Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Beránka vlku se zacht (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Matko,invaziu na pozvanie Bilaka

len tak lahko nezabudneme.
Okupaciu nackami ,nemcurmi a podobnou cvargou taktiez.V nasom dnesnom slobodnom a demokratickom blahobyte pre majitelov sprivatizovaneho narodneho majetku si tato historicky tazko skusana cast centralnej Europy nema co vybrat.Ci sa nam to paci,alebo nie,dnes je to kolonia piefke mocipanov.To ,ze je tu eldorado gangsterizmu,vrazdenie novinarov,vydieracstvo a prostitucia kazdeho druhu,asi nikomu nevadi.
Alebo ano?
Ordnung must sein!!!!!!
Jawohl!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tieto neustále dokola rapotané bludy takých ako ty ešte stále bavia? Koho si myslíš, že na SME presvedčíš? Toto nie je Zjem aj Vlek alebo Slobodný Vysier ač.

Takže ešte raz pre teba špeciálne - my SME súčasťou NATO, hlasovali sme za to v referende. Takže tie vojská NATO sú aj NAŠE vojská, pretože aj MY sme súčasťou ich misií. A teda - ako môže NAŠE vlastné vojsko žiadať o povolenie na prechod cez našu vlastnú krajinu? Hááááááá?

A predtým, ako mi tu začneš niečo kvákať o tom, ako si si práve TY vstup do NATO nevybral - ani my sme si nevybrali takmer dekádu vlády červeného ľudského odpadu spoločne s inými a tak či tak ich na Slovensku ľudia trpia.

Pussy riot koho štyri dekády okupovali? Pussy riot obsadili ktorú krajinu? Lietadlá Pussy riot pravidelne narúšajú vzdušný priestor iných štátov?

Vypadnite z tohto amerického Internetu, proruská zberba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To si práve obhájil rok 1968 lebo sme boli členovia Varšavskej zmluvy a ich vojská boli našimi. Gratulujem
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je zas demagógia najväčšieho zrna!!

Nič neobhájil. Len Ty si napísal demagógiu najväčšieho zrna. V r.1968 vyhlasovali v rozhlase a v iných médiach, že budú prechádzať cez naše územie vojská Varšavskej zmluvy? A, oznámili nám, že obsadia strategické objekty, a že budú mieriť na občanov, pri železniciach budú mieriť na vlaky? To je len jedna malá snímka z toho obdobia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To je hlúposť!

Vojská Varšavskej zmluvy boli legálne na území ČSSR v júni na spoločnom cvičení a nik proti tomu nič ani vtedy a ni teraz nenamietal. (Nepíšem teraz o názore na členstvo vo VZ) Bolo to s vedomím a súhlasom čelných predstaviteľov štátu. Na rozdiel s augustovou okupáciou, o ktorá bola nelegálna, bez súhlasu a bez vedomia (aspoň tak tvrdili) čelných predstaviteľov štátu.

Takže cvičenie presun spojencov, ktorá je známa je bez problémov, obsadenie bez súhlasu je odsúdenia hodné a to bez ohľadu na to, či súhlasím s členstvom či spojenectvom s tou,a lebo onou armádou či krajinou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ich vojská boli našimi. .. toto mi vysvetlí, lebo tomu nerozumiem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pomohol by ti bravčový rezeň + zemiakový šalát a dobré čapované pivko. Ak sú vojská NATO naše vojská lebo sme v aliancii, tak aj vojská VZ boli v tom čase naše vojská, lebo sme boli vo varšavskej zmluve, ktorá vznikla ako protiklad NATO ( NATO 4.4.1949 - ako obranný pakt :-) vidno to po celom svete ako bráni a VZ 14.5. 1955 ako útočný pakt ktorý rozdúchaval konflikty po celom svete. Či je to naopak ? kto sa má v tom vyznať -Lopatkou medzi guľky či guľkou medzi lopatky )
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Teraz už len doplň

tú tvoju geniálnu úvahu historickými faktami. Kedy a kde NATO napadlo a okupovalo svojho člena a unieslo mu vládu. Vopred ďakujem,. Pretože ak ti to nedoplo, tak hoci sme boli členmi VZ, tak vojská VZ sem prišli bez nášho povolenia a vedomia. Fakt sa v tom nevyznáš a že to priznávaš ťa šľachtí :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tosnadnie

Máš v podstate pravdu. Súhlasím s tebou.

Iba ma rozrušila drobná nepresnosť!

Píšeš: "my SME súčasťou NATO, hlasovali sme za to v referende". Určite budeš vedieť uviesť dátum a výsledok tohoto referenda o vstupe do NATO!

Podľa mňa prebehlo iba referendum o vstupe do EÚ. O vstupe do NATO rozhodla vláda SR, podobe ako napríklad v ČR!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Iste, konalo sa 23.-24.5 1997. A to, že bolo zmarené, iba dokázalo to, že občania si vstup želali, na rozdiel od vládnej moci. Bojkot a 9,5% voličov po boji opozície hovoril za všetko. A to, že ľudia následne na to dali svoje hlasy vláde Dzurindu, ktorý za vstup do NATO bol, hovorí za všetko. Dali mu mandát zmeniť bordel, ktorý napáchal "otec vlasti" Močiar.

Čo sa samozrejme o vstupe vraj "spojencov" v 68 a prebraní moci Komármi po vojne napísať určite nedá.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tonáďnie

Nuž ak uznávaš platnosť aj zmareného referenda, tak máš asi pravdu! Prepáč.

Ale som zo spôsobu tvojho rozmýšľania "poněkud zmacený".

Ale ako hovoria často naši bratia z východu ( kde nič nie je),..... i tak še da, i tak še da!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

vedel by si mi povedat, ktora z vladnych stran, ktore rozhodli o vstupe do NATO nemala vstup do NATO vo svojom volebnom programe? dakujem

PS: ak ty volis na zaklade neviemcoho (napr. farebnosti treniek predsedu) a nie volebneho programu strany povazuj otazku za irelevantnu
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Neviem kedy a či vôbec si bol vojak

Varšavskej zmluvy za "starých, dobrých" čias. Ja som bol a pamätám si na spoločné "trenírovky" pod vedením sovietskych veliteľov. Vtedy sa nám do kasární na dvor nakvartírovali sovietske vojská prvý raz. Spoločne sa lietalo a cvičilo všetko to, čo neskôr dokonale využili pri potláčaní kontrarevolúcie. Tvoj podobný, verejne prezentovaný názor proti, v tých časoch, by znamenal prinajmenej koniec pracovnej kariére. Spomeň si, ako o pár rokov neskôr dopadli tí čo verejne podporovali Několik vět, Helsinské hnutie a vôbec všetky občianske aktivity tohto druhu. Dnes môžeš tárať verejne, máš na to svoje ľudské právo a dokonca ťa môže za tento spôsob diverzie niekto aj platiť. Nevidím za takýmito táraninami nič iné, ako túžbu po návrate starých, zlatých čias, alebo v horšom prípade, obyčajnú ľudskú hlúposť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Váš nick - je sympatický.

Musím však ku Vašim slovám dodať, kvôli historiografickej presnosti, že - nie Několik vět
(to už bol komunizmus na kolenách - a tento dokument sa týka až roka 1989, a zverejnený bol až 29. júna - aj keď ho podpísali všetci herci a masa ľudí... nechcem povedať po funuse),
teda - Vaša veta:
"Spomeň si, ako o pár rokov neskôr dopadli tí čo verejne podporovali Několik vět" - je z historiografického hľadiska nepresná.

Na mieste by bolo hovoriť o Charte77, ktorá vznikala už v decembri 1976,
ako výzva zopár intelektuálov (aj z nútene robotníckych povolaní) mocným, že je potrebné a nevyhnutné - aby vláda (dosadená tankami) realizovala v praxi aj to, čo - v Helsinskom záverečnom protokole r. 1975 - podpísala (Záverečný akt Konferencie o bezpečnosti a spolupráci v Európe). Ku čomu sa zaviazala.
Obzvlášť - pripomínali záväzok štátu: dodržiavať ľudské a občianske práva vo všetkých ratifikujúcich krajinách.

Zrejme ste mysleli na túto skupinu statočných ľudí (nie tých 40 000 hercov a hrdinov po funuse).
Tých cca 3 000 statočných občanov, z ktorých mnohí skončili vo väzení, či stratili zamestnanie. A živorili, ako sa dalo.


P.S.
Apropo,
ani sa nečudujem, že aj pamäť pomerne inteligentných ľudí - je už pod vplyvom 30-ročnej iba pravdepodobnej vnucovanej demagógie, v ktorej vystupujú už iba a len tí "hrdinovia po funuse", čo sa obratom režimu okamžite delegovali do všetkých funkcií a ukorystili všetky korytá, a dodatočne si narýchlo tvorili svoju históriu, objavujúc v sebe antikomunistov,
poniektorí - bez bázne a hany - iba zvrieskli: "Zneužili naše tváre!" (teda komunisti),
a s vervou sa poustili (so zneuctenými tvárami) - do služieb kapitálu.

Teda, ani sa nečudujem, že aj pamäť pomerne inteligentných ľudí - je už pod vplyvom 30-ročnej propagandy - zmätená.

Nakoniec,
pred 2 rokmi - na výročie Charty77 - som si DOVOLIL,
vložiť ku článku o tejto historickej udalosti dejín Československa - do diskusií:
Stručný zoznam signatárov dokumetu Charta77, aj s uvedenými profesiami,
vrátane robotníkov, kňazov mnohých konfesií, i tzv. "bývalých" intelektuálov.

Do 10 minút,
bol môj (najobjektívnejší možný) príspevok zlikvidovaný!

Takže tak, pán kolega v diskusiách.
V takom svrabe - s nasadenou tvárou demokracie - tu žijeme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ďakujem

za upresnenie. Žiaľ, máte pravdu. Mňa len v ostatnom čase dvíhajú primitívne komentáre ochrancov "demokracie", ktorí sú buď platení, hlúpi, alebo bývalý blahobyt vôbec nezažili. Nakoniec už štvrť storočia žijeme "svrabe - s nasadenou tvárou demokracie".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto nie je téma pre pavlač či krčmu

Milý pán kolega,
keďže máte taký pravdivý (priam axiomatický) nick, dovolím si ešte - dodatok.
Keďže som v predchádzajúcom texte uviedol terminus technicus: "bývalí" intelektuáli.

Vychádza to z konkrétneho FAKTu.
Keďže - v budove Svazu československých spisovatelů na Národní třídě v Prahe,
po okupácii r.1968 - približne v rokoch 1970/71, existovalo "Oddelenie bývalých spisovateľov".
To je FAKT. Ktorý hovorí sám za seba.
(Spomína to aj L.Vaculík, vo svojom fejtóne z tých rokov.
Apropo, pre neznalých.
Spisovateľ L.Vaculík bol hlavným dejateľom pri publikovaní 2 000 slov roku 1968.
Oficiálna moc dokument odmietla, a počas Normalizácie ho priamo označila za kontrarevolučný.)
Toľko FAKTY.

• • • • • • • • • • • • • • • •

A teraz len stručný dodatok - ku dnešku.
Istú paralelu.

J e d i n ý m dôvodom - prečo Brežnev a jeho suita (pri obrovskej internej nechuti hlavne DDR a ČSSR) prikročili na podpis mnou spomínaného Helsinského záverečného protokolu - bola skutočnosť,
že od II.svetovej vojny, neboli svetovými veľmocami definitívne potvrdené konkrétne hranice mocenských vplyvov a sfér, ako status quo. Teda v podobe - nie ako provizórne určili v Jalte, ale ako už konkrétne vazalské územia. Podchytené medzinárodným právom.
Sovieti dosiahli svoje, a mali už pod vojenskou okupáciou všetky štáty, až po hranice SRN.
Brežnev - to považoval (dobyté územia) za natoľko závažné,
že bol ochotný aj v niečom západu ustúpiť. Keďže vedel, čo je pre ich imperiálne záujmy podstatné, a čo - doma ututlajú...

A... aj ututlali.
Nebyť Charty77, nik by sa o právnom záväzku aj ČSSR - nič doma nedozvedel.


Prečo to spomínam?

Nuž,
dnes žijeme istú paralelu - oných dní.
Stretnutie Putin : Trump,
je podobnou paralelou, keďže jeho podstata je v záujme Putina, legalizovať východné územia Ukrajiny (obsadené ruskými zelenými mužíkmi), - ako status quo.
Teda ako ruské územia.
A ostáva otázkou, akými metódami to dosiahnu.
Lebo v politike - je vždy - niečo za niečo.

(Nakoniec: fifty : fifty, bolo aj roku 1968. Československo : Chile.
Ruky si podali, oprášili... veľmoci...
a, šlo sa ďalej.)

Avšak hlas statočných, neumlčali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

K.Kryl

A keďže názov článku - "Beránka vlku se zachtělo..." - pripomína jedného zo statočných vlastencov (s ktorým som sa aj osobne stretol - po okupácii a 2.-krát po Novembri, a vždy to bolo - akoby sme sa poznali odjakživa - dôverné),
musím,
v súvislosti s už spomenutým
(40 000 hercov + odvážných bojovníkov po funuse / a cca 3 000 statočných)
zanôtiť aj toto:
"Jsou stromy plné mízy,
a někdo jiný sklízí,
to, co jsme zaseli...
to, co jsme zaseli."
K.K.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Reklama pre Vlkov?

Tak normálne keby ste ich v pokoji nechali prejsť cestu, ktorou išli ich dedovia v 40-tych rokoch, tak by sa vôbec nič nedialo. Proste jedna obyčajná jazda motorkárov akých je mnoho. Lenže páni "S USA na večné časy a nikdy inak !" v tom vidia obrovské nebezpečenstvo. To nebezpečenstvo tu je a to v neustálej snahe o prepísanie histórie, vymazanie pamäte na hrdinstvo obyčajných vojakov Sovietskej armády a na ich podiel na víťazstve nad nacistami. To víťazstvo, ktoré umožnilo aby podobní ľudia prežili. Teoreticky sme síce boli spojencami Nemecka, ale bolo to rovnaké spojenectvo ako dnes s USA. Sme len kanonenfuter. Keby sa tu neustále nepromenádovali po cestách vojská NATO, tak ani Vlci by nepriťahovali takú pozornosť. Preto ich všetci osvietení tak chcete zakázať a rozdupať, lebo niektorí ich berú ako symbol odporu. Dnes zakazujete Vlkov, zajtra úplne prepíšete históriu a deti sa budú učiť, že boje vo vojne na východe boli len lokálne a jediná dôležitá vec vo vojne bol HOLOKAUST. Jednoducho dajte Vlkom pokoj, prejdú do Berlína a pôjdu domov. Ale takýto zúfalý odpor rodí normálnu reakciu u odporcov NATO.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A Ty nvies citat ? Zalozili ako ze muzeum voj. techniky ? Neprechadzaju ale maju tu ustredie . Nic sa nerobi ? Este nic sa nerobi.
 

1 2 3 4 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Jakub Miakyš: Pán Blaha - toto ste neustáli (Smútok za Ľuboša) 990
  2. Martin Repka: Pravda o Zuzane Čaputovej 413
  3. Jaroslav Polaček: Letný festival mládeže v Košiciach nebude, nie je politická vôľa 378
  4. Marek Strapko: Za čo to hlasoval a čo koordinoval Maroš Šefčovič? 317
  5. Maroš Chmúrny: Rodina z Martina prišla po prechádzke v prírode o psíka 303
  6. Martin Ondráš: Slovenská potravina - 3 zásadné klamstvá 175
  7. Marián Glovaťák: Čo ak sa ekonómia mýli? - alebo prečo v poľnohospodárstve neplatia zákony ekonómie 154
  8. Paula Kentošová: Extrémistov nemá len Kotleba 149
  9. Liga za ľudské práva: Hoaxy verzus fakty: Tisíce migrantov z Afriky smerujú na Slovensko 108
  10. Júlia Piraňa Mikolášiková: Kočnera kvôli kšeftom aj sledovali. Chceli ho zavraždiť 105

Rebríčky článkov


  1. Kristína Jakubičková: Mladosť
  2. Gabo Németh: Tadeáško
  3. Patrik Mackových: Trhy rastú už 10 rokov. Ako dlho im to ešte vydrží?
  4. Jana Slobodová: Clemantina v Magickom dome... Návšteva Shilo... Abigail má narodeniny!
  5. Martina Meriačová: Veríš v lásku? A v akú lásku to vlastne veríš?
  6. Ján Popovič: Je všetko predurčené alebo je náš osud dielom náhody?
  7. štefan michalík: "Mierotvorcovia“ a tí druhí. .
  8. Kristína Jakubičková: Mať sa rád
  9. Michal Ičo: Putovanie po Silickej planine
  10. Peter Biščo: Nie je trestné verejne sa vyhrážať a zastrašovať veľkým tímom právnikov?

  1. Kočner na Kuciaka nič nemal, preto ho dal zavraždiť. Plánoval aj útek
  2. Odborník: Šefčovičova manželka sa správala až detsky
  3. Fico vystúpil prvýkrát od volieb, rozčuľoval sa a vyhrážal. Podľa kolegov je v poriadku
  4. Najčastejšie chyby, ktorými si vodiči zbytočne ničia auto
  5. Mala som trinásť a sexuálne ma zneužili. Tábor, kde ma stretol, funguje dodnes
  6. Moc je ako droga. Keď o ňu politik príde, začne škodiť
  7. Telefonát s Vadalom riešil iný spis, ako uvádza Fico
  8. Ďalšia premena Šefčoviča
  9. Štátny tajomník za SNS nevie vysvetliť peniaze z daňových rajov
  10. Kopla do lopty a nohu vyšvihla vysoko nad hlavu. Začali ju obťažovať

  1. Kiska vypovedal na polícii. Predložil dôkazy, ktoré hovoria o tom, že ho Fico vydieral
  2. Cirkvi sa spojili proti rodovej ideológii, nazvali ju pseudovedeckou náukou
  3. Mikloško: Fiktívna realita nevydrží dlho. Na Západe, beží tento trend už dlhší čas
  4. 100 miliónov na vedu a výskum je kvôli SNS v ohrození
  5. Zomrel veterán západného odboja Milan Píka
  6. Veuká baba nesie veuký batoh
  7. Ikona na oštaru: Ako Andreja Kisku odpaľujú ľudia, ktorí ho predtým prosíkali
  8. Vladimír Palko: Medzi prvým a druhým kolom: Časť tábora Čaputovej už nezvláda moc
  9. Muránsky: Čaputová nesie politickú zodpovednosť za program Progresívneho Slovenska
  10. Tak Šefčovič alebo Čaputová? Nezastupujú ma, v druhom kole by som voliť nešiel

Už ste čítali?