Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Bratislavčania, APELUJEME NA VEDENIE MESTA,ABY AKCEPTOVALI PRIPOMIENKY OBČANOV-POSLANCOV (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sic transit gloria mundi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán bloger,

ktorého sme ani náhodou nechceli za primátora, veď medzi "veľkou štvorkou" známejších kandidátov ste iste nie náhodou skončili na úctyhodnom štvrtom mieste. Nepomohlo vám ani to, že vám kandidátka na primátora za KDH Líšková pomohla svojím odstúpením vo váš prospech.
Včera som Vás videl a počul v Starej tržnici na verejnej prezentácii ohľadom parkovacej politiky, ďalej PP. Jak bojovo ste tu vo svojich blogoch nastavený proti Vallovi, a proti jeho PP, o to tichší ste boli tam, v podstate ste iba úslužne žiadali nové informácie, či vrátiť sa k tej pôvodnej politike, a hlavne ste sa zaujímali iba o čo? O iné delenie financií.

Praktické pripomienky, zlepšujúcu PP, tak aby bolo menej áut, ste nedali, naviac ste prišli nepripravený, stratili ste niť, a zabudli ste, že čo ste chceli povedať a preto svoje vystúpenie ste predčasne skončili. Potom ste asi bežali rovno domov a napísali túto petíciu, lebo tú ste v tržnici nespomínali a ani ste neagitovali, aby sme ju podpísali.
Vy ste hovorili s Vallom ako posledný, teda ešte o cca 19:30 ste boli s nami v tržnici, a ak ste boli doma napr, o 20:30, tak do 1:48, takto je to 5 hodín 18 minút, a za ten čas spísať petíciu, nuž to je dobrý výkon, ale chvatný, čo sa určite odrazí aj na kvalite. Toľko úvodom.

V petícii píšete:
"ŽIADAME pred schválením predloženého VZN aj Štatútu na základe týchto PRIPOMIENOK mestských častí - miestnych zastupiteľstiev i občanov z verejných diskusií tieto zapracovať a predložiť ich v dopracovanej verzii na opätovné pripomienkova-nie a prerokovanie miestnym zastupiteľstvám a na verejnú diskusiu v septembri 2019 či neskôr. Požiadavkou odkladu rozhodnutí iba ťaháte čas.

Včera večer ste ale u Valla iba tápali, že kto, a koľko pripomienok poslal, a čo v nich žiadal, tak ako ráno o 1:48 viete, že práve vo vašej petícii obsiahnuté veci sú tie najdôležitejšie? Možno sú dobré pre vás a vaše politické ciele, alebo na výhodné zaparkovanie svojho auta.

Žiadate finančné analýzy. Nuž PP má za prvotný cieľ obmedziť IAD, pod jej náporom sa mesto neúnosne dusí. Teda nie je to v prvom rade o príjmoch, ktoré si politici potom pokútne podelia so šedými eminenciami, ale o tom, aby nejaké autá z mesta zmizli, či jazdili menej.
A nakoľko mestské časti majú čas do konca roka 2020 na zmapovanie parkovacej situácie vo svojom rajóne, a až na základe toho rozhodnú, či budú, alebo nebudú zóny plateného parkovania, a s akou tarifou, tak teraz asi ťažko vám niekto dodá presnú finančnú analýzu. Teda iba opäť ťaháte čas.

Píšete:
"- požadujeme , aby všetky karty "Rezident 1, 2, 3," boli rovnako spoplatnené a stáli rovnako 50 Eur, čím sa vyhneme sporom v domácnostiach a žiadame aj aby všetky tieto karty mali rovnaké výhod"y

Poplatky aj na druhé, tretie autá sú tak nízke, že rodina, ktorá má na viac áut, ich v pohode zaplatí a neviem, že prečo by sa mala na poplatkoch rozhádať a ak sa rozhádajú, tak je to ich hanba a problém, že ich takáto banalita rozháda. A rovnaké výhody pre tri rodinné autá likvidujú zmysel PP, teda menej jázd s IAD do zón s nedostatkom parkovacích miest.

Budem pokračovať...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pkračujem

Požadujete:
- požadujeme novú „Rodinnú parkovaciu kartu“, ktorá by bola vydaná:
- Len pre jedno auto v domácnosti so splnením podmienok parkovacej politiky
- Pre rodinu s deťmi do 12 rokov
- Obsahovala by predĺženie časového limitu možnosti parkovania v iných zónach z 2 hodín na 6-8 hodín za deň.

PP má za úlohu to, aby autá jalovo nestáli celý deň, teda 8 hodín v zónach s nedostatkom parkovacích miest, teda požiadavka na 8 hodinové bezplatné parkovanie ide proti jej logiky a zavádza nežiadúce výnimky, a takéto 8 hodinové státie vyvolených na jednom lukratívnom mieste oberá ostatných o možnosť prísť autom do lokality, zaparkovať, rýchlo si tam vybaviť svoje veci a potom mazať preč, aby tam zas mohol zaparkovať nejaký iný vybavovač svojich vecí...

Píšete:
- požadujeme pre druhy Parkovacích kariet „Rezident 1, 2, 3, a BONUS“, že nebudú musieť platiť na územiach zón počas obdobia najviac dvoch rokov od nadobudnutia účinnosti tohto nariadenia.

Je to opäť odklad na znižovanie jázd IAD, odklad znižovania náporu na verejný priestor zaparkovanými autami, veď za autá by sa začalo platiť až o štyri roky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pokračujem:

požadujeme, aby Parkovacím kartám „Rezident 1, 2, 3, a BONUS “ bolo umožňené do 31.12.2022 BEZ ďalšej úhrady dočasné parkovanie motorového vozidla s evidenčným číslom, ku ktorému je priradená, na parkovacích miestach v iných zónach s tarifným pásmom A, B, C a D kumulatívne v rozsahu 8 hodín denne.

Opäť likvidujete zmysel parkovacej politiky, dokonca sa opakujete, predchádzajúci odstavec je totiž veľmi podobný....

Píšete:
- požadujeme, aby najneskôr na rokovanie Mestského zastupiteľstva hlavného mesta SR Bratislavy, na ktoré bude predložené na schválenie toto nariadenie, bola predložená na schválenie uvedenému zastupiteľstvu aj „Štúdia možností realizácie záchytných parkovísk a parkovacích domov v Bratislave“, v ktorej bude jednoznačne uvedené, ktoré záchytné parkoviská a parkovacie domy v mestských častiach a v akom termíne plánuje hlavné mesto SR Bratislava vybudovať,

Hm, prečo by mala Bratislava budovať záchytné parkoviská na svoje náklady a na svojich pozemkoch cezpoľným? Župa už vo veľkom buduje záchytné parkoviská mimo územie Bratislavy, priamo v obciach, a hlavne za svoje a nie za bratislavské, teda autá budú odstavené na vlakových a autobusových staniciach obcí, a cezpoľní už sem prídu verejnou osobnou dopravou.

Ste vyučený geodet, v minulosti aj komunálny politik, viete teda čítať rôzne obecné rozvojové mapy a územné plány. Teda nám zadefinujte plochy vhodné na budovanie parkovacích domov. Ale vás ukrižujú tí, ktorým siahnete na trávnik, či ktorým zoberiete výhľad z domu. Ale urobte to, nech sa to nepopulárne spája s vašim menom, veď už ste mimo komunálnej politiky, vy už nemáte čo stratiť. Leda tá strana, ku ktorej sa aktuálne hlásite. Tak zvedavo čakám na vaše nápady kde ľuďom zobrať trávnik v prospech parkovacích domov...

Píšete:
„Koncepcia podpory hlavného mesta SR Bratislavy výstavby garážových domov v Bratislave“ a zoznam opatrení týkajúcich sa zapojenia MHD do parkovacej politiky (napr. zľavy pre vodičov motorových vozidiel, zľavnené električenky, prednostné autobusové pruhy a pod.) a požadujeme, vyvinúť tlak na Ministerstvo Dopravy a výstavby SR a ŽSR pri projektovaní a výstavbe dopravného srdca mesta - železničnej stanici Filiálka na Trnavskom mýte kam vlakmi možu prísť ľudia z SC, PK, MA, TT, TN, NR a ale aj Rače a Vajnor, Vrakune, Ružinova, Dúbravky, Lamača, Petržalky a prestúpiť dalej na MHD.

Aké zľavy a kde chcete pre vodičov motorových vozidiel? Vodič sedí za volantom, môže mať tak akurát lacnejší benzín. A ak z auta vystúpi, už je iba chodcom, nie vodičom....

Električenky pri pravidelnom využívaní MHD v porovnaní s jednorázovým cestovným lístkom už sami o sebe sú zľavou, tak ešte akú zľavu chcete do zľavy? Inak už minimálne jedna celoplošná je, pomocou tzv. Bratislavskej (bankove)j karty získate zľavu 10%.

Nateraz má byť tuším 21 nových buspruhov, v x križovatkách zas preferencia MHD. Ak sa vám to máli, dajte nové nápady, ako pomocou týchto vami navrhnutých buspruhov ešte viac znemožniť IAD a poslať ľudí do MHD...

Vysvetlite, ako dostanete vlak z Malaciek, z Dúbravky a Lamača na Filiálku? A prečo práve tam? Tam nie je žiadny veľký zdroj, či cieľ cesty vyžadujúci vlak pre veľké masy a vlak od Vinohradov by beztak iba išiel paralelne s električkou, a do slepej stanice. Je úplne jedno, že kde cestujúci prestúpia do MHD. A EU filiálku označila za megalomanskú, tak kto by to platil?

Trasa cez BNM-ÚNS-do Petržalky, potom do Rakúska a Maďarska má podstatne väčší potenciál na rozvoj prepravu cestujúcich po meste vlakom.

Touto požiadavkou na už raz odmietnutý projekt akurát oddialite zavedenie PP ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ja inklinujem skôr k modrým stranám, Mečiarta, či Smer som v živote nevolil.

Volil som Valla, lebo modré strany mi núkali iba vás, nuž a ja som vám nikdy neveril. Načo by mi napokon bol práve ten kandidát, ktorý mal rekord v počte sťažností, trestných oznámení, že mu nejaký zlý politický konkurent robí zle, tak ho dajte za mreže? Ja viem o piatich vami podaných a medializovaných podnetoch, že vám robia zle. Uniklo mi ešte niečo, alebo ste niečo napokon v tichosti a zahanbene stiahli?

Petíciu považujem za rýchlo spísaný paškvil, kvantom požiadaviek sám sebe si v nej odporujete, nebol dobrý nápad písať to vo chvate a pod náporom emócií z verejnej prezentácie, kde ste zabudli, že čo ste chceli povedať. A asi sleduje iba vaše veľmi priehľadné politické ciele:

Využívate prvotnú nespokojnosť občanov, majiteľov áut a chcete sa stať vodcom týchto nespokojných občanov v nádeji, že vás to vráti späť do komunálnej politiky, či aj vyššie. Chcete byť v budúcich voľbách ten, ktorý sa bude v kampani chváliť s tým, že stopol som Vallovu PP, alebo aspoň som vymohol dlhoročný odklad jej nábehu. Ale nemáte v rukáve žiadne praktické a účinné plány na zníženie náporu IAD na verejný priestor. Riešite iba to, ako deliť percentá a ako ich smerovať práve tam, kde po nových voľbách by ste chceli byť, aby ste na prachy mali na dosah práve vy, či vaša materská strana.

Ja Valla v otázke PP podporujem, konečne niekto mal odvahu siahnuť do osieho hniezda. Tie vyrušené osy vám tú petíciu iste aj podpíšu, zostáva ale dúfať, že PP sa vám nepodarí zlikvidovať, lebo mesto ju zúfalo potrebuje, napriek lietajúcim osám, ako aj gagotu parkovacou politikou trafených husí. Ak áno, tak budete najväčšou škodnou v Bratislave.

Vallova PP podľa môjho pohľadu má iba jednu chybu, je moc mäkká...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Sú ľudia,

ktorí si pri debate myslia, že čím sú hlasnejší, tým majú väčšiu pravdu.
A sú takí, ktorí majú názor, že ich pravda je tým väčšia, čím toho viac napíšu, že?
Platí to o tebe, i o Mrvovi. Mohli by ste si podať ruky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nerieš moju osobu, nie som verejný činiteľ, a na rozdiel od Mrvu ani nepolitizujem, aby som sa stal (znovu) politikom.

Ak na to máš, tak rieš obsah mojich príspevkov, alebo si napíš svoj názor na vec. Ale moja osoba je tabu.

Beží diskusia o PP, tej sa venuj. Hádaj sa so mnou, diskutuj so mnou, daj podnet Magistrátu, to vždy význam má. Komentovaním iba mojej osoby nevyriešiš absolútne nič, len strácaš svoj vzácny čas a o PP napokon bez teba rozhodnú osoby s konkrétnym názorom na vec a schopným ten názor aj zverejniť a obhájiť ho v diskusii...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vallo

Vo svojom prispevku pisete:"rovnaké výhody pre tri rodinné autá likvidujú zmysel PP, teda menej jázd s IAD do zón s nedostatkom parkovacích miest".Ja som si stale myslel a Vallo to aj vyhlasoval pred volbami, ze zmyslom parkovacej politiky je obmedzit ludi prichadzajucich za pracou do Bratislavy.Nikdy v ziadnej diskusii a ani v ziadnom rozhovore som nezaregistroval, ze chce Vallo obmedzovat Bratislavcanov.Ale mozno som to len malo sledoval a vy mi poslete nejaky odkaz spred volieb, kde Vallo hovori, ze bude obmedzovat Bratislavcanov.Ja som Valla volil a keby som vedel, ze chce obmedzovat Bratislavcanov, nikdy by som ho nevolil a citim sa podvedeny, pretoze o niecom takom pred volbami nebola vobec rec.Kazdy z kandidatov deklaroval len obmedzovanie CPckarov.Keby Vallo uz pred volbami tvrdil, ze chce obmedzovat Bratislavcanov, verte tomu, ze by tie volby nevyhral.Ja som mal pred volbami troch vyrovnanych kandidatov(Vallo,Mika,Mrva)a pre Valla som sa rozhodol len preto, ze mal podporu niektorych znamych ludi ktorych si vazim.Nechapem co je zle na tom, ked rodiny s detmi do 12 rokov, by mohli mimo svojej zony parkovat bezplatne 8 hodin ako to chce Mrva.Mate male dieta, ktore musi chodit do skolky?Ako ma matka stihat prist pre dieta do skolky MHD, ked pracuje na opacnom konci mesta a musi 3x prestupovat?Materske skoly predsa nie su otvorene do vecera!?Niektore matky su odkazane parkovat pri svojej praci autom, aby stihli vyzdvihnut dieta zo skolky.Ako to tie matky maju podla Vas riesit, ked im znemoznite parkovanie pri svojej praci v inem mestskej casti?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Žijeme v dobe mobility, pričom mobilitu nám v Bratislave okrem IAD zabezpečuje aj dotovaná verejná osobná doprava, teda MHD, linkové autobusy a z časti aj dotované vlaky. Povinnosťou mesta, teda aktuálne Valla je to, aby každý mohol premávať a parkovať v meste autom, ak to aktuálne v deň potrebuje.

Teda okrem verejnej osobnej dopravy, prioritne MHD, v uliciach mesta musí fungovať zásobovanie, čistenie a údržba mesta. A prioritne autami budú jazdiť a parkovať tie osoby, ktoré autom zarábajú peniaze, prevážajú väčšie bremená a nákupy, majú nejaké vybavovačky, či prevážajú niekoho k lekárovi a pod.
Bratislava je sídlom župy, ako aj Slovenska, je tu teda veľa inštitúcií celoštátneho významu, ako nemocnice, ministerstvá, kultúrne stánky, župné úrady, súdy a iné, teda aj tzv. cezpoľní majú mať možnosť sem prísť autom, rýchlo vybaviť si veci a "vypadnúť" domov.

Kyvadlová doprava do práce, ktorá často súvisí aj s pohodlnosťou, a je paralelná s dotovanou MHD, nemôže mať prednosť pred tou prvou, vyššie spomínanou skupinou, povedzme tak vybavovačov. Auto rodiny na výnimku na 8 hodín oberá o parkovacie miesta tých, ktorí v ten deň auto naozaj potrebujú a pre 8 hodín nehybne stojacie auto nemajú kde zaparkovať.

Aj otecko môže voziť dieťa do práce, a dá sa zvoliť aj iná škôlka. A školákovi, pokiaľ nie je mentálne postihnutý, nemá robiť problém cesta do školy s MHD. V minulosti rodiny autá nemali vôbec, či mali iba jedno a fungovali. Dá sa to aj teraz, ale kto chce luxus, tak si priplatí, ale rodina s troma autami nebude na 8 hodín jalovo a bezplatne blokovať vzácne parkovacie miesta.
Napokon v mnohých miestach to parkovanie bude beztak bezplatné a to dokonca pre každého, veď nateraz veľa lokalít nebude spoplatnených.

Mrva má jedinú starosť. Vyhrať budúce voľby. Petícia mu robí alibi, že išiel proti PP. Tá petícia ale je kočkopes, v jednej petícii bojuje za mnoho nesúvisiacich, či protikladných vecí, nimi podmieňuje PP.

Ak chcem iba nové parkovacie domy, musím v petícii povinne zabojovať aj o ďalšie buspruhy, ktoré ma trebárs ako majiteľa auta budú obmedzovať, lebo na ceste ubudne pľacu pre IAD! A akú súvislosť má Filiálka s PP? Ak nikdy nebude, tak nikdy v žiadnej podobe nebude PP?
Je to iba petícia, iba pre petíciu, aby v roku 2022 mohol povedať, aj petíciou bol som proti PP a Vallovi, tak ma volte.

Petícia nerieši počty a miesta nových buspruhov, nevieme ani to, či ich chce nad rámec tých 21 lokaít, ktoré má v plánoch už teraz Vallo? A kde chce nové parkovacie domy. Iba za ne bojuje petíciou, ale lokality nezadefinoval! Teda budú parkovacie domy na tvojom, alebo na mojom trávniku? Ak na tvojom, tak petíciu podpíšeš? Mrvovi podpisom petície tak akurát dávaš bianco šek!

Je to širokospektrálna petícia, tak zostavená, aby sa nedala vymáhať, len Mrva má alibi do volieb, bol som proti!
Zabudol ešte pýtať metro, S-Bahn, lodnú osobnú dopravu, osobitné verejné záchody pre osoby, ktoré nemajú jasno v tom, že aké pohlavia majú, a nerieši ani migráciu, či dvojakú kvalitu potravín a pod.

A nepovedal to, že kedy napr. starosta Hrčka poveril Mrvu robiť petíciu aj v mene Petržalky?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mna nezaujima Mrva a jeho peticia.

Pisal som hlavne o tom, ze ja ako volic Valla som bol nim podvedeny.Pred volbami nebolo ani slovo o tom, ze budu Bratislavcania parkovacou politikou obmedzeni v inych castiach Bratislavy.Ked mate taky prehlad, urcite mi date nejaky odkaz na stranku, kde Vallo hovori pred volbami o obmedzeni Bratislavcanov.Vsetky diskusie a clanky s Vallom, ktore som pred volbami videl, hovorili len o obmedzeni parkovania pre MIMOBRATISLAVSKYCH VODICOV.Ak by Vallo hovoril pred volbami o obmedzeni Bratislavcanov tak ako teraz a napriek tomu by vyhral volby, bral by som to tak, ze je to vola ludi a nie par cyklohipsterov...Bezplatne parkovanie v Bratislave nebude nikde, pretoze ludia budu uvazovat sposobom:"Ak ja nebudem moct zadarmo parkovat pred tvojim domom, tak ty nebudes parkovat zadarmo pred mojim domom"Takze rezidencne parkovanie bude zavedene vsade...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

MHD????

ak mam cestovat mhd do prace vyse hodiny (v idealnom pripade, ak na seba spoje budu nadvazovat a ziadny mi "nezdrhne"), ako mi to ponuka grafikon (a vyse hodiny spat), tak mi to vyrazne znizi kvalitu zivota,
pre mna je Vallov navrh vypalnictvo a bezohladnost
bud miniem rocne na parkovanie (mimochodom pracujem na sidlisku, kde je aj teraz cez den dostatok parkovacich miest) tri svoje platy, alebo budem ako otrok vyse desat hodin denne v praci a na ceste do prace denne
naco mi je taky primator???
preco by si bratislavcania nemohli kupit rezidencnu kartu do inej casti, ak vzhladom na zivotnu situaciu potrebuju do prace chodit autom? alebo stari rodicia varovat vnucence ci deti svojich starych rodicov, rodicia voziaci deti... atd atd
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

10 hodinová, dokonca otrokárska práca je vecou dohody medzi tebou a zamestnávateľom, alebo aj vecou odborov. Ak ich nemáte, tak si ich založte. Ale PP nemá žiadny vplyv na tvoj pracovný čas, otrokársku prácu neši ale na krk Valla, nie on ti ju nariadil.

Ak chceš ako otrok pracovať desať hodín denne, tak na tom sídlisku zaberieš miesto tým rozumným, ktorý si dokázali uhrať 8 hodinovú pracovnú dobu. Oni sú už dve hodiny doma a nemôžu kde zaparkovať, lebo im drzo blokuješ ich rezidenčné miesta. Teraz po novom za túto strandičku aj zaplatíš, alebo v tom ideálnom prípade tvoje auto odtiaľ nadobro zmizne, teda kvalita života tých miestnych sa podstatne vylepší, alebo aspoň cez tvoj poplatok viac bude na lepšiu MHD....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ak zaparkujem pri budove, kde pracujem, tak na miesto niekoho, kto z toho miesta rano odisiel pravdepodobne do prace. A mozno potrebuje zaparkovat prave na miesto, ktore som ja rano uvolnila. A ked ja odidem, on prave bude z prace odchadzat tiez...

Nevidim logiku v tom, ze som v inych castiach mesta cudzinka. Ved to miesto, kde parkujem ja rano sa uvolni a ja sa len premiestnim (chapem to co sa tyka centra, tam je specificka situacia), ziadne miesto navyse nezaberiem.

Naco mi je primator a naco mi je bratislava, ked v meste, kde pracujem (v inej casti), mam konicky a zaujmy (v inej casti), zahradu (v inej casti), pribuznych (v inej casti) - som cudzinka a zaplatim si vlastne ako turista.

V tomto pripade som za ZRUSENIE Bratislavy aj s primatorom a jeho suitou na cele. Pretoze tymto navrhom ide proti Bratislavcanom.

Nech sa Bratislava rozdeli na jednotlive mestske casti - dediny a nech sa starostovia medzi sebou navzajom dohodnu. Bude to aj lacnejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

viete o tom, že dieťa začína chodiť do školy ako 6-ročné? Vy by ste 6-ročné dieťa poslali do školy samé autobusom? Máte deti? Viete, že škôlky sa prideľujú na základe trvalého bydliska? Napr. v Petržalke chcú zaviesť pre ne-petržalčanov poplatok za škôlku 300 eur! Takže áno, sú škôlky aj v iných MČ, ale je mi to na nič. A hlavne, to podľa vás mám ako rodič tráviť v MHD denne 3 hod spolu s dieťaťom? Aby som nepoužívala auto?
A poviem vám tajomstvo - predstavte si, že nie každá rodina má otecka! Takže matky samoživiteľky sa po schválení tejto politiky môžu z BA akurát tak odsťahovať! Alebo sa vlastne budú sťahovať za prácou - ale už nie do BA, ale do MČ! A v prípade, že budú meniť prácu, zmenia aj bydlisko! To je už len logika toto!
Mne fakt rozum stojí, ako toto môže niekto obhajovať. Ale ako mi v inej diskusii povedal chalan - mladý, bezdetný, bez auta (skutočne cieľovka pre túto politiku) - mám smolu a ak sa mi nepáči platiť, mám chodiť MHD, veď si môžeme aj s dieťaťom privstať, aby sme to do školy s tou MHD stihli ráno na 8:00...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prvé štyri roky škola je o tom, že dieťa sa naučí čítať a písať, či počítať. Toto zvládne každá sídlisková škola, teda ho netreba vláčiť autom z jedného konca mesta na druhý a ešte potom cestovať do práce na tretí koniec mesta. A chôdzu do sídliskovej školy zvládne aj prváčik, denne vidieť nespočet takýchto príkladov. Toto má výhodu aj v tom, že decká si v mieste bydliska vytvoria prvé osobné kontakty, naučia sa pohybovať medzi ľuďmi, socializujú sa. Ak dieťa všade vozíte autom, tak ho úspešne izolujete od sveta, a preto možno nikdy nebudete mať vnúčika.
Cesta malého školáka s MHD? Už ten prvák, druhák zvládne priame cesty bez prestupu, potom aj s prestupom.

My v čase svojho detstva už ako tretiaci sme sa posmievali tým, ktorých ešte do školy doprevádzali rodičia. Ale toto je nepodstatné, boli iné časy a je vaša vec, ako dieťa vychováte. Vecou iných zas ale jednoznačne je to, aby vaše auto im nebralo denne na 8 hodín parkovacie miesto, prípadný poplatok vás odtiaľ buď vyženie, alebo zacvakáte za záber verejného priestoru.

Parkovacia politika je o tom, aby sa potlačila IAD. Ak jazdiť potrebujete, tak jazdiť budete, a vďaka PP v závislosti od lokality možno aj ľahšie zaparkujete, dokonca dve hodiny postojíte bezplatne! A nič vám nebráni v tom, aby ste si v mieste pracoviska našla legálne parkovanie mimo verejný priestor, napr. na firemnom parkovisku.

Ale mať dieťa nikdy neznamená mať výnimky z PP. Ak máte na auto, dokonca a na denné jazdy s ním do práce, tak asi nie ste sociálny prípad. A ak máte problémy, tak existuje sociálna sieť, tam vám adresne pomôžu, ale za parkovaciu politiku platiť máte. Veď iste rada využite všetko to, čo od mesta v rámci PP priamo z rozpočtu PP, či inak dostanete. Teda lepšiu MHD, nové parkovacie plochy, cyklochodníky a pod. Teda si priplatíte a aj dostanete niečo. Ak platiť nechcete, ale bonusy áno, tak ste iba príživník.

A ak auto necháte doma, tak dokonca aj vaše dieťa bude dýchať čistejší vzduch, aj to je jeden z bonusov PP.

Ceny áut sú rovnaké, palív tiež, to isté servis, náhradné dielce, či diaľničné poplatky. Teda aj parkovanie bude rovnako nastavené aj pre osobu s platom 400,- Eur, ako aj pre osobu s platom 10.000,-€. A ak máte finančný problém, tak prosím, pýtajte si adresnú sociálnu výpomoc, ale nekazte PP paušálnymi výnimkami z platenia!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nazyvat pracujuceho rodica prizivnikom a odkazat mu, aby si poziadal o socialnu pomoc, lebo si nemoze dovolit premrstene ceny parkovneho, tak to uz chce skutocne hrubu kozu. Vidim, ze Vallo sa obklopil ludmi s pevnymi moralnymi hodnotami.... Pozdravujte jeho PR tim... A vedzte, ze tymito vasimi argumentami, ktore tu uvadzate ludi o vasej pravde nepresvedcite, prave naopak. Ja vsak verim, ze tak ako sme Ftacnikovi zrusili jeho napad so stvorprudovkou cez Petrzalku, tak zrusime aj Valla s tymto napadom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pripomienky nie sú vymyslené mnou, ale s

Pripomienky nie sú vymyslené mnou, ale sú to nezapracované pripomienky z miestnych zastupiteľstiev SM a Petržalka a NM a občanov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vaša petícia je o tom, aby sa to všetko oddialilo, požiadavkou na šialene drahú stanicu Filiálka, dokonca možno aj na 10, či viac rokov, než sa niekde naškriabu na to prachy. Lenže je zbytočná, dochádzajúci do mesta nie na Trnavskom mýte majú svoj cieľ cesty, ale sa roztrúsia po meste. Teda terajšie smerovanie časti prímestských vlakov do Petržalky, po zriadení pár nových zastávok viac pomôže mestu, než fatamorgána zvaná slepá Filiálka.

Podľa môjho úsudku v roku 2022 chcete byť v komunálnych voľbách hrdinom, ktorý zastavil Vallovu nepopulárnu, ale zúfalo potrebnú parkovaciu politiku, potom chcete byť primátorom, ktorý ju opäť nemusí zaviesť, lebo Filiálka stále nestojí, teda ju ani nezavediete, nech sa s PP potom trápi nejaký váš nasledovník vo funkcii. Lenže on už tu vašou vinou nájde dopravný kolaps, a jeho, vašou terajšou petíciou vynútená PP bude podstatne viac bolieť, ako tá Vallova teraz.

A mestské časti, či občania vás o túto petíciu požiadali? Je chaotická, mnou vypichnuté požiadavky nereálne, vyrábate iba problém, bez toho, aby ste konkretizovali, ako ďalej, ak petícia Valla a jeho PP zablokuje. Likvidujete mesto a dopravu v ňom!

Iste tam bude dosť podpisov, je dosť zaslepencov, ktorí vidia iba svoj problém, útok na svoje rokmi zažité, arogantné, iných obmedzujúce a ohrozujúce parkovacie zvyky, lenže ak Vallov beztak mäkký návrh pochováte, tak ani tí nebudú môcť používať IAD, ktorí vás teraz podporia, lebo mesto je iba na krok od totálneho dopravného kolapsu jak v statickej, tak aj v dynamickej doprave!

Ja to určite nepodpíšem, a vo voľbách ako volič vykrútim vám krk, ako aj strane, ktorá vás v tomto podporuje...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Sudruh Mrva, vy mozete pripomienkovat akurat tak nejaky nevabny vzhlad novinoveho stanku niekde vo Vajnoroch....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Filialka

Kazdy clovek, ktory presadzuje vystavbu Filialky by sa mal okamzite distancovat od akejkolvek dalsej verejnej diskusie na temu doprava, kedze tomu bud absolutne nerozumie z praktickeho alebo ekonomickeho hladiska, alebo sa snazi projekt presadit s vidinou toho ze si na nom niekde poza chrbat mesta zarobi. V pripade pana Mrvu by ma neprekvapila ani jedna moznost, nespominam si na jeden skutocne rozumny navrh tohto cloveka ktory by bud nebol absolutnym diletantstvom alebo nemal dake zadne vratka pre "nasich ludi". Za touto "peticiou" vidim iba snahu toho aby sa preboha nepresadilo nieco co vymyslel niekto iny - skutocne riesenie situacie vam je ukradnute.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Milan Kuruc: V UniCredit Bank už nevedia, čo od dobroty 1 291
  2. Monika Nagyova: Denník starej dievky – Komplexy zničia každú príležitosť 210
  3. Július Kovács: Obchvat Bratislavy je dod*baný. Kolóny z juhu do Bratislavy budú ešte horšie. 89
  4. Miro Jankes: Pokuta z Nemecka 81
  5. Michael Achberger: Vďaka vláknine dokážete schudnúť 80
  6. Transparency International Slovensko: Podnikať so štátom sa súkromníkom opláca. Pozrite sa, komu najviac. 64
  7. Martin Foto Potočný: Keď si KDH zatlčie posledný klinec, pohltí ho Hlina 62
  8. Stanislav Thomka: Voda v Turci v ohrození? 56
  9. Július Kovács: KEĎ SA MI PENTA VYHRÁŽA 54
  10. Martin Droppa: Fedor Gál: "Máme sa tak dobre..." 50

Rebríčky článkov


  1. Stanislav Mičev: 400 000 ľudí versus 1 arogantný mladík
  2. Július Kovács: Obchvat Bratislavy je dod*baný. Kolóny z juhu do Bratislavy budú ešte horšie.
  3. Štefan Vidlár: Morálňí kódex budovatela kapitálokomunizmu
  4. Milan Lacúch: Choromyseľnosť rozumu nemá hraníc! Katastrofická vízia!
  5. Stanislav Mičev: Vysťahujme milionárov z politiky!
  6. Sonya Haraszti: Bez sexu tri roky. Prečo mladé ženy nemajú sex?
  7. Július Kovács: KEĎ SA MI PENTA VYHRÁŽA
  8. Štefan Vidlár: Politik je nahý!
  9. Július Kovács: Prečo neverím prieskumom? Môžete si zahlasovať!!! FB prieskum, nikoho neovplyvňujeme.
  10. Ján Popovič: Rovnica úspechu

  1. Pri nehode autobusu zomrelo 12 ľudí, vláda rozhodne o štátnom smútku (minúta po minúte)
  2. Päťdesiat čoskoro za smrť, písal Kočner dve hodiny pred vraždou Kuciaka
  3. Mladíci, ktorí zbili pár v bratislavskom autobuse, sa postavili pred súd
  4. Dobré ráno: Kočner sa po vražde Kuciaka rehotal
  5. Šokujúce: TA3 nie je spravodajská televízia (píše Samo Marec)
  6. Odhalili novú Škodu Octavia. Všetko, čo o nej potrebujete vedieť
  7. Šéfka Súdnej rady preveruje majetky podozrivých sudcov. Sama žije v luxuse
  8. Bývalý šéfredaktor Plus 7 dní naklonený Smeru mal byť Kočnerov človek
  9. Exšéf tímu Kuciak sa prvýkrát ukázal na verejnosti
  10. Našli myšieho jeleňa. Vyškrtnú ho zo zoznamu hľadaných druhov

  1. Mafia je tam, kde má dobré podmienky
  2. Keď si KDH zatlčie posledný klinec, pohltí ho Hlina
  3. Liberálom sa nepáči vyučovanie náboženstva v školách, akceptovať ich netreba
  4. Zaujímavý rozhovor s emeritným košickým arcibiskupom Alojzom Tkáčom
  5. November 1989: Biskup Malý: Najväčšie sklamanie novembra? Dubček. Vôbec nechápal dobu
  6. Pád 156-kilometrového Berlínskeho múru bol koncom trestu za Hitlera.
  7. Lukáš Krivošík: Podivuhodné obrátenie rapera Kanyeho Westa
  8. Ako vyzerá svet mladých progresívnych kanibalov
  9. Hlina pri Prostredníkovi kapituloval: Verí, že nebudú musieť použiť zmierovacie konanie
  10. Kurz kritizuje aroganciu západnej Európy k východoeurópskym štátom

Už ste čítali?