Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako v Renaulte nefungujú kalkulačky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

Poznámka

Ak by mi odmietol dodávateľ predĺžiť záruku o dobu opráv, čakala by ho žaloba. Je to priamo v zákone.
 

 

súhlasím, toto Renault zrejme prestrelil. zvlášť ak servis trval tak dlho pre chyby na ich strane. s tým by sa súd ani veľmi nebabral.

Poslednú otázku autora poopravím a rozdelím na 2: oplatí sa servisovať auto v záruke v autorizovanom servise? Skôr áno. Oplatí sa auto servisovať v autorizovanom servise po skončení záruky? Rozhodne nie.
 

 

Asi treba mať veľa skúseností s autami aby sa dalo seriózne napísať či sa autá majú alebo nemajú servisovať v autorizovaných servisoch. Z mojich skúseností vyplýva, že to záleží od značky. Prémiové nemecké značky (sú 4 :-) by som inde ako v značkovom servise nikdy neservisoval. Možno u kosoštvorcového auta je to iné neviem, radšej si ho nekúpim a mám pokoj. Nie som tak bohatý aby som si kupoval lacné :-)
 

Mam

Už tretieho Renaulta (osobak) a nikdy som so servisom a kvalitou prace nemal problém. Ani keď som menil auto, vždy sa mi snažili vyjsť v ústrety. Skôr by som povedal, že to je dílerom.
 

po skončení záruky..

Oplatí sa, ak je vzťah rovnocenný..
Predajca, aj importér majú možnosť kulancie, (spoluučasti zákazníka)
A ak kalkulačka funguje, všetko je možné..
 

 

Pán Čurma,
ja iba nem chápem, prečo ste menili značku Mercedes na Ford a neskôr aj na Renault. ;)
 

 

A boli to zarucne opravy?
Lebo nevidim dovod, preco by mal napriklad servis po nehode predlzovat zaruku..
 

Boli

Boli to záručné opravy
 

 

Lenže pán ide (zrejme) poľa obchodného zákonníka a nie občianského. S pohľadu zákona nie je spotrebiteľ a nemá tú ochranu.
 

amen

Ale to veľa diskutujúcich ani netuší
 

Potom ale musí mať...

...predávajúci v zmluve, záručnom liste či obchodných podmienkach uvedenú konkrétnu či skrátenú dobu záruky. Ak tak neučinil, platí, že sú to 2 roky. Autor píše vyššie, že to boli záručné opravy...
 

 

Ale veď určite má záručnú dobu. Len spotrebiteľské finty, ako predĺženie záruky o dobu v servise, 3x rovnaká závada a vrátenie tovaru, atď neplatia v obchodnom práve. Tak isto ako neplatí 30 dňová lehota na opravu. V obchodnom svete platí, že ak máš dobrého právnika, kopec času, a veľa peňazí, tak servis vie, že to auto musí byť opravené, umyté a povysávané do druhého dňa pri akejkoľvek závade, inak bude mega prúser. Ak to nemáš, má ta každý "obchodný partner" na saláme, nič mu nehrozí.
 

no hrozí mu

odchod zákazníka. A áno treba proste odísť odtiaľ kde si ma nevážia.
 
Hodnoť

Je na zamyslenie

....či ma zmysel dôverovat tejto značke. Renault a Citroen nie su najspolahlivejšie auta. Ja osobne jazdim už 8 rokov na Toyote. Minule som musel v ramci poistnej udalosti nechat auto tyzden v servise a dostal som nahradne vozidlo uplne zdarma. Celkovo bol ich pristup velmi profesionalny . Na bežny servis nechodim k nim ale ak vam zlodeji vybiju zadne sklo a auto je poistene tak je to jedno. Teda nie je to jedno lebo iny servis by mi nahradne auto nedal :-)
 

 

Renault a Citroen su v roku 2019 rovnako spoľahlivé autá ako akákoľvek nemecká alebo japonská značka v rovnakej triede. Je to vždy kus od kusu. Tie autá dnes majú 99% elektroniky zdieľanej medzi značkami od externých dodávateľov. Rovnaké súčiastky nájdeš v Citroene aj VW, najmä tie, ktoré sú označované ako kurvítka.
 

Mám doma

2 Renaulty (momentálne Clio IV a Megane IV), predtým Thaliu, Megane II. Tie autá ma nikdy "nevypiekli". Áno, spotreba žiaroviek na Megane II veľká. Sem tam to vŕzga, raz mi odišiel kompresor klimatizácie. Ale inak… Pomer cena/výkon skvelý, výbava za tie peniaze … Pohodlné, nový 1.3 TCe zážitok.
Reči majiteľov "koncernových" vozov, Mercedesov (s motormi Renault) či úplne neporazitelných japoncov (takú Micru vyrábajú Francúzi vo fabrike Renaultu) o kvalite preto beriem s rezervou. Ale ak chce niekto za Škodu Scala či Fabiu, Polo, Golfa zaplatiť, čo zaplatí-prečo nie.

Servisujem v malom značkovom service, skvelý osobný prístup.

Niekto hore píše, že nie je dosť bohatý, aby si kupoval lacné auto.
Ja zase nie som dosť bohatý, aby som dal za oktávku 500 000 CZK.
Je to vec pohľadu ;)


BTW, tieto historky o tom, že servis/importér BEZDOVODNE niečo zamietol počúvam často, potom sa ukáže, že vec predsa len mala kontext a sťažovatel zabudol zmieniť dajaký drobný detail, ktorý pohľad na vec trošku zmení. Niekedy aj dosť zásadne.
 

 

Skus doplnit info kolko rocne na kazdom aute zvlast najazdis
 

Reagoval

som primárne na poznámky o nespoľahlivosti francúzskych áut, prípad popísaný v blogu je ohľadne nájázdu extrémny. Ja urobím ročne tak 20 000, teraz som predával Megane II s asi 160 000 km na tachometri.

A čo sa týka problémov so zákazníkmi, jeden môj spolužiak robí u importéra jednej zo značiek, ktoré sú u blogera diskutované. Často sa bavíme o tom, čo sa tam deje a viem, že na jednej strane sa importér naozaj nepretrhne v ústretovosti, ale na druhej strane je niekedy predstava zákazníka naozaj za hranou.
 

 

Co tak dlhodobejsie sledujem, tak tie ku*vitka berie VW naozaj poctivo. Nikdy som nemal VW a len raz na kratky cas Skodovku, ale kto nepocul o tyckach stabilizatora, hnijucich kabloch, nespolahlivych posilovacoch riadenia, rozvodovej retazi a cielenom vyhladavani motorov s remenom, hrozostrasnych 1.6-kach diesloch, recalle 1.4-ky turbobenzinu spocivajucom v polgeneralke motora (prepalovali sa piesty), zlyhavajucom nastavovani variabilnej vacky a hafo problemov s elektronikou a este vacsie hafo problemov, ktore su zlatou banou pre servisy, lebo sa zo zeleznou istotou opakuju na vsetkych autach, tak asi o autach vie len to, ze kde je plyn, brzda a volant. A este sme nediskutovali o dieselgate...
.
No ale preco nie, ked to ludia kupuju ako teple rozky a cenovo su to drziaky, nech sa paci. Ja sa uspokojim s Francuzom, na ktory si dokupim rozsirenu zaruku, ktora je vzdy ekonomickou katastrofou, lebo len raz sa mi ju podarilo vyuzit naplno v moj prospech.
 
Hodnoť

 

Treba zvážiť, aké autá nakupovať. Francuzi sú známi tým, že vyrábajú dobré víno, skvelé syry, ale autá?!...
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Martin Borguľa: Kde je bývanie, tam vzniká rodina 260
  2. Stanislav Martinčko: Veľká radosť psa generálneho prokurátora D. Trnku ! 150
  3. Jozef Sitko: Neslýchaná vulgárnosť Počiatka, Trnku, Jankovskej a ďalších! 143
  4. Maroš Chmúrny: Zodpovednosť podľa Fica 109
  5. Jozef Šátek: Kto je zodpovedný za blamáž v prípade D. Trnku? 80
  6. Ivan Holko: Ktoré korenie je bezpečné pre psy? 71
  7. INEKO: Ako odvolať Bugalu či Kováčika 54
  8. Natália Blahová: Kto má morálne právo viesť túto krajinu? 53
  9. Monika Nagyova: Denník starej dievky - Och, aké škaredé sú moje rúčky bez obrúčky 49
  10. Vanda Tuchyňová: Žilinský primátor vzdal zápas o hodnoty, volí tvrdý pragmatizmus 49

Rebríčky článkov


  1. Martina Meriačová: Svojich tieňov sa viac nebojím. .
  2. Ľudovít Herman: Páčilo by sa mi byť homosexuálom...
  3. Štefan Vidlár: Predceda Andrej
  4. Milan Kulkovský: Nechcem byť Catmann, ale občas by to nebolo od veci...
  5. Ján Franz: Čiernobiela krajina
  6. Milan Lacúch: Uvidel som smrť!
  7. Július Kovács: Prečo Kotleba rastie, lebo neprotestuje pred prázdnymi budovami potme.
  8. Ľudovít Herman: Ja voliť nepôjdem. No a čo!
  9. Simona Mačorová: Sexuálna Výchova
  10. Ľuboš Šimún: Prečo odovzdať svoj hlas vo voľbách do NRSR 29.2.2020 ? (3)

  1. Vypovedal Haščák aj Bödör. Výrobca zbrane dostal podmienku (minúta po minúte)
  2. Šéf komanda potvrdil sledovanie Kuciaka, Threema bola získaná zákonne (minúta po minúte)
  3. Kuciakovi kolegovia ukázali na Kočnera, súd rozhodne o Threeme (minúta po minúte)
  4. Prieskum: Voľby by vyhral Smer pred ĽSNS a koalíciou PS/Spolu
  5. Čo dávajú jesť Kočnerovi a môžu sudcovia čítať noviny (ďalšie otázky o procese)
  6. Kotlebovci predčasne ukončili míting v Levoči, odporcovia ich vypískali
  7. Nemám úctu k prezidentke, povedal v parlamente Danko
  8. Danko povedal, že nemá k prezidentke úctu. Nemal by piť, odkazuje mu opozícia
  9. Princ Harry: Nie som ľahkovážny, inú možnosť som nemal
  10. NAKA zadržala bývalého šéfa odboru školstva košickej župy. Už je na slobode

  1. Igor Matovič navštívil smeráka Počiatka na francúzskej riviére
  2. Študenti lekárskych fakúlt posielajú Ficovi otvorený list
  3. Iniciatíva Kresťania proti nenávisti varuje pred Kotlebom a Harabinom
  4. Najväčší hriech Roberta Fica: Bödör mal k Ficovi častejší prístup než nejeden minister
  5. Bödör mal pre Kočnera zabezpečovať policajné lustrácie, aj ich spolufinancovať
  6. Židovský cintorín zničili deti. Liberáli vinili národovcov či tradičnú rodinu
  7. Ako vyzerá zodpovedná zmena v podaní Smeru
  8. Urobil Jozef Makúch z NBS-ky bankomat pre súkromnú firmu?
  9. Lajčák cez štátnu akciovú spoločnosť pomáha pred voľbami nekalo financovať Smer
  10. Ako sa generálny prokurátor Trnka nechal korumpovať Kočnerom

Už ste čítali?