Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Počas týždňa mobility je MHD pre vodičov zadarmo iba niekde a len niekedy - Doplnené (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

tak to je

este dobre, u nas v IRL nie je ani to. Teda mozno lacnejsie pozicanie bicykla....
Pre ostatnych je to casto 1.5 hodiny rano a 2 hodiny vecer v aute aby presli 70 km do prace.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

domov

Home sweet home. Veľa ľudí zo Slovenska odišlo a hneď je to cítiť na cestách, či už IRL alebo SK.

Tak si treba vybrať, či ísť s hlavným prúdom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj v Trnave

by mala byt MHD v sobotu zadarmo

http://www.trnavskyhlas.sk/c/2...
plus ine akcie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mna stve este jedna vec.

Prva sprava sa v Sme objavila az v nedelu okolo obeda, to som uz mal v BA vycvikanych peknych par listkov zbytocne. Skoda no.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ci cestujem zadarmo nie je dovod aby som presadol z auta! ked ho MHD raz donutila presadnut tak nepojde naspat. Ak bude MHD chodit nacas, bude ciste, bez arogantnych vodicov,... tak sa tam ludia vratia aj bez nejakych dni mobility
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne tak, potvrdzujem.

Hneď v Po som sa vybral z Lamača 63. Bus stál na Pražskej rovnako ako autá. Výsledok: v práci som bol neskôr o 25 minút.
Dovidenia mhd!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prídavok

Dodnes som nepochopil, ktorý dopravný expert navrhol bus pruhy na pravom okraji vozovky.
Bus pruh má byť na ľavom okraji vozovky. Zastávka = ostrovček v strede medzi oboma bus pruhmi. Autobusy sa už dávno mali vyrábať s dverami na ľavej strane. Podobne električkové ostrovčeky mali byť dávno - a napríklad v KE pri rekonštrukcii tratí sa tento moment zmeškal - medzi koľajami. Pri súbehu električky a busovej linky, má bus jazdiť po koľajisku.
V dobe, kým by popribúdali autobusy s dverami vľavo, by pristávali spoje na ostrovčeku jeho obchádzaním zľava. Bus pruh by mal byť v meste všade na každej vozovke, nie len niekde. Doteraz sú bus pruhy len na vozovkách, kde na nej bolo miesto. malo by to byť tak, že počet pruhov pre autá by mal byť znížený, pretože pre existenciu bus pruhu by pre auto pruh nebolo už miesto, a nie naopak. Odporúčam si na začiatok nakresliť celú magistrálu Bratislavou. Podháj-Lamačská-brnianska-Pražská-Šancová-Trnavská-Rožňavská podľa tohto plánu, a pozrieť sa ako to perfektne zrýchli veľké množstvo mhd liniek. Plus trojuholník Račianské mýto -Legionárska-Krivá-Trnavské mýto-Šancová-Račianské mýto zjednosmerniť - t. j. urobiť z neho kruháč.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1. lave dvere je BLBOST! Sice mozno na prestup k elektricke (ale potom na ostrovceku nemozu byt zabradlia!) ale inak ludia budu cez cestu behat ako sliepky bez hlavy .... preto su prave dvere lepsie
+ ak by jazdili auta po kolajisku, potom aj tak musia mat prave dvere
2. ano, autobusy na kolajiska ale zase elektricka vs autobus. Asi to nieje moc bezpecne... a spomalovalo by to elektricky
3. bus pruh by mal byt, ale zase by dramaticky klesla priepustnost ciest. Uz tu boli nejake tie pokusy cez tyzden mobility a dopadlo to zle. Ak bus pruhy, potom narast autobusov o 500% a prestupove huby a zachytne parkoviska, inak to nema zmysel ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ostrovček uprostred pruhov/kolajníc je v

dostatočnej vzdialenosti od ostatnej premávky, teda zábradlia nepotrebuje.
Navyše sa z 2 ostrovčekov po pravých stranách potrebuješ už len jeden kus - t.j. rozšíri sa ti plocha vozovky.
Sliepky? -Nehovoril som, že priechody pre chodcov, ktoré aj teraz vedú k/z ostrovčeka majú byť odstránené.
Pri dnešnom rozostavení ostrovčekov autobusy na koľajisku by potrebovali pravé dvere, preto som navrhol, že pri novom rozostavení ostrovčekov, by vchádzali autobusy k ostrovčeku zľava
V čom bude zdržiavať autobus električku na koľajisku?
O to ide, priepustnosť mhd zvýšiť a áno na úkor priepustnosti áut. Nárast busov o 500/ vôbec nie je problém, lebo ak auto do mesta nevojde, potom pre bus pruh môžeš pokojne vyhradiť aj 2 pruhy
Zaujímavé že v Pešti fungujú ostrovčeky v strede koľajiska bez úrazov!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problém je, že počas týždňa mobility ľudia presadnú síce z áut, ale keďže napr. ŽSR na takýchto dodatočných cestujúcich nereagujú napr. pridaním vozňou do vlaku, tak sa docieli len to, že si ľudia povedia - tak toto ne, to fakt radšej pôjdem auto. Včera aj dnes ráno REX od Nových Zámkov natrepaný že až, ľudia stáli v uličkách, pri dverách. Samozrejme keď sa možno počet cestujúcich zvýšil o 40% ale miesta vo vlaku ani o percento navyše.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja by som aj rád chodil verejnou dopravou, ale jednoducho sa nedá. Čas cesty do práce (dvere-dvere) 2 hodiny vs. 35-50 minút autom (a až 50 to býva málokedy)...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mozem potvrdit rovnaku situaciu na trase Trnava-BA, aj sardinky v konzerve maju viac miesta ako my dnes rano vo vlaku. Bolo to uplne sialene, hlava na hlave, ako v zaberoch co pozname z Indie. Ten akoze moderny vlak (dvojposchodovy) nie je vobec dimenzovany na take mnozstvo ludi - klima totalne nestihala, smrad ako v opicinci tam bol. Na BA-vinohrady vystupilo asi 20% ludi, no aj tak vo vlaku ostal natresk, dvere sa zavreli a ten vlak tam len tak stal niekolko minut zo zavrenymi dverami - cista klaustrofobia. Ak mala tato akcia za ciel dostal ludi z aut do verejnej dopravy, tak docieli akurat pravy opak. Ak nejaky vodic skusi tento tyzden ranne vlaky do BA, tak si povie never more a radsej si posedi vo svojom auticku v zapche o nieco dlhsie ako taketo stresy v nasich rannych vlakoch. Cista katastrofa, nase ZSR.
Paradoxne na tom je, ze sprievodca v takom natrieskanom vlaku nema sancu kontrolovat listky, lebo sa nemoze predrat hustym davom, takze skontroluje iba par ludi na zaciatku trasy kym je vlak prazdnejsi. Ustredie ZSR potom eviduje tieto spoje ako poloprazdne, lebo v systeme nevidi skutocny stav cestujucih, systém vidí iba to, co sprievodca skontroloval tou svojou elektronickou hračkou. Celé zle, celé zle... Stačilo by iba málo, aby niekto z vedenia ZSR zdvihol svoju ***** a par dni by si vyskusal ranne cestovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neozývame sa

Nemal som takýto negatívny zážitok vo vlaku, ale ak sa to vyskytuje, čudujem sa, že to niekto nespracuje a nezverejní. Napríklad natočiť mobilom malé video a spropagovať ho na webe. Alebo ak sa to pravidelne niekde opakuje, dať to ako tip komerčnej televízii alebo bulváru. Ak by sa toho chytili, kompetentní by asi začali kmitať väčšou frekvenciou, nejaká snaha o nápravu by prišla. Veď aj minister Ěrsek začal v poslednom čase fungovať ako metla, keď nahlas hovorí, že sa mu nepáči, keď nechajú cestujúcich v pokazenom vlaku, alebo sa nejaký tunel stavia príliš dlho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

fakt super napad, kvoli 7 dnom v roku nakupit dalsich 20 voznov, ktore budu potom zbytocne stat v depe ... Problemom je, ze niektore nastupistia nedovolia mat viac voznov (to je pripad regiojetu)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie vozne sú plné už bežne a pridať 1 vozeň na niektoré vlaky je ledva postačujúce. A ak by nakúpili nové vozne, mohli by minimálne vyradiť niektoré staré herky ktoré jazdia ešte s originál nálepkou že vyrobené v DDR
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a za co (peniaze)? Nebud naivny preboha, drzme sa reality ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Realita je taká, že ak by nakupovali veci za normálne ceny a nie predražené nekvalitné braky ako v súčasnosti, tak by sme mohli byť za 28 rokov od revolúcie naozaj niekde inde ako vo vozňoch z DDR.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Velmi zle je to u nas komunikovane

poskytol som v nedelu partii mladych ruskych cestovatelov (mozno studentov), ze ak maju "drajving lajsens" tak mozu v BA cestovat MHD bezplatne. Nechtiac som ich zaviedol :-( Dufam sa nestanu predmetom nejakeho veseleho revizora so sekuritakom, mrzelo by ma to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chcel som ist autobusom domov no nastupil som do totalne natlaceneho autobusu kde sme si dychali na krk.. vivat auto :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Električenka platí aj na nočné spoje!

K tomu ako to rádio odpovedalo, že "veď ani električenka nie je na nočné spoje" tak je !
https://www.dpb.sk/sk/nocne-sp...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Stanislav Martinčko: Nie len R. Fico môže kľudne spať! 4 821
  2. Matej Varga: Kam investovať po príchode recesie 1 458
  3. Monika Kusendová: Dovolenka v Egypte – more terrible than great? 1 131
  4. Jozef Sitko: Ospravedlňujem sa, že som zrušil blog: Gorilu „stvoril“ ešte Mečiar 646
  5. Martin Pekár: Ako zarobiť na štáte 300 000 EUR za mesiac 636
  6. Danica Chames: Poriadny chlap predsa musí mať špek 623
  7. Sebastián Bražina: Keď sa krysy bránia... 485
  8. Ladislav Mišík: Nikdy neľutovať smer a komunistov 428
  9. Viera Šotkovská: BYTY - predvolebná téma? Časovaná bomba? 350
  10. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (18. - 24.10.1919) 305

Rebríčky článkov


  1. Róbert Kováč: V tŕni nahí
  2. Štefan Vidlár: A Voter - A Shit
  3. Ľubomír Belák: Na mol v divadle
  4. Štefan Vidlár: Enem né tak
  5. Peter Mrázik: Výsledkom kolektívneho vyjednávania v Jaguar Land Rover je rekordné navýšenie mzdy
  6. Filip Pančík: Žemľovka
  7. Milan Lacúch: Kresťanský národ konzumentov nečistoty
  8. Martin Krištoff: Časovaná bomba za 19 biliónov dolárov môže ohroziť svetovú ekonomiku, varuje MMF
  9. Štefan Vidlár: V. I. Lenin a nežná
  10. Andrej Hossa: Základné náradie domáceho kutila

  1. Prokurátor predložil kompletnú Threemu, súd zatiaľ nerozhodol o jej čítaní (minúta po minúte)
  2. Autor Gorily Holúbek: Flašíka viem vysvetliť, polícia sa mi neozvala
  3. Ako o Gorile klamala Anna Bubeníková
  4. Asi najsmutnejšie je mlčanie Ivana Mikloša
  5. Čo dnes robí Bubeníková z Gorily? Stala sa developerkou
  6. Zoológ: Pri stretnutí s meďveďom sa mu musíte pozerať do očí
  7. Sudca Lindtner z Threemy: Kočner si tyká so všetkými, no jeho vplyv sa preceňuje
  8. Z vody sa vynorila obrovská bublina. Báli sa, že ich pohltí
  9. Johnson požiadal Úniu o odklad brexitu, rokovať o ňom odmieta (minúta po minúte)
  10. Johnson sa po prehre vzpieral. Nakoniec požiadal o odklad brexitu

  1. V Súdnej rade sú hlasy, že Praženková a Kosová stratili dôveru
  2. Ako robil Pius XII. spojku medzi hlavnými odporcami Hitlera a Západom
  3. Opozícia vyzvala premiéra, aby zvolal okrúhly stôl a riešil korupciu
  4. Threema: Kočner sa radil s predsedom súdu Lindtnerom, na ktorom stojí prípad Lexu
  5. Kočner píše Jankovskej: Možno budem premiér a budeš mi robiť Troškovú
  6. Fašizmus sa už neplazí, on tu je, odkázal na proteste v Trenčíne veterán SNP
  7. Kočnerova Threema: Ty si kúpiš byt, ja platím všetko ostatné, napísal Jankovskej
  8. Keby nebolo Pittnera Gorila by nebola: Autora spisu Gorila vyhodili ako vlastizradcu
  9. Kiska a Šeliga organizujú verejné počúvanie nahrávok ľudí, ktorí ukradli štát
  10. Progresívcom s Hlinom ľudia neuverili: Pred Haščákov dom prišli len desiatky ľudí

Už ste čítali?