Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Veľké porovnanie značiek (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

dobrý deň prajem, ako spôsobom sa dá obísť záručná lehota? rád sa niečo priučím. Ďakujem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

výmena motora

podľa dostupných správ, ide o problém so vstrekovačmi nafty, kt. vydržia asi 250 000 km a je potrebný repas, inak začnú tiecť a nafta kvapká na piest kde potom horí priamo na povrchu piestu a prepáli ho. Inak dlhé diaľničné jazdy sú najlepší režim pre motor aj pre celé auto, pretože všetky súčasti sú v prevádzkovej teplote.

Repas vstrekovačov je asi za 200€ kus, prečo to v SZLICAR neurobili, ťažko povedať...

dostupné informácie nemusia presne sedieť so skutočnosťou, problém mohol byť aj inde, ale prasknuté piesty sa spomínajú hlavne v súvislosti s poškodeným vstrekovaním nafty
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ford je proste amerika.

V rodine bolo mondeo ,fiesta, focus a ka. Cize skusenosit s Fordom a jeho servisom az az. Stale jedno v servise a to take perlicky ako ,stahovanie okien,zamky ,ABS,alternator ,prasknute predne pruziny,zaseknute stierace ,problem CPU jednotky3x.(pocitac),prevodovka ,u focusu benzinak motor 4 valec zadrety u Kacka 2 valec!
a samozrejme na vsetkych hrdza atd. No a garancia u Fordu je pekny podvod.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kazdy pripad aj kazdy servis je iny

byva to vselijake, mne napríklad 'japonec' nevydrzal ani 60 % toho co ford, porovnatelne benzinove modely, takze nove mam znovu Ford zatial spokojnost..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nie je mi

celkom jasné ako sa dá na jednom aute za rok najazdiť 300.000 km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

uplne bez problemov

spedicne firmy takto obchadzaju poplatky za myto a obmedzenia skupiny C - taxametry, odpocinky
300t km mas denne nejakych 850 v priemere, co je cca 8h jazdy vozidla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Veď práve máš denne 850 km ale všetkých 365 dní v roku, stačí že vynecháš čo len jednu nedeľu a v pondelok už musíš prejsť 1700 km.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Autor pise o Mercedes Vito

to je normalna dodavka asi do 3,5 tony a tie mozu jazdit 24/7 365 dni v roku a ak sa mu na tom striedaju viaceri soferi tak moze jazdit teoreticky nonstop (to auto).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

je to ako píse vsevedko. Na pumpe som sa stretol so soferom spedicky, vedla seba sme tankovali. Mal síce Sprintéra, ale hovoril mi, ze to auto jazdí denne BA - KE - BA, kazdý druhý den iný sofér...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

pisu 8-miestne, takze prevoz gastarbeiterov zrejme :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sám som mal skúsenosť s Fordom Tranzitom, síce uz starsiu ale evidentne sa u nich vela nezmenilo. Zaciatkom roka (dávno) sme kúpili do firmy Tranzita (vtedy bola este rocná záruka) a v tom istom roku, ale v decembri udreli mrazy. Auto sme ráno nedokázali nastartovat, odtiahli sme ho do Ford servisu...
Na druhý den doobeda nám ho vrátili, ze dobili baterku a je vsetko OK. Dalsí den ráno sa situácia so startovaním opakovala... Opat servis, opat dobitie baterky... Zrazu sa oteplilo a do januára bolo vsetko OK. V januári opat prisla zima, ráno sme znova nenastartovali, odtiahli auto do servisu a príjmací technik sa ani nepozrel do auta a zahlásil - v aute nemáte zhavic, preto to nestartuje !!!
Ale nakolko je auto uz po záruke a ak ho chceme domontovat, musíme si ho zaplatit !!! Ked sme sa pýtali, co to je za blbost, tak sme dostali odpoved, ze tieto autá (bolo to na zaciatku 90-tych rokov) boli urcené pre trhy Spanielsko, Taliansko, Grécko a sever Afriky, kde im stací na nastartovanie priame vstrekovanie a netreba mu zhavice...
Stazovali sme sa do centrály v Nemecku a ziadna odpoved neprisla.
Dalsí super zázitok s tým istým Tranzitom a tým istým servisom:
V lete, hlavne po dlhsej jazde, pri rozbiehaní cukalo autom. Pri servisnej prehliadke som to nahlásil, auto preslo garancnou prehliadkou ale chybu nenasli. Ale opakovalo sa to iba obcas, hlavne po dlhsej jazde... Zhodou okolností sa nám to zopakovalo, ked sme boli u jedného známeho - servisáka, tak si lahol pod auto... Ked za 10 sekúnd vyliezol, odbehol do dielne, otvoril kapotu, vytiahol nejaké klúce a za 2 minúty hovorí: OPRAVENÉ ! Celý problém bol, ze kryt ventilov na hlave motora v zadnej casti (pozdlzne osadený motor) nebol poriadne dotiahnutý, vytekal z neho olej a stekal na spojku, ktorá sa potom lepila... Este to prestrekol spreyom na odmastenie (blok motora) a celá oprava trvala maximálne do 10 minút. A to bolo auto predtým asi dva týzdne na garancke...
Inak, aby som Tranzita len nehanil, ked sme vychytali muchy, auto nám sluzilo asi 8 rokov, nabehali sme na nom cca 250.000km a fungovalo potom dobre, len uz sme nechodili do Ford servisu.
A este jedna perlicka ma napadla, cca po 30.000 km odislo stredové lozisko kardanu, výmena bola mozná len komplet, celý nový kardan... Po dalsích 30.000km lozisko odislo opat, tak po skúsenostiach so sloveńským servisom, sme isli kúpit lozisko do Rakúska. Nastastie isiel so mnou chalan, co nám servisoval auto a ked sme preberali vo Viedni nové lozisko (tam sa dalo kúpit iba lozsiko, u nás iba celý kardan), tak si ho chcel skontrolovat a zistil, ze bolo celé suché - nenamastené. Tak sme ho tam nechali, nech si to reklamujú. Doma sme kúpili lozisko v predajni ZVL (este vtedy fungovali) stálo asi 80,- SK a ked sme auto predávali (a to lozisko malo cca 185.000 km) fungovalo bezchybne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

všetko je o ľuďoch

prístup mechanikov hovorí za všetko, najviac na to doplácajú značky ako alfa romeo - spoľahlivosť slabšia a navyše podceňovanie údržby a intervalov

Ford má so servismi problémy aj v CZ, tiež to veľmi kolíše

Fordy máme v rodine 20 rokov, momentálne B-MAX, ale servis len po známosti - autorizák už nikdy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ford

Nepoznáš poučku "Nekupuj autá na F - Ford,fiat a fšetky francúzske!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

záruka

ide mi hlavne o záruku, ako je možné zbaviť sa zodpovednosti za predaný tovar? Predajca, importér aj centrála dá ruky preč a hotovo? K čomu slúžia práva spotrebiteľa, zákony, celá právnická mašinéria? SVK je momentálne nejakým spôsobom v EU, čiže už by to tu nemalo byť ako za vladka.m

Prečo si predajca nevrátil peniaze? Rovnaká porucha sa opakuje - dôvod na vypovedanie kúpnej zmluvy.

Tento prípad sa bude pravdepodobne opakovať, veď Transitov sa predáva celkom dosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no dobre...

ale to su potom skoro fsetky.
napriklad aj folsvágen ci fauvej, ci ak nemas zuby alebo si suslavy, aj fubaru ci feat, fuzuki.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

haha

Ten folsvágen sa Ti podaril ale fuzuki neberiem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale ved vravim, ze ked si fuflavy. no dobre, tak fuvuki.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie nepoznám

takú "poučku". S Renaultom som nikdy nemal problém ( až na jedného ***** na Octávii ktorý mi na parkovisku odrazil dvere )
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pred otvorenim dveri

treba pozriet do zrkadla :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

s Transitom v minulosti podobné problémy - 3 x výmena vstrekovacieho čerpadla Delphi po cca každých 100 000 km 🤦🏻♂ klasika výmena zámkov a všelijaké drobnosti k tomu.. potom som kúpil Iveco ale to bol totálny prúser a prístup servisu a importu úplne tragický .... Teraz mám 4 ks Renault Master a okrem 1x tiekol brzd. strmeň opravené v záruke ,autá šlapú bez problémov a najstarší má už cez 220000 km. Takže Renault veľmi milé prekvapenie a cena napr. oproti Mercedesu cca 30% nižšia 😊
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Monika Nagyova: Rozčúlená Nemka v Tescu: U nás by sa to nestalo! 8 403
  2. Danica Chames: Kde sa vzala tá nová bojnická príšera? 7 611
  3. Stanislav Martinčko: Pekne sme si vás upiekli, teraz vám dáme trocha zajesť! 6 040
  4. Robert Puk: V ilegálnej ubytovni pod patronátom starostu Kusého znovu zasahovala polícia 5 692
  5. Pavel Macko: Budú sa kupovať nové vlaky? 4 096
  6. Radovan Bránik: Neznesiteľná ľahkosť vraždy 3 240
  7. Marianna Lipková: Rýchlo a zbesilo ( Z denníka obyčajnej učiteľky ) 3 107
  8. Tomáš Benedik: Rusko I - republika Burjatia, jazero Bajkal a ruská pohostinnosť 3 073
  9. Greenpeace Slovensko: Prečo by otvorenie 12. ťažobného poľa na hornej Nitre bolo zlým sci-fi 2 494
  10. Zdravotní Klauni: Môj otec, Alzheimer a my ostatní 2 493

Rebríčky článkov


  1. Ľuboš Dobrota: Eldorádo – soľ nad zlato naozaj.
  2. Lórant Kulík: Fotoglosa: Autosušička na huby
  3. Milan Lacúch: Stvoriteľ je neprístupný zraku človeka! Nik ho neuvidí! Ani mystici!
  4. Dáša Baliarová: Perficio
  5. Milan Lahučký: Juh Kambodže a božský ostrov Koh Rong
  6. Peter Kremsky: Autobusy sa zasnúbili s vlakmi, ideálne manželstvo to zatiaľ nie je
  7. Paula Beinsteinová: Život je opäť PEStrejší
  8. Ján Popovič: Poznámka k internetovej gramotnosti
  9. Martin Gábor: Bojovník Šafi!
  10. Martin Beňo: Progresívne Slovensko

  1. Muž z Veľkej Mače vypovedal ku Kuciakovej vražde, na identikite spoznal kolegu
  2. V Prešove maľovali značenie na ceste, do niekoľkých hodín ho zmyl dážď
  3. Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom
  4. Pezinské vinobranie poznačila víchrica, pomáhali aj hasiči
  5. Hamšík vypadol z Ancelottiho zostavy, ale nad odchodom neuvažuje
  6. Z pohrebu na pohreb. Kto sú vlastne motorkári na našich cestách
  7. Chobotniciam dali extázu a sledovali, ako zmení ich správanie
  8. Starosta sa zabýval v dome zo slamy, tvrdí, že by nemenil
  9. Kližan porazil Wawrinku na ceste do finále turnaja v Petrohrade
  10. Ronaldo opustil Real Madrid z oosobných dôvodov

  1. Peter Nôta: Vďaka svedkom sme získali archív Paľa Rýpala
  2. Konšpirácie pohlavárov SNS kaličia Slovenský národ: Manipulácie analytika Rafaja
  3. Danko poškodil hrdosť a svojstojnosť národa: Čo sa deje so štátnym dopravcom
  4. Mučili aj Imreczeho ?
  5. Kedy nastúpi Kmotrík do cely za Kočnerom? Kampaň do Kmotríkovej TA3 EÚ nepreplatí
  6. Kapitán Danko: Neznášam tie žlté vlaky, radšej mám tie naše. Naše teraz horia a stoja
  7. Biskup Chautur odmieta obvinenie, že sexuálne obťažoval dieťa
  8. Imrecze skončil. Po krku mu ide vplyvný muž Smeru
  9. "Progresívnych veriacich" sa zľakol aj Bezák
  10. Jana Teleki: Čižnárovo peklo sa nekoná.

Už ste čítali?