Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Ako v Renaulte nefungujú kalkulačky (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

Poznámka

Ak by mi odmietol dodávateľ predĺžiť záruku o dobu opráv, čakala by ho žaloba. Je to priamo v zákone.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

súhlasím, toto Renault zrejme prestrelil. zvlášť ak servis trval tak dlho pre chyby na ich strane. s tým by sa súd ani veľmi nebabral.

Poslednú otázku autora poopravím a rozdelím na 2: oplatí sa servisovať auto v záruke v autorizovanom servise? Skôr áno. Oplatí sa auto servisovať v autorizovanom servise po skončení záruky? Rozhodne nie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Asi treba mať veľa skúseností s autami aby sa dalo seriózne napísať či sa autá majú alebo nemajú servisovať v autorizovaných servisoch. Z mojich skúseností vyplýva, že to záleží od značky. Prémiové nemecké značky (sú 4 :-) by som inde ako v značkovom servise nikdy neservisoval. Možno u kosoštvorcového auta je to iné neviem, radšej si ho nekúpim a mám pokoj. Nie som tak bohatý aby som si kupoval lacné :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mam

Už tretieho Renaulta (osobak) a nikdy som so servisom a kvalitou prace nemal problém. Ani keď som menil auto, vždy sa mi snažili vyjsť v ústrety. Skôr by som povedal, že to je dílerom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

po skončení záruky..

Oplatí sa, ak je vzťah rovnocenný..
Predajca, aj importér majú možnosť kulancie, (spoluučasti zákazníka)
A ak kalkulačka funguje, všetko je možné..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pán Čurma,
ja iba nem chápem, prečo ste menili značku Mercedes na Ford a neskôr aj na Renault. ;)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A boli to zarucne opravy?
Lebo nevidim dovod, preco by mal napriklad servis po nehode predlzovat zaruku..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Boli

Boli to záručné opravy
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lenže pán ide (zrejme) poľa obchodného zákonníka a nie občianského. S pohľadu zákona nie je spotrebiteľ a nemá tú ochranu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

amen

Ale to veľa diskutujúcich ani netuší
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Potom ale musí mať...

...predávajúci v zmluve, záručnom liste či obchodných podmienkach uvedenú konkrétnu či skrátenú dobu záruky. Ak tak neučinil, platí, že sú to 2 roky. Autor píše vyššie, že to boli záručné opravy...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale veď určite má záručnú dobu. Len spotrebiteľské finty, ako predĺženie záruky o dobu v servise, 3x rovnaká závada a vrátenie tovaru, atď neplatia v obchodnom práve. Tak isto ako neplatí 30 dňová lehota na opravu. V obchodnom svete platí, že ak máš dobrého právnika, kopec času, a veľa peňazí, tak servis vie, že to auto musí byť opravené, umyté a povysávané do druhého dňa pri akejkoľvek závade, inak bude mega prúser. Ak to nemáš, má ta každý "obchodný partner" na saláme, nič mu nehrozí.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no hrozí mu

odchod zákazníka. A áno treba proste odísť odtiaľ kde si ma nevážia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Je na zamyslenie

....či ma zmysel dôverovat tejto značke. Renault a Citroen nie su najspolahlivejšie auta. Ja osobne jazdim už 8 rokov na Toyote. Minule som musel v ramci poistnej udalosti nechat auto tyzden v servise a dostal som nahradne vozidlo uplne zdarma. Celkovo bol ich pristup velmi profesionalny . Na bežny servis nechodim k nim ale ak vam zlodeji vybiju zadne sklo a auto je poistene tak je to jedno. Teda nie je to jedno lebo iny servis by mi nahradne auto nedal :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Renault a Citroen su v roku 2019 rovnako spoľahlivé autá ako akákoľvek nemecká alebo japonská značka v rovnakej triede. Je to vždy kus od kusu. Tie autá dnes majú 99% elektroniky zdieľanej medzi značkami od externých dodávateľov. Rovnaké súčiastky nájdeš v Citroene aj VW, najmä tie, ktoré sú označované ako kurvítka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mám doma

2 Renaulty (momentálne Clio IV a Megane IV), predtým Thaliu, Megane II. Tie autá ma nikdy "nevypiekli". Áno, spotreba žiaroviek na Megane II veľká. Sem tam to vŕzga, raz mi odišiel kompresor klimatizácie. Ale inak… Pomer cena/výkon skvelý, výbava za tie peniaze … Pohodlné, nový 1.3 TCe zážitok.
Reči majiteľov "koncernových" vozov, Mercedesov (s motormi Renault) či úplne neporazitelných japoncov (takú Micru vyrábajú Francúzi vo fabrike Renaultu) o kvalite preto beriem s rezervou. Ale ak chce niekto za Škodu Scala či Fabiu, Polo, Golfa zaplatiť, čo zaplatí-prečo nie.

Servisujem v malom značkovom service, skvelý osobný prístup.

Niekto hore píše, že nie je dosť bohatý, aby si kupoval lacné auto.
Ja zase nie som dosť bohatý, aby som dal za oktávku 500 000 CZK.
Je to vec pohľadu ;)


BTW, tieto historky o tom, že servis/importér BEZDOVODNE niečo zamietol počúvam často, potom sa ukáže, že vec predsa len mala kontext a sťažovatel zabudol zmieniť dajaký drobný detail, ktorý pohľad na vec trošku zmení. Niekedy aj dosť zásadne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skus doplnit info kolko rocne na kazdom aute zvlast najazdis
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Reagoval

som primárne na poznámky o nespoľahlivosti francúzskych áut, prípad popísaný v blogu je ohľadne nájázdu extrémny. Ja urobím ročne tak 20 000, teraz som predával Megane II s asi 160 000 km na tachometri.

A čo sa týka problémov so zákazníkmi, jeden môj spolužiak robí u importéra jednej zo značiek, ktoré sú u blogera diskutované. Často sa bavíme o tom, čo sa tam deje a viem, že na jednej strane sa importér naozaj nepretrhne v ústretovosti, ale na druhej strane je niekedy predstava zákazníka naozaj za hranou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Co tak dlhodobejsie sledujem, tak tie ku*vitka berie VW naozaj poctivo. Nikdy som nemal VW a len raz na kratky cas Skodovku, ale kto nepocul o tyckach stabilizatora, hnijucich kabloch, nespolahlivych posilovacoch riadenia, rozvodovej retazi a cielenom vyhladavani motorov s remenom, hrozostrasnych 1.6-kach diesloch, recalle 1.4-ky turbobenzinu spocivajucom v polgeneralke motora (prepalovali sa piesty), zlyhavajucom nastavovani variabilnej vacky a hafo problemov s elektronikou a este vacsie hafo problemov, ktore su zlatou banou pre servisy, lebo sa zo zeleznou istotou opakuju na vsetkych autach, tak asi o autach vie len to, ze kde je plyn, brzda a volant. A este sme nediskutovali o dieselgate...
.
No ale preco nie, ked to ludia kupuju ako teple rozky a cenovo su to drziaky, nech sa paci. Ja sa uspokojim s Francuzom, na ktory si dokupim rozsirenu zaruku, ktora je vzdy ekonomickou katastrofou, lebo len raz sa mi ju podarilo vyuzit naplno v moj prospech.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Treba zvážiť, aké autá nakupovať. Francuzi sú známi tým, že vyrábajú dobré víno, skvelé syry, ale autá?!...
 

1 2 3 4 5 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Pavel Macko: Prečo sa Lučanský ponáhľa? 124
  2. INESS : Aká je skutočná cena zamestnanca? 124
  3. Gabriela Sabolová: Nedarí sa vám schudnúť? Určite pijete... 90
  4. Jozef Drahovský: Keď nevidíte blikať na priecestí červené svetlo, tak idete? 71
  5. Věra Tepličková: Tak Andrej sa nám opäť zdul. 69
  6. Július Kovács: Mafiáni máju navrch, nedoprajú nám ani pitnú vodu. 51
  7. Andrej Šverha: Moldavsko - krajina vína a medu 43
  8. Ondrej Prostredník: Nechcem, aby sa na moju cirkev skladali všetci v štáte 40
  9. Jozef Šátek: Kto, ako a prečo zatajoval "Gorilu". 33
  10. Margita Vernerová: Prečo je Toskánsko výnimočné? 28

Rebríčky článkov


  1. Mário Bulla: Kto zaplatí "Dického" dlhy?
  2. Helena Michlíková: Kŕdeľ vtákov nad Kulturákom
  3. Milan Lacúch: Ľudstvo v tieni smrti
  4. Štefan Vidlár: Možno ropa
  5. Peter Žiak: Nezabúdajme na zákony umožňujúce vratky DPH .
  6. Július Kovács: Mafiáni máju navrch, nedoprajú nám ani pitnú vodu.
  7. Vladimír Krátky: Pellegrini musí dole, inak vyhrá voľby ( Ficovi, a aj mafií ) .
  8. Daniela Fuchsová: Ako bojovať proti nachladnutiu a chrípke - podľa TCM
  9. Štefan Vidlár: Dvá ministri
  10. Radovan Medovič: Schyzofrénia po gorilovsky

  1. Bývalý šéf tímu Gorila: Našli sme stámiliónové transakcie
  2. Sudca Lindtner z Threemy: Kočner si tyká so všetkými, no jeho vplyv sa preceňuje
  3. Stíhaný košický podnikateľ rozpredáva vozový park cez inzertný portál
  4. Čia kauza je Gorila? (píše Ivan Mikloš)
  5. Lučanský rozpustil vyšetrovací tím vraždy novinára Kuciaka
  6. Košickí vzbúrenci v Smere končia. Nechcú byť s Ficom a korupčníkmi
  7. Zvláštny príbeh Bašternákovej vily na Slavíne: Kočner, Počiatek i sudkyne z Threemy
  8. Prokurátor podal obžalobu na Kočnera v prípade Kuciakovej vraždy
  9. Kiska odmietol trojkoalíciu s PS/Spolu, chce diskusiu o veľkej koalícii
  10. Prepaľuje telo, voda nepomáha. Pribúdajú dôkazy, že Turci v Sýrii používajú biely fosfor

  1. Robert Fico - krstný otec Gorily aj mafie
  2. Lipšic vyzval na zverejnenie nahrávky z rokovania vlády o odvolávaní Bubeníkovej
  3. Tomáš V. viní starostu Rače z krádeží a úplatkov
  4. Sudca Lindtner priznal kontakty s Kočnerom, kolegovia ho vyzvali na odstúpenie
  5. Smer naleje Našim ľuďom do alobalu 40 miliónov: Baníkov nevyplatia majitelia ale štát
  6. Generálny prokurátor Trnka si nahrával návštevy na prokuratúre
  7. Súdnej moci šéfoval cez mobil Kočner: Neposielaj toho toľko, krotil Kočner Sklenku
  8. Súd odmietol žalobu na známeho zápasníka, ktorý zrazil ženu
  9. Martin Hanus: Rozhodnutie Kisku je zlou správou pre Hlinu
  10. Glváč sa toxicitou vymyká aj v rámci Smeru: Komunikoval aj s Kočnerom aj so Zsuzsovou

Už ste čítali?