Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Majú tam medvede, no oni sa boja Čaputovej (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

sa pozri
aké peniaze sa dávali/dávajú na investičnú podporu a do infraštruktúry na západe a považí, prirátaj k tomu centralizáciu štátnej správy aká nebola ani za pragocentrizmu a potom dačo mekotaj"že si neviedia pomôcť". Že Ti hanba nie je... Len tak mimochodom signifikantné je, že tretie najväčšie mesto na SVK nemá obchvat
friedwilly
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ale prosim ta zapad a považie bola vždy priemyselná oblasť od nepamati. jednoducho vyvoj tu kontinualne pokračuje, nikto to nemusel velmi kriesit. za to tu nasilu z kraja ktorý proste nemá industrialny charakter, nemá na to predpoklady, dokonca ani pre polnohospodarstvo nema velke predpoklady sa chce silou mocou vyrabat niečo "prinajmenšom rovne bratislave". ved je to smiešne. tam bola chvilu ťažba, to skončilo a odvtedy sa to skratka nevie najst.
investičnú podporu davaju tam kde si investor vyberie, dokažeš to pochopit alebo nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a Ty dokážeš pochopiť, že

investičná pomoc do rozvinutých regiónov je totálne zbytočná a zaplatia ju aj tí z chudobných regiónov? Dokážeš pochopiť, že napr. sa tu vláda vyhovárala JLR, že investor chce túto lokalitu, teraz sa tam dovážajú Srbi, Rumuni a Ukrajinci a miestny ako bonus dostali predražené nehnuteľnosti a kriminalitu od bezprízornych zahraničných robotníkov? Dokážeš pochopiť, že v Rumunsku, Poľsku, Maďarsku aj tom Srbsku sa vie budovať infraštrutúra aj do regiónov a na SVK tak maximálne po Žilinu? Dokážeš pochopiť, že SVK sú aj Michalovce, Humenné, Prešov? Marika aj Ty ste rovnako mentálne nastavený. Vytrhnete mrzákovi palicu z ruky a ešte potom nadávate, že nevie tak rýchlo chodiť ako zdravý človek.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bol som minulý rok

prešiel som od Popradu cestu do Bardejova ( cez Starú Ľubovňu ), našiel som tam najlepšie cesty na Slovensku. Ak niekde na Slovensku skapal pes, tak je to juh Slovenska, konkrétne oblasť Lučenec - V.Krtíš, pre mňa najdesiveejšia časť u nás...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nie je zbytočná. Zvyšuje sa množstvo peňazí platené z dani ktoré nakoniec živí ak takéto oblasti. Závisť zrejme občas zatemnuje logické myslenie. Odkiaľ sa berie na starostov plat keď tam sa nezarobí? Padá to z neba si myslíš?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Toto je typicky priklad

kde si nepomozu domaci, a musi pomoct stat, vybudovat infrastrukturu pre turisticky ruch na urovni americkych narodnych parkov: cesty, kempy, cyklotrasy, pesie chodniky, vhodnu propagaciu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pre začiatok by stačilo, keby štát po rokoch zrekonštruoval aspoň tu jednu šapľavu cestu, o ktorej bola reč v článku. Aspoň jeden kemp a cyklotrasy by boli pekny bonus
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

o akom štate stale hovorite? peniaze na cesty dostavaju samospravne kraje. dostavaju to všade rovnako, podla jednotných koeficientov. taktže ked si tam opravuju cesty nie kde je potreba ale trebars k nejakej grofke, je to len ich problém.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Napr. taký obchvat BA za 2 mld. EUR (aj s vykupom pozemkov) tiež financuje samosprávny kraj či mesto, drahá pani? Inak pani grofka podnikala v rámci košického kraja. Ako sa k nej dostali peniaze určené na cesty v prešovkom kraji?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hej? a celu poondenu dialnicu na vychod, kde vlastne nikto z nas nepotrebuje chodit si myslíte že si finacuje vychod?
je normalne že sa robia aj akcie nad ramec tychto penazí, a ked na tych peniazoch navyse ma niekto najvacsi podiel tak je to isto bratislava, takže nerozumiem, prečo prave ona by nemala mat obchvat ale na vychod potahame len tak za modre oči 400 km cez hory.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

No tak pozor...

Bratislava je finančne bohatá najmä vďaka tomu, že je hlavným mestom a teda sú tam sústredené úrady aj centrály firiem

A tie úrady vytvárajú ďalšie pracovné miesta v službách
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

tak isto . urady su akurat tak hltače penazí, netvoria žiadnu pridanú hpdnotu. keby sa mali urady rozdelit na tretiny a každy by si tych nenažrancov musel živit zo svojich rozpočtov, spievali by ste inak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Centralne urady su financovane zo statneho rozpočtu. Keďže sú to len hltače peňazí, presťahujme ich napr. do BB a KE. Z BA sa smerom na východ sa presťahujú státisíce pracovných miest (úrady + naviazané firmy), v BA bude cez deň odrazu polovička ludí, nebudú zápchy, ani ten obchvat nebude potrebný - ušetríme. Win-win nie?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Kúpte si pred tým prechodom úradov rýchlo nehnuteľnosti , lebo potom už nebudete mať za čo , win- win.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a kto asi prisieva najviac na ten rozpočet. ale živit každý svoju čast uradov by bola win win situacia. Len som zvedavá ten kto prispieva dvadsiatimi percentami celkovo ako bude živit tretinu uradov. nech sa mu v tom každopadne darí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Drobna oprava, niemBratislava je bohata, mesto temer chatra , kedze vladu velmi nemiluje a ta jej to vracia, bohati su ludia a hlavne vladni cinitelia...ani sprostu nemocnicu jej nepostavia...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ajeje

Ak v štáte nie je diaľničné prepojenie, tak sa rastú regionálne rozdiely, v prospech tých častí krajiny, kde diaľnica už je. Ak by, svojho času, sa nepresadilo zlé rozhodnutie o trasovaní diaľnice Ba-Ke, tak pravdepodobne by tá spojnica už pár rokov bola. A z toho potom vyplýva aj možnosť, že napr. Jaguár by nezabral úrodnú pôdu na západe, ale bol by na menej hodnotnej parcele východnejšie.
(mimochodom zlé jazyky tvrdia, že hlavné dôvody trasovania diaľnice popod Tatry, boli dva - sever ako náročnejšia trasa, vyššie náklady, viac možnosti nahrabať bokom a skrátenie cesty na lyžovačku pre Bratislavčanov).

Ak už dnes sa tvrdí, že nový nultý obchvat Ba, nevyrieši dopravné zápchy v samotnej Bratislave, potom je to pri nedobudovanej cestnej sieti v štáte, luxus na ktorý štát nemá.

To že "z vás" nikto nemá potrebu chodiť na Východ, ale nerieši problém Východu, ktorý musí chodiť na druhý koniec štátu.

Neviem presne akým percentom sa podieľa Ba na HDP štátu, ale je v tom zahrnutý nemali podiel fy, inštitúcii pôsobiacích skrz Slovensko, ktoré účtovne vykazujú svoju činnosť v Ba, čo ren podiel skresľuje v prospech Ba.

Nepáči sa vám, že štát na financovať zbytočných 400 km diaľnice na Východ (hoc by sa zišlo aspoň o 100 km viac), tak už sa teším ako budete hundrať, keď sa ďalej bude pretláčať fantazmagória s predĺžením širokorozchodnej až za Dunaj. Okrem pár miliárd nákladov, to znamená v podstate zánik prekladíisk na Východe (Čierna, Dobrá, Košice), teda strata pracovných miest aj príjmov, len aby to prekladisko bolo viac na Západe? (a následne z toho plynúce vyššie HDP)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

spojnica dávno je , cez madarsko. nezda sa, že by to niečomu extra pomahalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

re: spojnica už dávno je

Nie spojnica nie je (končí na výjazde z diaľnice Miskolc-Debrecen pár km za Miskolcom).
A východ nie sú (iba Košice). Dialnice sú pre medzištátnu dopravu a na Ukrajinské hranice je to ešte cca 100km a na Poľské hranice tiež.
A ide práve o preťažené cesty 2. a 3. triedy po ktorých ide kamiónová doprava Sever-Juh (Škandinávia-Poľsko-Maďarsko-Tureck o) z dúvodu neexistencie rýchlostnej cesty.

Dosledky nájdete aj na tomto webe:
znehodnotenie prostredie pre život v obci a zničené obydlia
https://janvitkovic.blog.sme.s...

stratené životy (v prípade rýchlostnej cesty s oddelenými pruhmi by následky neboli také tragické) - nehody sú z východného Slovenska, na trasách, kde by v Rakúsku/Poľsku mali rýchlostnú cestu za poldruha mesiaca, od začiatku roka by sa odkazy nezmestili do príspevku.

https://kosice.korzar.sme.sk/c...

https://spis.korzar.sme.sk/c/2...

https://gemer.korzar.sme.sk/c/...

https://kosice.korzar.sme.sk/c...

https://hornyzemplin.korzar.sm...

https://kosice.korzar.sme.sk/c...


Heslom všetkých vlád bolo ani korunu za Popradský poludník.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

trasovanie D1 je v poriadku. Diaľnica vedie tadiaľ, kde je potrebnejšia. O zápchach na Kysuciach, v okolí Žiliny, Ružomberka počúvam v dopravnom spravodajstve denne, o zápchach na južnej trase si ani nepamätám, kedy hovorili. Tam stačí cesta 1. triedy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

zápchy sú tam

kde je hlavný ťah. A hlavný ťah je momentálne na severe- kvôli dialniciam. Juh sa takto vyludnuje.
 

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Milan Brejcha: Marián Kuffa - na čo bratia katolíci zabudli? 1 271
  2. Stanislav Martinčko: Kočner, Kočner ty si veľký beťárisko!! 644
  3. Rudolf Trbušek: Zastavenie starých exekúcií "exekučná amnestia" od 1.1.2020 475
  4. Peter Slamenik: Bez ochrany ani krok 258
  5. Jaromír Šiša: Putování po Transsibiřské magistrále, zastavení čtvrté, Krasnojarsk. 174
  6. Aleš Tvrdý: Milovaná aj nenávidená. Taká je Čína 155
  7. Eva Gallova: Neviem, či je pravda, že ženy vedia... 106
  8. Mišo Šesták: Voľakedy sme si vedeli onakvejšie vynadať 104
  9. Rudolf Pado: Ružín opäť smetiskom 98
  10. Transparency International Slovensko: Ako Martin Daňo zneužíva myšlienku transparentnosti 95

Rebríčky článkov


  1. Martin Turčan: Don Quijote
  2. Juraj Hodul: Poznáte zjazd z diaľnice D2 - výjazd Stupava ? Prečo niekto nerozmýšľal?
  3. Štefan Vidlár: Apel agitkový
  4. Milan Brejcha: Marián Kuffa - na čo bratia katolíci zabudli?
  5. Sonya Haraszti: Bola som na titulke SME. Témou bola zmena pohlavia.
  6. Juraj Hodul: Prečo nemáme v Bratislave niečo ako bol kedysi Lunapark? A prečo tu nemáme aqapark?
  7. Ján Franz: Jeseň v Karpatoch
  8. Milan Lacúch: Zákon rovnováhy medzi dávaním a braním
  9. Miroslav Sabol: Verejné Konzultácia EU - Správa podľa článku 54 nariadenia o referenčných kritériách
  10. Štefan Vidlár: Straňík (nominant, protežant, aparátčik, trafikant,...)

  1. Kočner o Ficovi na nahrávke: Ak budem mať pokoj, bude naďalej premiérom
  2. Impérium kontroverzného milionára z východu sa rozpadá
  3. Laššáková nevie vysvetliť vyše pol milióna za galavečer
  4. Mlčať o smrti mladej ženy bola taktika, tvrdí polícia. Páchateľa nemá
  5. Smrť Violy nie je tragédiou temnej uličky
  6. S Kočnerom si dohadoval stretnutie aj bývalý šéf vojenských tajných
  7. V Košiciach sa zrazili dve autá, jeden vodič zomrel
  8. Slovensko zdolalo Azerbajdžan, v kvalifikácii skončilo tretie a nepostupuje
  9. Slováci dostanú druhú šancu. Ich prvým súperom bude Írsko
  10. Odsúdený exposlanec Smeru: Nechápem, čo robím v Gorile

  1. Alexander Vondra: Chodím do kostola pravidelne, pretože to potrebujem
  2. Keď zrušenie tímu Kuciak spochybnili už aj Taliani
  3. Na obranu Jaroslava Danišku
  4. Kočner v nahrávke o Ficovi: Mám odložené veci, o ktorých on vie
  5. Karol Sudor - Vladimír Palko: Šiel som až na hranu. Liberál spovedá konzervatívca
  6. Žilinčan, ktorý hajloval na dievča z Kórey pôjde do väzenia
  7. Nová nahrávka: Fico mal Kočnerovi sľubovať pokoj od policajtov a daniarov
  8. Ľudia blízki Mostu-Híd a SNS si spravili zo štátneho Agrokomplexu malý Klondike
  9. Kočner na ďalšej nahrávke o tajnej dohode s Ficom: Ak budem mať pokoj, ty budeš premiér
  10. Tri roky uvostatu, prevádzka, nápady, spolupráce

Už ste čítali?