Piatok, 19. január, 2018 | Meniny má Drahomíra, Mário

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Skoky pod kolesá áut, autobusov a električiek na Trnavskom mýte (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Chodci volia cestu krížom cez vozovku aj keď je podchod v prevádzke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Áno, ale len niekoľko málo ľudí. Väčšina išla cez podchod. Teraz keď bude podchod uzatvorený tak ich bude podstatne viac, ak nie všetci.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je pravda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

podchod bol barierovy

Cize rovno vylucoval prechod pre vozickarov, starych ludi, rodicov s kocikmi a pod. To je kolko % chodcov v ramci prestupneho bodu MHD? Urcite aj 50%. Takze najprv rozmyslajte, preco sa to tak deje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je pravda.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

O bezbariérových podchodoch, ktoré sú bežne v civilizovanom svete ste už aspoň počuli?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja som počul,

ale čo stavitelia podchodov u nás?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a polointeligenti sa tomu divia...
ano, bezne tam vidim chodit cez cestu dochodcov...co myslis, cim to bude??
podchod so schodmi v 21. storoci v hlavnom meste, na uzle ako trnavske myto... nonsens...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podobná situácia je denno denne pri AS Nivy, kedy sa stovky chodcov presúvajú cez de facto 6-pruhovú ulicu Mlynské Nivy smerom k novej (dočasnej) AS a naspäť, svetelným semaforom neregulovaný priechod komplikuje život chodcom aj vodičom a vytvára kolóny najmä v smere do centra .. navyše priechod ani nie je dostatočne vizuálne označený, na rozdiel od minulosti (blikajúce oranžové svetlá) .. výborná práca, súdruhovia ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aktuálne fotky z miesta:

Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený pán Drahovský

Ste skúsený odborník - dopravák a viete, že za stav obchádzkových trás a s ním súvisiacim prenosným zvislým a vodorovným dopravným značením zodpovedá investor stavby a všetky trasy aj pre chodcov by mali byť súčasťou projektu organizácie dopravy odsúhlaseného na magistráte v komisii dopravy za účasti polície - krajského dopravného inšpektorátu. Celá táto fraška z rekonštrukciou podchodu je len a len predvolebným ťahom nezávislého primátora Nesrovnala a ním podosádzanými "odborníkmi". Sám ste komentovali a skutočne profesionálne dopravné značenie pri rekonštrukcii cesty na Moste SNP, kde vinou zlého dopravného značenia počas dvoch mesiacov bol chaos, zápchy, ktoré v mnohých prípadoch nemuseli byť takého rozsahu, keby týto "odborníci", ako sa dnes pasujú, rozmýšlali ale dokázali, že sú absolútní amatéri. Hlavná vec, že sa v prilbičkách fotili na moste. Ten chaos v doprave, zápchy a kolízne situáciue spôsobujú títo "odborníci", ktorí aroganciou moci si robia čo chcú bez ohladu na občanov, ktorými sa neustále oháňajú - všetko pre občana. Toto je tragédia a nezvládnutá situácia dobre platených "odborníkov" na magistráte. Len sa preprejdite po Bratislave, ako realizujú rekonštrukcie komunikácií a to prenosné dopravné značenie, hotová tragédia. Zatiaľ sa nič nestalo, ale dlho sa chodí s džánom po vodu. Pýtam sa, kto bude zodpovedný?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kto bude zodpovedny? Nikto. Ročne zbytocne zomrie jedenásťtisíc ľudí (každú hodinu jeden) len preto lebo nedostanú adekvátnu lekársku starostlivost. Kdo za to nesie akúkoľvek zodpovednosť? Nikto.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME