Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Začala sa parkovacia nenávisť medzi občanmi Bratislavy? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

čo s nebratislavčanom,

ktorý tu žije ale vzhľadom na cenu nehnuteľností a neexistenciu reálnych nájomných bytov mesta či mestských častí (nerátam tie, na ktoré človek potrebuje najprv mať trvalý pobyt v BA) si nemôže dovoliť kúpiť nehnuteľnosť a je odkázaný na bývanie v súkromných nájmoch, kde mu, z pochopiteľných dôvodov, vlastník bytu nedovolí prihlásiť sa u neho na trvalý pobyt. Aj ten človek má auto, lebo verejná hromadná doprava v Bratislave je príšerná a bez čo i len koncepcie rozvoja. Takže ten človek už je vlastne taký polovičný bratislavčan (dane a poplatky za byt vlastník musí zaplatiť tak či tak, a nie je hlúpy jasné že nájom nastaví takým spôsobom aby sa mu to ekonomicky oplatilo, takže ich vlastne nájomca platí nepriamo) a aj tak si tú parkovaciu kartičku nebude môcť kúpiť. Osobne to považujem za diskriminačné kritérium s tým, že by to mohlo mať aj dôsledky v podobe, nazdávam sa úspešných, žalôb.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

To vieš, títo ľudia v Bratislave nevolia

čiže pre pána Vaľa to nie sú ani ľudia. Ak pribudne nový občan, tak sa zvýši príjem z podielových daní asi o 300€. Takže ak by vystavili takému človeku kartu v prenajatom byte za 350€, tak prispeje do príjmu mesta rovnako ako občan Bratislavy. Takto by im nemohli blaváci výčitať, ale veď mi tu platíme dane. Mohol by povedať, koľko platíš ty, toľko aj ja. Ale podľa tejto politiky nebratislavčania len za hodinovú platbu, to by mohlo byť aj 7000€ ročne. Parkovanie je služba a nemôžeme od niekoho žiadať stonásobok toho čo platia iní.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

je to o peniazoch.
prihlásený mimobratislavčan prinesie 300, no pri zavedení parkovacej politiky v tejto podobe zaplatí každý aj 500-1000. nie za auto, ale za parkovanie v meste.
a firmy - zlatá baňa.
Vallo je Jánošík. všetkým berie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nal

Omyl! On beriem všetkým slušným a pracujúcim občanom a dáva ich oligarchom a svojim odborníkom v Metropolitnom inštitúte Bratislava-MIB a dosádzajúcim novým odborníkom na magistráte, MIB- Progresívci - bojovníci proti zlu a za transparentnosť odsúhlasili ešte skôr, ako samotný rozpočet. Celá parkovacia politika je ďalšie, s prepáčením, sprosté zdieranie a zdaňovanie občanov z daní si určujú samy sebe platy. Pýtam sa, za čo odborníčka pre dopravu, nám. Kratochvílová navrhla taký super plat pánovi primátorovi Vallovi - 5 316,0€ ? Celý Vallo tím aj s celým PS sú pokračovateľmi politiky Nesrovnala, ktorého síce Smer neprepriahol ale zapriahol už väčšinu progresívcov-spolu v mestskom zastupiteľstve. Dokázali to na výsmech všetkým bratislavčanom zvolením top manažera, "nezávislého odborníka" - Smeráka Miškanina. Celou parkovacou politikou sa im týmto úspešne darí rozoštvávať ľudí nielen medzi jednotlivými mestskými časťami, ale už aj navzájom medzi občanmi tejto krajiny, bez rozdielu trvalého bydliska, ktorých bez hanby a citu nazývajú cez poľní. Rád by som vedel,odkiaľ títo tiež rezidenti pochádzajú? Dnes sú samozrejme veľkí bratislavčania!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

súhlas

osobne si myslím, že všetci čo prichádzajú do Bratislavy, minú tam peniaze na nákupy, na parkovanie, na stravu...Bratislava doslova rastie ako z vody, napriek parkovacej politike, ale vďaka migrácii. Pýtam sa jedného, čo si prenajal s rodinou byt v miestnej časti, prečo majú všetci, aj on odtrhnuté stierače. Miestni tu nikoho nechcú, robia takéto hlúpe veci naschvál. Aj to je politika, skrytá diskriminácia a nevraživá Bratislava....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ako Bratislavčan

som si na vlastnej koži, tento týždeň, overil ako zaparkovať na okraji Starého mesta takmer večer. Pomerne dosť voľných miest, ale všade tabuľky že len pre obyvateľov Starého mesta v čase 0-24 h. Išiel som tam za vážnou prácou, možno na 1 hodinu. I vytipoval som si zašité voľné miestečko v nádeji že za tú hodinu ma nikto neskontroluje. V momente keď už som zamykal auto som o 50 m pred sebou zbadal mestských policajtov ako zakladajú niekomu papuču. I znovu som nastúpil za volant a podišiel som k nim s otázkou kde v okolí 100 m môžem legálne zaparkovať, lebo v lokalite idem vykonať vážnu úradnú povinnosť, s dodatkom že bez problémov za parkovanie aj zaplatím. Zostali s otvorenými úradnými ústami a pokrčenými ramenami. Radu mi však neposkytli, len varovanie že na vyznačených miestach pre miestnych nech neskúšam. Samozrejme že mám bratislavské EČV, tu platím dane a nemôžem vo vlastnom mieste zaparkovať ani za peniaze, hoci voľných miest by sa našlo. Skončil som na pol kilometra vzdialenom súkromnom parkovisku. Nie všade je také poruke len pol kilometra ďaleko. A o tom je aj Vallova parkovacia politika. Teda žiadna politika len represívno zdierací systém, bez náznaku riešenia, už len takých banálnych situácií aká sa mne prihodila. V jeho parkovacej politike, s ktorou, akože, obieha, mestské časti sa nedozviete nič o zefektívnení a zatraktívnení mestskej dopravy, o vytipovaní miest na budovanie intenzívnych parkovacích kapacít. Verejných, súkromných či kombinovaných. Nedopočujete sa nič o cyklodoprave a cykolotrasách. Nezačujete nič o využití železničných koľajníc na území mesta... Nie ani nemôžete, Team Vallo, ani pridružení spoluhlasujúci na to duševne ani pracovne nemajú. To chce vedomosti a prácu. Komu by sa chcelo. Preto treba hľadať len ďalšie a ďalšie peniaze na Vallovu (a spol.) výplatu. Na nezmyselný Metropolitný inštitút pre kamošov a kamošky. Pre úrad pani hlavnej architektky s nulovými výsledkami za 10 rokov vo funkcii. Pre 550 osobový magistrát čo jeden najbanálnejší úradný úkon rieši najmenej rok....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bratislavčania budú vďaka nimi zvolenému zastupiteľstvu CPČkári v Bratislave, niektorým to dosť doprajem. leba ani my v našich mestách nemáme kde zaparkovať. Ja platím 30 euro ročne mestu, za to, že bývam v centre kupeľného mesta a tiež nemám kde zaparkovať
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tých 30 euro platíte

oficiálne za čo ? Za vjazd do nejakej extra zóny, za všeobecnú možnosť parkovať v tej zóne bez každodenného platenia hoci tam nie je dosť parkovacích miest, alebo platíte tých 30 euro za konkrétne vyhradené parkovacie miesto na nejaké časové obdobie, napr. rok ? V Bratislave je tá "Parkovacia politika" nastavená len na platenie. Lebo máte auto - plaťte. Že máte vlastnú garáž, že ste si museli pred novým domom, na vlastnom vybudovať parkovacie miesto ? Máte auto - plaťte. Aj by som primerane platil, keby som mal za to garantovanú protislužbu. Aj by som platil keby som ešte aj videl nejakú parkovaciu politiku, ponúkajúcu perspektívy a riešenia v horizonte volebného obdobia, v horizonte 10 rokov.. Len sa budem opakovať - žiadna pakovacia politika len represívno zdierací systém, bez náznaku riešenia parkovania. Zjavne som sa už stal CP - čkárom vo vlastnom meste. Vallo team, PS-Spolu, a pridružení "nezávislí" pätolízači zo zastupiteľstva ... ako odnož ĽSNS. Plné mesto bilbordov ĽSNS pred eurovoľbami. Imigrantov nechceme. V preklade do najnovšej politickej "blaváčtiny" Imigrant = CP kár. CP čkár = obyvateľ vlastnej krajiny z iného kraja, susedného okresu, susednej mestskej časti Bratislavy. Kotleba už politicky vošiel do Primaciálneho paláca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak máš vlastnú garáž či vlastný dvor, nič platiť nikomu nemusíš a môžeš si tam parkovať aut koľko len chceš.

V tejto súvislosti sa spomínala iba možnosť dobrovoľného poplatku pre majiteľov garáží, výmenou za ktorý by si získal ako Bratislavčan možnosť parkovať 2h denne zadarmo na verejných parkovacích miestach po celom meste. Ale má ísť o dobrovoľný a nie povinný poplatok, takže ak ho nevyužiješ, budeš pri parkovaní na verejných miestach platiť od prvej minúty, tak ako mimobratislavčania ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Takmer nič si nepochopil

Samozrejme že u seba parkovanie platiť nebudem. Načo by mi bolo auto, keby som ho mal mať v garáži či vo dvore ? 2 hodiny denne zadarmo mi tiež nič nerieši, keď v istých častiach Bratislavy už dnes môžu parkovať len miestni a ja tam nesmiem, aj keby som zaplatil ? Hoci by miesto bolo voľné. Takže sám priznávaš, že ak aj mám garáž či dvor, musím dobrovoľne na rok zaplatiť ak chcem parkovať na inom mieste Bratislavy. Teda minimálne si predplatiť "bezplatné" dvojhodinové parkovanie. Či vôbec budú nejaké verejné parkovacie kapacity, a či vôbec niekto uvažuje o ich rozvoji zjavne nemáš info. A Vallo plán.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A ty si zjavne nepochopil to, že tie tebou spomínané "časti Bratislavy, kde už dnes môžu parkovať len miestni" sa práve zavedením týchto pravidiel zrušia a po novom tam bude môcť parkovať hocikto, hoci aj ty!

Rozdiely budú iba v tom, že miestni, na to aby tam parkovali, tak im bude na to stačiť zaplatiť ten ročný paušál. Ostatní bratislavčania, čo si zaplatia paušál v inej zóne, tam budú mať 2h zadarmo a potom platia podľa času. A všetci ostatní budú platiť podľa času od prvej minúty.

Ale parkovať tam budú môcť už všetci!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vidíte a presne toto Vallov návrh rieši, pretože po jeho zavedení už nič také ako miesta vyhradené iba pre obyvateľov mestskej časti existovať nebude.

Všetko to budú verejné parkovacie miestá, kde bude môcť za poplatok zaparkovať úplne ktokoľvek, aj návštevník z Humenného. Obyvatelia zóny poplatok platiť nebudú (majú to predplatené v ročnom "paušále") a ostatní Bratislavčania budú mať 2h parkovania zadarmo.

Takže čo vlastne sa vám na tom nepáči? Špeciálne v Starom Meste to bude radikálne zlepšenie možností parkovania ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Práve dnes

Staré mesto neprijalo Vallovo zdieradielko peňazí. Pán/Pani julica postrehli ste že som išiel za prácou, teda s náradím a okolo boli voľné miesta ? Pre mňa zakázané. A že som za parkovanie počas mojej práce ochotný aj zaplatiť za to voľné miesto Starému mestu ? Tak ako platím Modre, Pezinku, Dunajskej Strede cez parkovací automat. Keď pôjdem na nedeľný špacír Starým mestom tak si pokojne zaparkujem aj kilometer ďaleko.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prepáčte, pol kilometra, čiže 10 minút cesty pohodovou chôdzou??
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán Mrva,

mali ste možnosť stať sa primátorom Bratislavy. My občania, vrátane mňa, sme sa rozhodli tak, že primátorom nebudete. Medzi "veľkou štvorkou" známejších kandidátov ste skončili na úctyhodnom štvrtom mieste! A to napriek tomu, že ste dostali veľkú výpomoc od kandidátky Líškovej z KDH, ktorá hodila do koša svoje investície do svojej volebnej kampane, odstúpila a odporúčala voliť vás.

V minulom volebnom období ste boli v komunálnej politike, teda je to aj vaša chyba, zodpovednosť, neschopnosť, a chamtivosť po financiách z parkovacej politiky, že prečo sa parkovacia politika neschválila.

Teraz je primátorom Vallo a ja ním prezentovanú parkovaciu politiku schvaľujem. Pripomínam, že som si dal tú námahu, a Valla som si osobne vypočul v Ružinove, spolu so starostom Chrenom, oboch som na rozdiel od vás aj volil.

Váš blog je všeobecný, neporovnáva korektne tie dva varianty, a nedáva seriózne návrhy na vylepšenie Vallovho návrhu. Preto sa k obsahu neviem konkrétne vyjadriť, a aktuálne ani nemám čas, idem do roboty na dva dni.
Akurát čo sa chcete stať hlásnou trúbou tých, ktorí veci nechápu a parkovaciu politiku s jej poplatkami nechcú., aj keby sa mesto pod náporom áut nadobro udusilo. Nechceli ju ani od vás, preto ste tú aj vami pripravovanú nikdy do života neuviedli, a nechcú ju ani od Valla a ak by ste sa ešte nejakým zázrakom opäť vrátili do komunálnej politiky, tak by ju opäť neprijali ani z vašich rúk. Lenže tú politiku treba, preto Vallo nateraz je ako štátnik, má odvahu urobiť špinavú prácu, aby mestu pomohol. Vy iba štekáte, ale aj pre vašu zbabelosť dusia autá Bratislavu.

Neviem, aký máte motív, že takto píšete. Možno je to o tom, že trafená hus zagágala, lebo ste motorista, ktorý nechce platiť za záber verejného priestoru a za vytváranie zápchy zbytočnými jazdami.

Alebo je to o tom, že sa neviete zmieriť s tým, že sme vás poslali do politického dôchodku, a ako známy schizofrenik, útočíte. Veď v celej vašej kampani som nevidel program, iba sťažnosti, že politickí súperi vám ubližujú. Koľko sťažností, podnetov bolo. Ja viem o piatich. Aj to bol dôvod toho, že som vás nevolil, hoc inklinujem skôr modrým politickým stranám, a nie k Šimečkovej PS, či k červeným, alebo k hnedým.

Zmažte si tento blog, možné to je vždy, potom napíše nový, seriózny, so serióznou analýzou, a ako vylepšiť Vallov nápad. Ak na to teda mentálne vôbec máte, potom sa uvidí, ako s vami ako volič naložím v nejakých iných voľbách. Ale po prečítaní tohto blogu som sa iba utvrdil v tom, že bola dobrá voľba nevoliť vás...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ešte som si vygazdoval pár minút do odchodu trolejbusu.

Teda máme cca 314 tisíc áut registrovaných v Bratislave. Parkovacích miest plus-mínus 85 tisíc. Tak tu netrepte somariny, že ak vytlačíme cezpoľných, tak si každý dokáže svoje auto legálne zaparkovať. To je tá vaša zbabelosť, neriešim problém nepopulárnymi krokmi, aby som nestratil volebné body. Radšej jalovo brojím proti cezpoľným.
A po vašom alibizme, zbabelosti v tom je tá Vallova veľkosť, štátníckosť, že konečne povedal, ten parkovací, aj dopravný bordel si robíme sami sebe svojimi mestskými autami, ak chceme tu žiť normálne, tak hlavne my mešťania musíme pustiť žilou a naordinovať si samoreguláciu...

Pán Mrva, čo ste napríklad urobili vy osobne, ako komunálny politik preto, aby sa netolerovalo nekorektné parkovanie? Nič, lebo to by bolo nepopulárne. Možno keby ste ho netolerovali, tak teraz netreba parkovaciu politiku...

Konkrétne pomenujte nám tie trávnaté plochy, parky, detské ihriská, ale aj ešte minulým režimom vybudované parkovacie plochy pred panelákmi, kde by ste chceli vybudovať poschodové parkovacie domy! Neurobíte to, lebo by to bolo nepopulárne, brať zeleň pri paneláku. Stálo by vás to volebné body. Lebo totiž každý občan chce parkovací dom, ale nie na úkor svojho trávniku, ale o dva bloky vedľa, aby tienil susedom. To isté parkovací dom miesto parkoviska pred panelákom. Áno, ale opäť na tom susednom parkovisku, aby mne zostal aj výhľad a aby mi slniečko do bytu svietilo.

Táto vaša vypočítavá zbabelosť je za skutočnosťou, že vy ste žiadnu parkovaciu politiku nepresadili. Plus vaša chamtivosť, aby do vašich rúk natieklo čo najviac prostriedkov z vyzbieraných poplatkov, aby ste potom s nimi šafáril, podľa možnosti bez kontroly občanov. Vy a vaši kolegovia ste neriešili parkovaciu politiku, riešili ste to, ako si deliť lup, teda od občanov vyzbierané poplatky, nuž a nakoľko tam bolo priveľa lupičov, tak sa dohoda nedosiahla...

Teraz láskavo aspoň čušte, a nehádžte polená pod nohy tomu, kto ide miesto vás robiť vami roky zbabelo odkladanú špinavú prácu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prosim ťa, Mrva je čistý tragéd a aj preto tak dopadol vo voľbách primátora. Teda na hanebnom 4-tom (slovom štvrtom mieste) a nepomohla mu ani podpora akože opozičných strán :-))) Jeho ani parkovacia politika vôbec nezaujímala počas kampane. Keď som mu na FB napísal ako chce riešiť parkovanie a parkovaciu politiku v BA, tak odpísal až jednu vetu, že " najprv sa musia vybudovať záchytné parkoviská a potom bude nejaká politka". Ďakujem, všeobecná prázdna odpoveď, pre mňa to bola odpoved hodná alibistického politika, ktorý sa podobne vyhovorí v štýle "máme malo peňazí v rozpočte" a riešenie nedá a všetko je daľej po starom. Navyše jeho ako dedinského vajnorského starostu nejaka celomestká parkovacia politika ani nezaujímala. Jeho zaujímali skôr cyklotrasy, kolektory pri D1 a podobné hovadiny lokálneho vajnorského významu. Teraz je urazený a chce rozdýchavať vášne, lebo samozrejme aj Vallova parkovacia politika má odporcov a on ich chce mobilizovať a viesť sa na vlne odporu. Ale sám žiadne riešenie nedal. Ja som volil Valla iba kvoli parkovacej politike, lebo priniesol reálny návrh a plán, zatiaľ čo Mrva šaškoval s vajnorákmi na cyklotrasách v okolí Vajnor a Rače.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

b.pityo

Neviem, či ste ešte momentálne v práci, alebo ste po nočnej, ale môžem Vám povedať, že absolútne nechápete princíp parkovacej politiky a ste produktom súčasných politikov, ktorí svojou neschopnosťou a neustálym vymývaním mozgov občanom, spôsobujú to, že ich politickou demagógiou je totálne rozoštvánie občanov navzájom, aby sa dalo pokračovať v rozkrádaní, tunelovaní a bujneniu korupcie. Asi ste moju reakciu nečítali a príspevok Hruškovce áno. Tak Vám to ešte raz zopakujem: PARKOVACIA POLITIKA PREDLOŽENÁ PRIMÁTOROM VALLOM A JEHO ODBORNÍKMI JE S PREPÁČENÍM, SPROSTÉ ZDIERANIE A ZDAŇOVANIE OBČANOV. Píšete, že je 314 tisíc áut a 85 tisíc parkovacích miest, o čom pochybujem , ale prosí. Preto sa Vás pýtam, čo s tými ostávajúcimi 229 tisícami aut, kde ich umiestnite? Takže demagógia a populizmus. Váš slovník má veľku vypovedateľnú hodnotu Vašich charakterových a morálnych vlastností. Bolo by lepšie keby ste "čušali Vy sám". Musím ešte reagovať na Váš text, citujem: "A po vašom alibizme, zbabelosti v tom je tá Vallová veľkosť, štátnickosť, že konečne povedal , ten parkovací, aj dopravný bordel si robíme sami sebe svojimi mestskými autami, ak chceme tu žiť normálne, tak hlavne my mešťania musíme pustiť žilou a naordinovať si samoreguláciu." Tak sa pozrime na to bližšie. V čom je Vallová veľkosť a štátnickosť. Ešte ani nezačal pracovať a nechal si schváliť zvýšenie platu o 20,8%, to je štátnickosť, kde za mestského kontrolóra schváli progresívci vrátane jeho všetkých troch námestníkov schválili vrcholového Smeráka a pritom primátor Vallo tvrdí: "Smer ničí túto krajinu, spolupracovať s ním nechceme. " Ďalej, dopravný bordel si nerobíme sami, ale urobili ho populistický a extrémistický politici, ktorí to idú teraz ešte spoplatňovať na úkor všetkých nás. Úplne som ostal v šoku "my mešťania musíme pustiť žilou a naordinovať si samoreguláciu" . Verím, že Váš pôvod je z Hornej Dolnej a zrazu je z paštekára MEŠŤAN. Ak si neuvedomujete sme v 21 storočí, vedecko technického rozvoja, ľudia si tie autá kúpili aby ich používali, a nie na to, aby hrdzaveli odstavené. Ak sa chcete samoreguľovať, kľudne sa presťahujete na východ,aj tak tam nič nie a budujte novú rozvinutú spoločnosť. Každý pracovný deň začnite a zaspievajte si "Pieseň práce." Tak Vám pán boh pomáhaj. Želám Vám pekný víkend.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pokúsim sa odpovedať za b.pityo, lebo zdá sa mi, že niektorým stále niektoré veci nedochádzajú.

Najskôr k tým 314 tisíc áut a 85 tisíc parkovacích miest. Tých 85 tisíc je predpokladám počet VEREJNÝCH parkovacích miest, okrem toho však existujú aj SÚKROMNÉ parkovacie miesta, ako sú garáže, podzemné parkoviská, dvory rodinných domov, firemné pozemky a podobne, takže mnohé z tých aut parkujú aj na týchto miestach. Samozrejme ale stále platí, že aut ktoré by chceli parkovať na verejných miestach, je už príliš veľa.

A čo teda s nimi? No jednoducho sa ich počet musí znížiť - znížiť tým, že sa začnú viac používať a budovať súkromné parkovacie miesta, alebo že tí, ktorí na to nebudú mať, tak budú miesto autom jazdiť MHD alebo budú miesto 3 aut v rodine mať iba jedno.

Ako sa toto dosiahne? No presne tými poplatkami. Keďže verejné parkovanie je nedostatkové, tak musí byť drahé. Jeho účelom má byť umožniť predovšetkým krátkodobé parkovanie v danej lokalite za účelom dopravnej obsluhy, ale kto chce na verejných miestach parkovať dlhodobo, musí si začať zvykať, že za to bude platiť a to čoraz viac. Tie sumy na úrovni 50 Eur ročne sú úplne smiešne a v podstate "uvádzacie " - tá suma sa bude určite ďalej zvyšovať, až kým sa počet aut parkujúcich na verejných miestach nezníži natoľko, že s parkovaním už nebude problém.

Treba si totiž položiť otázku, prečo developeri nestavajú parkovacie domy, prečo bytové domy majú len malé vlastné garáže ak vôbec nejaké, prečo biznis centrá majú len malé parkoviská. Developeri by to radi stavali, problém je, že sa to nepredáva. A prečo sa to nepredáva? Lebo každý spolieha, že bude parkovať v okolí na verejnom zadarmo, radšej ako by mal platiť za vybudovanie súkromného parkovacieho miesta.

A presne o tomto to je - ak sa ľudia naučia, že na verejnom zadarmo parkovať jednoducho nebudú a ak cena verejného parkovania bude rovnako drahá alebo drahšia ako náklady na budovanie súkromných parkovacích miest, tak potom určite nastane po týchto dopyt a začnú sa stavať budovy s väčšími garážami či parkovacie domy.

Proste parkovanie v meste prináša náklady, ktoré môžu byť kľudne aj násobkom ceny samotného auta. Takto je to aj v mnohých iných mestách na svete, treba si zvykať. Kto na to nebude mať, bude jazdiť MHD (a vďaka zvýšenému dopytu aj táto bude potom lepšie rozvíjať, rovnako ako cyklotrasy či iné alternatívy dopravy).

Čiže všetci čo sa sťažujú, že sú ceny vysoké a že ide len o vyberanie peňazí - áno presne o to ide a ceny sa určite budú ďalej zvyšovať - ale nie samoúčelne, ale za účelom regulácie počtu aut. Jasne že to bude krajne nepopulárne, najmä u tých, čo kvôli tomu prídu o možnosť jazdiť autom. Ale je to nutné a presne v tom je tá Vallova "štátnickosť", že sa do toho pustil ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Matúš Čák

Nehnevajte sa, komu to nedochádza, to ste práve Vy. Tých 314 tisíc áut uviedol primátor a tiež b.pityo. Toto je práve tá demagógia a zavádzanie občanov. Potom mali presne uviesť, koľko je parkovacích miest v rodinných domov, v bytových domoch, koľko ich je na verejných parkoviskách, koľko v bytových domoch vlastníkov bytov a čo nevysporiadané terasy a pod nimi parkoviská hlavne v Petržalke? A koľko parkovacích miest vôbec chýba. Som presvedčený, že taká evidencia nie je a preto som spochybnil aj tých 85 tisíc miest. Musím povedať, že ste skutočne prototypmi občanov zmanipulovaných populistickou politikou nielen tímu Vallo ale aj Nesrovnala, ktorého nechcel prepriahnuť Smer, ale rovno zapriahol "progresívcov - spolu". Auto, nie je lízatko za pár centov. Keď sa už niekto rozhodne mať auto alebo viac áut, tak asi vie prečo, aj za predpokladu, že máme jedno z najdrahších pohonných hmôt, na ktorých štát zdiera ľudí! A čo aj tí, ktorí si na auto šetrili podstatnú časť aktívneho života a platili poctivo dane, z ktorých sa budovali verejné parkoviská? To majú tie autá nechať stáť, aby im ich úspory hrdzaveli alebo ich vykrádali, lebo podstatná časť verejného osvetlenia nefunguje, alebo ich majú nechávať stáť niekde po verejných priestranstvách na hraničných priechodoch, ktoré sú lacnejšie a neekologickejšie dovážajú z cudziny, tak ako Ukrajinci na východnej hranici? Pokiaľ nebude hustejšia, pravidelná a čistá MHD, nebudú záchytné parkoviská, tak budú ľudia určite využívať IAD. Toto vôbec nie je "štátnickosť," ale "populizmus a extrémizmus na finančné zdieraní ľudí".
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

  1. Sudca Lindtner z Threemy: Kočner si tyká so všetkými, no jeho vplyv sa preceňuje
  2. Bývalý šéf tímu Gorila: Našli sme stámiliónové transakcie
  3. Stíhaný košický podnikateľ rozpredáva vozový park cez inzertný portál
  4. Čia kauza je Gorila? (píše Ivan Mikloš)
  5. Johnson sa po prehre vzpieral. Nakoniec požiadal o odklad brexitu
  6. Košickí vzbúrenci v Smere končia. Nechcú byť s Ficom a korupčníkmi
  7. Zvláštny príbeh Bašternákovej vily na Slavíne: Kočner, Počiatek i sudkyne z Threemy
  8. Prokurátor podal obžalobu na Kočnera v prípade Kuciakovej vraždy
  9. Šláger kola v najvyššej slovenskej súťaži nedohrali pre inzultáciu rozhodcu
  10. Kiska odmietol trojkoalíciu s PS/Spolu, chce diskusiu o veľkej koalícii

  1. Robert Fico - krstný otec Gorily aj mafie
  2. Lipšic vyzval na zverejnenie nahrávky z rokovania vlády o odvolávaní Bubeníkovej
  3. Tomáš V. viní starostu Rače z krádeží a úplatkov
  4. Sudca Lindtner priznal kontakty s Kočnerom, kolegovia ho vyzvali na odstúpenie
  5. Generálny prokurátor Trnka si nahrával návštevy na prokuratúre
  6. Smer naleje Našim ľuďom do alobalu 40 miliónov: Baníkov nevyplatia majitelia ale štát
  7. Súd odmietol žalobu na známeho zápasníka, ktorý zrazil ženu
  8. Gabo berie veci alternatívne: Pozadie je pre SDKÚ rovnaké
  9. V Rakúsku konzervatívci vyhrali voľby, slovenskí kresťania útočia na KDH
  10. Glváč sa toxicitou vymyká aj v rámci Smeru: Komunikoval aj s Kočnerom aj so Zsuzsovou