Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Počas týždňa mobility je MHD pre vodičov zadarmo iba niekde a len niekedy - Doplnené (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

tak to je

este dobre, u nas v IRL nie je ani to. Teda mozno lacnejsie pozicanie bicykla....
Pre ostatnych je to casto 1.5 hodiny rano a 2 hodiny vecer v aute aby presli 70 km do prace.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

domov

Home sweet home. Veľa ľudí zo Slovenska odišlo a hneď je to cítiť na cestách, či už IRL alebo SK.

Tak si treba vybrať, či ísť s hlavným prúdom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Aj v Trnave

by mala byt MHD v sobotu zadarmo

http://www.trnavskyhlas.sk/c/2...
plus ine akcie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mna stve este jedna vec.

Prva sprava sa v Sme objavila az v nedelu okolo obeda, to som uz mal v BA vycvikanych peknych par listkov zbytocne. Skoda no.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ci cestujem zadarmo nie je dovod aby som presadol z auta! ked ho MHD raz donutila presadnut tak nepojde naspat. Ak bude MHD chodit nacas, bude ciste, bez arogantnych vodicov,... tak sa tam ludia vratia aj bez nejakych dni mobility
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Presne tak, potvrdzujem.

Hneď v Po som sa vybral z Lamača 63. Bus stál na Pražskej rovnako ako autá. Výsledok: v práci som bol neskôr o 25 minút.
Dovidenia mhd!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prídavok

Dodnes som nepochopil, ktorý dopravný expert navrhol bus pruhy na pravom okraji vozovky.
Bus pruh má byť na ľavom okraji vozovky. Zastávka = ostrovček v strede medzi oboma bus pruhmi. Autobusy sa už dávno mali vyrábať s dverami na ľavej strane. Podobne električkové ostrovčeky mali byť dávno - a napríklad v KE pri rekonštrukcii tratí sa tento moment zmeškal - medzi koľajami. Pri súbehu električky a busovej linky, má bus jazdiť po koľajisku.
V dobe, kým by popribúdali autobusy s dverami vľavo, by pristávali spoje na ostrovčeku jeho obchádzaním zľava. Bus pruh by mal byť v meste všade na každej vozovke, nie len niekde. Doteraz sú bus pruhy len na vozovkách, kde na nej bolo miesto. malo by to byť tak, že počet pruhov pre autá by mal byť znížený, pretože pre existenciu bus pruhu by pre auto pruh nebolo už miesto, a nie naopak. Odporúčam si na začiatok nakresliť celú magistrálu Bratislavou. Podháj-Lamačská-brnianska-Pražská-Šancová-Trnavská-Rožňavská podľa tohto plánu, a pozrieť sa ako to perfektne zrýchli veľké množstvo mhd liniek. Plus trojuholník Račianské mýto -Legionárska-Krivá-Trnavské mýto-Šancová-Račianské mýto zjednosmerniť - t. j. urobiť z neho kruháč.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

1. lave dvere je BLBOST! Sice mozno na prestup k elektricke (ale potom na ostrovceku nemozu byt zabradlia!) ale inak ludia budu cez cestu behat ako sliepky bez hlavy .... preto su prave dvere lepsie
+ ak by jazdili auta po kolajisku, potom aj tak musia mat prave dvere
2. ano, autobusy na kolajiska ale zase elektricka vs autobus. Asi to nieje moc bezpecne... a spomalovalo by to elektricky
3. bus pruh by mal byt, ale zase by dramaticky klesla priepustnost ciest. Uz tu boli nejake tie pokusy cez tyzden mobility a dopadlo to zle. Ak bus pruhy, potom narast autobusov o 500% a prestupove huby a zachytne parkoviska, inak to nema zmysel ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ostrovček uprostred pruhov/kolajníc je v

dostatočnej vzdialenosti od ostatnej premávky, teda zábradlia nepotrebuje.
Navyše sa z 2 ostrovčekov po pravých stranách potrebuješ už len jeden kus - t.j. rozšíri sa ti plocha vozovky.
Sliepky? -Nehovoril som, že priechody pre chodcov, ktoré aj teraz vedú k/z ostrovčeka majú byť odstránené.
Pri dnešnom rozostavení ostrovčekov autobusy na koľajisku by potrebovali pravé dvere, preto som navrhol, že pri novom rozostavení ostrovčekov, by vchádzali autobusy k ostrovčeku zľava
V čom bude zdržiavať autobus električku na koľajisku?
O to ide, priepustnosť mhd zvýšiť a áno na úkor priepustnosti áut. Nárast busov o 500/ vôbec nie je problém, lebo ak auto do mesta nevojde, potom pre bus pruh môžeš pokojne vyhradiť aj 2 pruhy
Zaujímavé že v Pešti fungujú ostrovčeky v strede koľajiska bez úrazov!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problém je, že počas týždňa mobility ľudia presadnú síce z áut, ale keďže napr. ŽSR na takýchto dodatočných cestujúcich nereagujú napr. pridaním vozňou do vlaku, tak sa docieli len to, že si ľudia povedia - tak toto ne, to fakt radšej pôjdem auto. Včera aj dnes ráno REX od Nových Zámkov natrepaný že až, ľudia stáli v uličkách, pri dverách. Samozrejme keď sa možno počet cestujúcich zvýšil o 40% ale miesta vo vlaku ani o percento navyše.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja by som aj rád chodil verejnou dopravou, ale jednoducho sa nedá. Čas cesty do práce (dvere-dvere) 2 hodiny vs. 35-50 minút autom (a až 50 to býva málokedy)...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Mozem potvrdit rovnaku situaciu na trase Trnava-BA, aj sardinky v konzerve maju viac miesta ako my dnes rano vo vlaku. Bolo to uplne sialene, hlava na hlave, ako v zaberoch co pozname z Indie. Ten akoze moderny vlak (dvojposchodovy) nie je vobec dimenzovany na take mnozstvo ludi - klima totalne nestihala, smrad ako v opicinci tam bol. Na BA-vinohrady vystupilo asi 20% ludi, no aj tak vo vlaku ostal natresk, dvere sa zavreli a ten vlak tam len tak stal niekolko minut zo zavrenymi dverami - cista klaustrofobia. Ak mala tato akcia za ciel dostal ludi z aut do verejnej dopravy, tak docieli akurat pravy opak. Ak nejaky vodic skusi tento tyzden ranne vlaky do BA, tak si povie never more a radsej si posedi vo svojom auticku v zapche o nieco dlhsie ako taketo stresy v nasich rannych vlakoch. Cista katastrofa, nase ZSR.
Paradoxne na tom je, ze sprievodca v takom natrieskanom vlaku nema sancu kontrolovat listky, lebo sa nemoze predrat hustym davom, takze skontroluje iba par ludi na zaciatku trasy kym je vlak prazdnejsi. Ustredie ZSR potom eviduje tieto spoje ako poloprazdne, lebo v systeme nevidi skutocny stav cestujucih, systém vidí iba to, co sprievodca skontroloval tou svojou elektronickou hračkou. Celé zle, celé zle... Stačilo by iba málo, aby niekto z vedenia ZSR zdvihol svoju ***** a par dni by si vyskusal ranne cestovanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neozývame sa

Nemal som takýto negatívny zážitok vo vlaku, ale ak sa to vyskytuje, čudujem sa, že to niekto nespracuje a nezverejní. Napríklad natočiť mobilom malé video a spropagovať ho na webe. Alebo ak sa to pravidelne niekde opakuje, dať to ako tip komerčnej televízii alebo bulváru. Ak by sa toho chytili, kompetentní by asi začali kmitať väčšou frekvenciou, nejaká snaha o nápravu by prišla. Veď aj minister Ěrsek začal v poslednom čase fungovať ako metla, keď nahlas hovorí, že sa mu nepáči, keď nechajú cestujúcich v pokazenom vlaku, alebo sa nejaký tunel stavia príliš dlho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

fakt super napad, kvoli 7 dnom v roku nakupit dalsich 20 voznov, ktore budu potom zbytocne stat v depe ... Problemom je, ze niektore nastupistia nedovolia mat viac voznov (to je pripad regiojetu)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tie vozne sú plné už bežne a pridať 1 vozeň na niektoré vlaky je ledva postačujúce. A ak by nakúpili nové vozne, mohli by minimálne vyradiť niektoré staré herky ktoré jazdia ešte s originál nálepkou že vyrobené v DDR
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a za co (peniaze)? Nebud naivny preboha, drzme sa reality ....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Realita je taká, že ak by nakupovali veci za normálne ceny a nie predražené nekvalitné braky ako v súčasnosti, tak by sme mohli byť za 28 rokov od revolúcie naozaj niekde inde ako vo vozňoch z DDR.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Velmi zle je to u nas komunikovane

poskytol som v nedelu partii mladych ruskych cestovatelov (mozno studentov), ze ak maju "drajving lajsens" tak mozu v BA cestovat MHD bezplatne. Nechtiac som ich zaviedol :-( Dufam sa nestanu predmetom nejakeho veseleho revizora so sekuritakom, mrzelo by ma to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

chcel som ist autobusom domov no nastupil som do totalne natlaceneho autobusu kde sme si dychali na krk.. vivat auto :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Električenka platí aj na nočné spoje!

K tomu ako to rádio odpovedalo, že "veď ani električenka nie je na nočné spoje" tak je !
https://www.dpb.sk/sk/nocne-sp...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Janka Cigániková: Úplatky na bratislavskej neurochirurgii 769
  2. Barbora Oráčová: „Bašternákovci“ na stavebnom úrade v Starom Meste 1.0 592
  3. Milan Lahučký: Vitajte v Káthmandu, najprašnejšom meste sveta! 305
  4. Milan Kuruc: Zakážme firmám zakazovať 283
  5. Martin Kugla: Ako spoznať kandidáta oligarchov v Bratislave. Jednoduchý návod 261
  6. Jozef Selep: Na čo nám je križovatka Triblavina? Deti na prípoji na diaľnicu 254
  7. Stella Geburka Hanzelová: Diplomacia po slovensky: Stop čínskym výrobkom, ale Áno zmluvám 250
  8. Hana Roháčová: PR katastrofa a samostatný štát 246
  9. Petra Bošanská: Dôveruj a dočkáš sa 245
  10. Ross Hedvicek: Odskodneni pro Vladimira Hucina ... 243

Rebríčky článkov


  1. Lórant Kulík: Fotoreportáž s článkom : Svetielkujúce rastliny
  2. Karol Martinka: Ing. K. Martinka: Connection between Edita V. and the woman accused of murder of Kuciak
  3. Tomáš Jurkovič: Dobrá mestská polícia nerozdáva iba papuče.
  4. Ľuboš Dobrota: Kde sa vzali Slováci?
  5. František Cudziš: O Vranove nad Topľou, III.
  6. Július Kovács: Kočner je biely koník Smeru, krstný otec a je hodený cez palubu.
  7. František Cudziš: O Vranove nad Topľou, II.
  8. Martin Gálik: Plán Bratislava: zlepšovanie MHD, šikanou motoristov
  9. Michaela Manikova: Ten krásny život II.
  10. Barbora Oráčová: „Bašternákovci“ na stavebnom úrade v Starom Meste 1.0

  1. Zsuzsová bola aj pri zvláštnej podpisovej akcii, ktorá mohla pomôcť Kočnerovi vstúpiť do politiky
  2. Dobré ráno: Zúri v Smere občianska vojna?
  3. Bývalý redaktor mečiarovskej STV: Bol som ľahkovážny. Neveril som, že takým správam môžu ľudia veriť
  4. Škriniar obávaného Argentínčana ustrážil a dostal vysokú známku
  5. Rašiho spolužiak mal povolenie na chatku. Postavil luxusnú vilu
  6. Dôchodkový strop je nezmysel. Existuje aj rozumné riešenie
  7. Kde sa vzala treska, vyprážaný syr a omáčka uho
  8. Pytliak zabil medveďa v najprísnejšom stupni ochrany
  9. Lučanský chváli sponzora Smeru. Blysol sa aj pri Kočnerovi
  10. Univerzita sa sporí s firmou pre internát. Budú sa študenti sťahovať?

  1. Gašpar akoby člen Smeru: Gašpar bol na oslave poslanca za Smer v hoteli Zlatý Kľúčik
  2. Kočner a Hatinová mali plánovať vraždu exmanžela Slavomíra Hatinu ml. za 150-tisíc eur
  3. Kočner daroval Hatinovej dom na Kolibe v ten istý deň, ako putoval do väzby
  4. Vojna v polícii: Gašpar o šéfovi kukláčov, je to klamár, poslal som naňho psychológov
  5. Fico zmenil rétoriku o svojej exasistentke: Trošková ma nezaujíma!
  6. Sulík sa pustil do Fica: Patríte do basy!
  7. Palko k únosu Vietnamca: Pellegrinimu sa kráti čas, aby sa dištancoval od Fica
  8. Bude mať Fico spoločnú stenu s Kočnerom aj v Leopoldove?
  9. Časy keď Kmotríkovej TA3 velil Kočner
  10. František Mikloško: Cenzúra v rozhlase – príprava na 29. výročie Novembra 1989

Už ste čítali?