Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prečo sa tvoria zápchy pred zjazdom z Prístavného mosta na Einsteinovu ulicu? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Plný súhlas, odfláknuté

Keď som tadiaľ včera išiel, tak som sa takmer bál ísť doprava na Einstainovu cez pôvodné značenie, či ma niekto zozadu nezoberie, lebo z pravého pruhu ani nie je úplne jasné, čo sa vlastne deje. Neuveriteľná fušerina, ktorá len podčiarkuje, ako sa pri prácach kašle na to, čo to spraví s dopravou. Do tejto zmesky patrí aj zbytočne skorá uzávera, neodstránené dočasné značky, keď je po všetkom, alebo chýbajúce značky rušiace dočasné obmedzenia. Pomaly pri každej dlhšej ceste narážam na nejaký takýto problém.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Oni tam nepreznacili pruhy? To su bastardi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Trafené na 100%

Nielenže značka o posunutí pruhov je blbosť (pusun pruhov je teraz pri Triblavine, na moste sa normálne odbočuje) ale hlavne chýbajú tie pruhy na ceste.
Mne sa to stalo v nedeľu. Auto v pravom pruhu (rakúska značka, teda asi neznalý situácie všeobecne), normálne pokračovalo vo svojom pruhu a ja vľavo som mal čo robiť aby som neskončil v ňom.

Tam nemá byť posun pruhov ale informácia o odbočení oboch pruhov a hlavne čiary na zemi!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Presne toto sa mi stalo v nedelu popoludní, ale s Poliakom, ktorý neznalý situácie išiel stále v pravom pruhu a ja som z ľavého musel dupnúť na brzdy aby som sa pri odbočení na Einsteinovu s ním nezrazil. Trúbil som na neho, chudák bol z toho riadne vyhúkaný.
Tiež som bol prekvapený, že tam chýbajú na ceste tie oranžové pásy, ktoré by vodičov jasne nasmerovali do správneho pruhu. Ja som o tej zmene dopr. značenia kvôli oprave vedel, aj som si všímal značku na Prístavnom moste, že sa budem musieť preradiť na konci mostu, ale polovica "vodičov" bohužial nerozumie dopr. značkám.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ta 60 resp. 70

netreba ale zabudat, ze pri zjazde z dialnice, koncia predchadzajuce obmedzenia a plati aj tak 50. ta 70 na Einsteinovej zacina az kus dalej, za odbockou na Dolnozemsku.
takze spomalenie na 60 nie je az take marne.

pokial teda nechcu nacapit tu 70-ku rovno k znacke "koniec dialnice", ale to by asi nebol najlepsi napad a auta iduce na Dolnozemsku by mohli mat problem pri preradovani.

nie vzdy je to len o tom, ze vodic nemysli dopredu. napriklad vyjde na dialnicu na opacnom konci pristavneho mosta pri OBI a do laveho pruhu sa proste nedostane, takze nemoze jednoducho odbocit na konci v lavom pruhu a musi to riesit az tam. a na to je ta 60-50 celkom fajn.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Až na to, že kedykoľvek tade idem, som jediný, kto sa snaží na tú 50 spomaliť (aj tak sa mi to obyčajne nepodarí, ak nechcem mať toho za sebou v kufri).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Rozhodne nie jediny, ale asi sme v mensine. Ja obvykle na 50 realne spomalim, v lavom pruhu, takze potom sa nezriedka najde expert, co ma potrebu sa mysickou sprava dostat predo mna. Nemam s tym vsak co robit, vacsina to pochopi a slapne na brzdu.
Ta 50 vsak ma zmysel, o kus dalej je pripajac z Dolnozemskej z lavej strany, velmi neprijemny a ked sa po Einsteinke valia auta 70-kou, tak v hustej premavke byva dost problem sa z neho bezpecne zaradit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

50km/h na diaľnici???

ale v pôvodnej premávke najhoršie na tom je, že značka koniec diaľnice je až vyše 100m za odbočením z diaľnice a potiaľ sa vlastne môže ísť plnou rýchlosťou, ale takíto "experti" spomalia na 50 už na začiatku vyraďovacieho pruhu, 350m pred značkou koniec diaľnice a potom samozrejme zdržujú všetkých za sebou. A potom ako následok tohto úmyselného spomaľovania ďalší nedočkaví "experti" nebezpečne odbočujú vpravo z ľavého priebežného pruhu diaľnice a všetci sa čudujú že prečo! Keď niekto ide po diaľnici 50km/h to vôbec neznamená, že ide bezpečne!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ty mas nejaky svojsky pohlad

na predpisy.
ta 50-ka plati od tej tabule "koniec dialnice". a presne preto je umiestnena nejaky kus za odbockou, aby auta mali priestor spomalit.
vacsina vodicov da po odboceni nohu z plynu, pripadne podtradi a bez brzdenia postupne spomali (aj ked za tu tabulu prejdu rychlejsie ako 50). hlavne pokial idu na dolnozemsku, tak vybrat tu zakrutu sa proste rychlo neda, takze ta 50-ka je OK.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

kritizoval som tých vodičov, čo už pri vyraďovaní do začínajúceho pruhu pre pravé odbočenie spomaľujú na 50-60 a potom sa touto rýchlosťou terigajú 350m k značke koniec diaľnice. Títo spomalovači potom spomaľujú všetkých za sebou a následne potom zase nedočkavci odbočujú z ľavého priebežného pruhu diaľnice vpravo, čo riadne nebezpečné. A ozaj všimli ste si, že kolóny na Prístavnom moste v smere do Petržalky nekončia v mieste ukončenia zaraďovacieho pruhu z Bajkalskej, kde sa už všetky vozidlá zaradia do dvoch priebežných pruhov (akoby sa dalo čakať) ale až za odbočením vpravo na Einsteinovu. 3x môžte hádať, že prečo to je tak....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

chodim tadial dost casto,

a ze by niekto spomaloval len tak na 50-60 este pred odbockou, som si teda nevsimol.
viem si predstavit ze niekto trochu uberie, hlavne ak to nepozna, to je normalne. hlavne ten druhy odbocovaci pruh (do ktoreho odbocuju auta iduce na Dolnozemsku) je fakt kratky, respektive vobec ziadny a dost zalomeny s blbym vyhladom. ja osobne tiez davam nohu z plynu este predtym ako donho zabocim.

inak tam ale byva s rychlostou presne opacny problem. uplna ignoracia konca dialnice a nasledne lepenie sa na kufor, vyblikavanie a mysickovanie...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja by tam uz dávno dal stacionárny radar. Nie len pripojenie od dolnozemskej ale aj druhý vpravo od apolla je problémovy ak si auto po zjazde z pristavneho fičí 70 alebo skôr 90. Veď nebudem predsa brzdiť dole kopcom si asi vraví väčšina. O preradovani cez plnú v tomto úseku radšej pomlčať.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja nechápem zmysel tej súvislej čiary medzi pruhmi. Stáva sa mi, že idem v pravom a keď vidím niekoho prichádzajúceho z Apolla, mohol by som mu uhnúť do ľavého, ale nesmiem. Pritom je to tam dosť prehľadné.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ta plna čiara v celom useku, ako aj značky zakaz predbiehania je tam nezmyselná. Vzniklo to historicky v predchadzajúcom obdobi ked ešte most Apollo nebol a nikto si nedal námahu upratať to. Keď budem mať aspoň trocha času, navrhnem ako to zmysluplne zmenit.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

So vznikom mas asi pravdu, ale pomerne nedavno (mozno 2 roky) tu plnu ciaru umyselne predlzili v oboch smeroch, co uz je uplny debilizmus.
Riesenie je uplne jednoduche - zrusit zvisly zakaz predbiehania a plnu ciaru premalovat na prerusovanu v celom useku. Nic viac. Len tam je problem katastrofalne stavebne prevedenie (nie je pripajaci pruh ani z Apolla ani z Dolnozemskej a pripojenia su samozrejme v nasom unikatnom ostrom uhle) a to sa "inteligentne" - tak ako na mnoho mnoho inych miestach - snazia vyriesit lacno a rychlo: nezmyselnym dopravnym znacenim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ta ciara ma velky zmysel

pre ten pripajac uplne vlavo, od ekonomickej smerom k auparku. Davaju prednost vozidlam iducim z pristavneho mosta. Je tam taky blby uhol, ze treba prakticky zastat, ze ak by tam nebola plna ciara, a aj z praveho pruhu by auta prebiehali do laveho a velmi pravdepodobne, v dost velkej rychlosti, bolo by to velmi kolizne miesto. Pohynajuci sa vodic, vidiac ten lavy pruh volny by nemal sancu zareagovat, ak by z praveho tam 80-kou nejaky vletel, vidiac ze vlavo mu nik nestoji v ceste. A tu plnu ciaru tak ci tak hhlavne ti arogantni a rychlo jazdiaci nerespektuju. aAk by bola prerusovana ciara, jednoznacnymi vinnikmiby boli jedine ti od smeru z ekonomickej, lebo nedali prednost.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Odhadujem, že myslite zjazd z Prístavného mosta na Einsteinovu od odbočky na Dolnozemskú.
Plná čiara v prípade dvoj jazdných pruhoch zamedzuje preradenie vozidiel z jedného do druhého pruhu.
.
Na danom úseku sú dve miesta kde zakazovať takéto preradenie je kontraproduktívne, zhoršuje priepustnosť a vytvára zbytočné kolízie. Ale sú aj dve miesta kde je potrebné mať preradenie zakázané. Preto držania sa plnej súvislej čiary na celom úseku je nezmysel.
.
Od odbočky na Dolnozemskú po stret s vozidlami od mosta Apollo treba doplniť prerušovanú čiaru l plnej čiare zprava, tak aby vozidlá v ľavého pruhu sa nepreradovali do pravého pruhu az zbytočne neblokovali vozidla od mosta Apollo, ale opačné preradenie z pravého pruhu do lavého je žiaduce, lebo uľahčujú vozidlám od Apollo sa zaradiť.
.
Taktiež asi od strednej vzdialenosti medzi pripojením od mosta Apollo a od Dolnozemskej zhora, treba doplniť prerušovanú čiaru k plnej čiare zľava, tak aby vozidla z ľavého pruhu sa mohli preradiť do pravého a uľahčiť pripojenie vozidlám od Dolnozemskej. Opačne preradenie je v danom mieste nežiaduce.
.
P.S. Okrem plnej a prerušovanej čiary, ešte existujú aj ich kombinácie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na prvy pohlad to sice vyzera fajn, na druhy pohlad to vsak vychadza presne z toho nespravneho zmyslania, ktore viedli k plnej ciare na celom useku - pripajajuce sa vozidlo absolutne netusi, aku ciaru a na akom mieste maju vozidla, kt. musi dat prednost a ci sa mu mozu pred nosom preradit z pruhu do pruhu alebo nie. Takze cela ta hra, ze tu dame z jednej strany prerusovanu a tam dam prerusovanu z druhej strany je pre auto na vedlajsej uplne irelevantna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Teoreticky s vami suhlasim. Ale ja som stary praktik - hovorime o dvoch 300m usekoch (merane na google maps), od odbocky na dolnozemsku po pripajac apollo a od pripajac apollo po pripajac z dolnozemskej. Miesauju sa nom auta iduce 80/90-kou z pristavneho, 60 z apolla, nulovou ci minimalnou od Dolnozemskej, k tomu plna aj prerusovana zlava sprava na kratkych usekoch (za kolko sekund sa ten usek prejde?), ..., no neviem, ci by sme si pomohli. Kto to tam pozna, vie sa preradit vlavo (od pristavneho smer na einsteinovu) vcas, lebo iduci na Dolnozemsku su v drvivej vacsine preradeni este viac vlavo a je tam na kusku prerusovana. A tak nezavadziam tym z apolla. A ti co to nepoznauu, budu zmatkovat aj tak.
ak chceme zlepsit priepustnost z Apolla (ale aj z Dolnozemskej), nie je nic lepsie ako zipovanie, 50-ka a dostatocne medzery medzi autami. Viem ze kvoli tej 50-ke to od ostatnych zliznem, ale kolko sekund zivota tym stratia?
A ked pisete o pozostatkoch v znaceni, nieco ako audit dopravnych znaceni v BA neexistuje? Zisiel by sa ako sol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

AndreaB, máš úplnú pravdu, presne z toho spomínaného dôvodu tam bola tá dlhá súvislá čiara navrhovaná. Ak by sa vozidlá z prístavného mostu hocikde preraďovali z pruhu do pruhu, tak pripájajúce sa vozidlá od Apolla a od Dolnozemskej by nevedeli ktorému autu majú dať prednosť a ktoré auto ostane jazdiť vo vzdialenejšom pruhu. A dávať tam plnú a prerušovanú čiaru na takých krátkych úsekoch by nemalo zmysel, len by to plietlo vodičov. Čo sa týka tejto križovtky- most Apollo - Prístavný, tak jej tvar bol navrhnutý v 70-tych rokoch a vtedy bola úplne iná doprava a nenavrhovalo sa to na výhľad 40-50 rokov dopredu. To isté platí aj pre nešťastný rondel na druhom brehu Dunaja...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Maroš Chmúrny: Neúctu Smeru k voličom vhodne ilustruje odkladanie zverejnenia prezidentského kandidáta 1 537
  2. Transparency International Slovensko: Voľby bratislavského primátora: Mika a Nesrovnal mali záhadne lacné kampane 1 355
  3. Martin Droppa: Ako sme vzdorovali 1 191
  4. Dominika Dongova: Som tehotná, ale dieťa nechcem 684
  5. Július Kovács: Exekúcie alebo zákonom chránená lichva a úžera na Slovensku. 484
  6. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (7. - 13.12.1918) 375
  7. Advokátska kancelária BÁNOS: Starej mame pomsta nevyšla. Vnučky sa jej úspešne ubránili. 348
  8. Jakub Tinak: Ako som vplával do vôd nebankoviek a ako túžim po vynorení sa z nich 325
  9. Mišo Šesták: Muž, ktorý nenávidel neveru 312
  10. Rudolf Trbušek: Osobný bankrot - prvé žiadosti a prvé problémy 301

Rebríčky článkov


  1. Milan Lacúch: Nenažranosť ako princíp bytia!
  2. Jozef Tkáč: Bryndza naša Slovenská
  3. Katarína Holá: Takto to začalo...
  4. Ladislav Boršoš: Kiska ma opäť sklamal...
  5. Miroslav Benko: Skutočný príbeh o snehuliakovi.
  6. Martin Hužovič: Budovanie Finančnej Nezávislosti časť 2
  7. Patrik Mackových: Pokles ceny benzínu a nafty sme si dlho neužili. Onedlho môže ísť cena nahor
  8. Lubomir Drabik: Najkrajšia vec na svete je holý a čistý zámer
  9. Mário Bošanský: Dvaja profesori a diskususia v občianskej spoločnosti
  10. Peter Slivovic: O troch bratoch

  1. Nemci odhalili Putinovo v tajomstvo, našli jeho preukaz Stasi
  2. Matica ocenila falošného profesora podozrivého z násilia a krádeže (video)
  3. Budete sa červenať? Skúšajú, ako sme pripravení prijať intimitu
  4. Zsuzsová požiadala o prepustenie z väzby
  5. Ruské ženy nechcú mať deti
  6. Hovorme ešte o vražde, nie o Ficovej mediálnej tyranii
  7. Ukrýval sa tri roky. Podnikateľ Šajgala ide do väzby
  8. Pozrite si popradskú výzdobu. Patrí k najkrajším na Slovensku
  9. Dráma o postup v Lige majstrov: Ak Neapol strelí gól, Liverpool musí vyhrať o dva
  10. Kočner zostáva za mrežami, súd zamietol jeho sťažnosť

  1. Sociálny len v názve. Pozitívny Smer už neexistuje
  2. Bašternák sa zbavuje majetku, zostal mu len byt, v ktorom býva Fico
  3. Vláda chce urobiť v Národnej banke Slovenska capa záhradníkom
  4. Viete, že chodec nemá prednosť na priechode pre chodcov? - myorava.sme.sk
  5. Pastiersky list prišiel v pravý čas: Rostás chcel mať šou naživo zneužitím RTVS
  6. Ako som sa stal prenasledovaným rakúskym kresťanom
  7. Elegantná bodka za kauzou Bonaparte
  8. Rok 1968 očima historie, církve a společnosti: Halík, Kosatík, Mikloško
  9. Ruská polícia brutálne bije Rómov, aj ženy
  10. Assisi: Misericordes sicut Pater

Už ste čítali?