Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Hovniválova gulička v Renaulte (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

renault nikdy nikdy nikdy

mam osobne skusenosti. renault (a fiat) su jednoznacne najkazivejsie auta.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie su

urban legend
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ty máš veľkú skúsenosť akurát tak

s perom, pečiatkou v ruke a kávovarom, ty kancelársky podpriemerik. Na aute nevieš nič spraviť tak nemudruj, lebo na to nemáš, ty technická nula.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mal som megane dci

tolko sa do on diaval ze az no. renault nikdy nikdy nikdy viac. preco by som ho mal opravovat ja ? nie som automechanik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Mali sme v rodine 3 Renaulty

a 6 áut fiaťáckeho koncernu (3 x Alfa a 3 x Fiat).
Iste, boli nejaké drobnosti, vždy vyriešené k spokojnosti. Tie nejaké drobnosti len u Renaultu, Alfa a Fiat s čistým štítom.
Mal som renaulty veľmi rád, ale nejak som ochladol, chýbajú mi R 20/30 aj neskôr 21 (Niečo podobné, keď som v inej diskusii písal, že súčasné Peugeoty mi akosi nesadli, že tie pravé skončili typmi 405/406 a 505 (ale to je môj názor, nevnucujem). Terazky, keďže iní výrobcovia nespia, dávame prednosť iným značkám. Fiat už autá, ktoré by sme chceli, nevyrába (aj nádherný spider 124 končí), ale Alfa je stále naša srdcovka, i keď, aktuálne niekoľko rokov, striedame iné značky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Fiat nespí a dáva trend

Terazky už neidú sedany a coupé, ale menšie úžitkové užitočné vozidlá, kde bez problémov naložíš či miešačku z OBI, či babku s invalidným vozíkom, či rodinku s bicyklami na výlet.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

a renault

a renault motory montujú zas do mercedesu..
ako som písal.. voci kvalite nič nenamietam
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ten čistý prepadák vedie predajné rebríčky v Európe vo viacerých kategóriách.
A o aktuálnej kvalite a úrovni vybavenia toho asi tiež veľa nevieš.

https://auto.sme.sk/c/22088726...
https://auto.sme.sk/c/22140664...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to ze motor odisiel po 80k km je zle. Je to skutocne priskoro. Otazka je ze ako su tie dodavky vlastne vyuzivane. Ale ked maju pocas roka najazdit viac nez dialkovy tahac, s vymenami motorov jednoducho treba pocitat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Milujem tieto stratégie

4 starší bratie týchto dodávok (ale s motorizáciou twin turbo) nemajú aboslútne žiadne problémy do 780 000km..
Pri 780k teraz klakol prvý motor... a na jednom aut pri 550k menili vstreky..
NIE JE TO O POUZIVANI...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

OK, beriem.
Mimochodom, aku vlastne poskytuje renault zaruku na uzitkove auta? Vase auto bolo pol roka stare a malo najazdenych 80k. Osobne auto by este bolo v zaruke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Záruka

je 2 roky bez limitu...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ked vás niekto ignoruje,

tak s vami nič nechce mať. Takto by som mohol jednoducho napísať a hotovo.

No snažím sa na to ísť fakticky, vedecky. A položím "vedeckú" otázku : Aj ostatným používateľom Renaultu po 80000km začne olej žrať 1l na 1000km alebo len na "vašich" autách?
Lebo keď chcem, tak motor zničím aj po 500km. Poriadne ho nezabehnem, začnem ho hned od 1. kilometra vytáčať na maximálne otáčky a tak motor zadriem aj na prvej jazde. Jasné, že to je extrém, ale ide to spraviť. Takže sa pýtam, to všetkým kupujúcim sa stávajú také zlé veci s Renaultom, alebo len vám? Lebo ak len "vašim" autám sa to stáva, tak asi bude chyba v jazdení z vašej strany.

Po ďalšie, ak jazdíte tak veľa, ako mestské autobusy, tak by ste mali mať aj vlastného servisného opravára, ako to majú autobusári. Ináč aj im by hrozilo, že po čase by všetky autobusy boli v servise a nemal by kto prepravovať cestujúcich.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

EU spi. keby clovek dopredu vedel ze motor vydrzi 80tis, auto by si nekupil. toto je jasne klamanie zakaznika, pretoze predajca predal nieco ine ako zakaznik ocakaval. ked si kupim rozky, tak cakam ze budu mat cca 40g a nie ze budu mat 10g korku a vnutri budu dute. velmi neseriozny pristup predajcu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pozri si môj príspevok vyššie,

aby som sa neopakoval. Ak sa chce, tak motor zničím aj pri prvej jazde po 500km. A naopak, ak chcem, tak najazdím aj milion km , a motor pôjde ako nový. Ide o to, ako sa jazdí a ako sa robí bežná údržba.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

blbost. to ze sposob jazdy zivotnost ovplyvnuje neznamena na dizajne nezalezi. a ak niekto pokasle dizajn a predava to ako nepokaslane, tak za to ma niest nasledky, resp sa k tomu postavit seriozne. renault vzhladom na svoju nevahnu povest by mal drzat svojich zakaznikov ako v bavlnke.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Blbosť

Rozprávaš hlúposti o nejakej pokašľanosti, ako keby automobilka vyvinula motor včera. Táto automobilka ako aj iné renomované automobilky vyrábajú spaľovacie motory 100 rokov a všetky podstatné konštrukčné a materialove veci majú vychytané. A ty píšeš, že dizajn motora je pokašľaný. Napíš konkrétne, v čom je dizajn motora pokašľaný, nech všetci vieme , aj konštruktéri v automobilke ti budú povďační.
Nechajme sa poučiť, čakám a čakáme všetci na tvoju konštrukčno dizajnérsku múdrosť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

hlupost. problemy s novymi motormi maju automobilky casto. ono totiz dnesne motory nieje uplne to iste ako pred 100 rokmi, vies?

a tiez je blbost ze znicis motor vytacanim za prvych 500km. dnesne motory netreba zabehavat tak citlivo ako volakedy, vyrobne metody su omnoho presnejsie ako volakedy. zivotnost mu tym skratis, ale rozhodne nie na 500km. toto nieje formula.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K tým 500km asi toľko. Ak nedám motoru dosť oleja, kolko mu patrí a začnem ho vytáčať tak ho bez problemov zničím, ak nemá nejakú špeciálnu ochranu. Ale neide o 500 km, bloger sa sťažoval že po 80000km mu začal jeden alebo kolko aut žrať 1l oleja na 100km. No ak sa mu jeho šofer o aut dobre nestaral, auto mnoho tisíc km nemalo dosť oleja a ešte ho vytáčal, nuž šofér mohol zničiť agregát, teda aspoň do tej miery, že už mu dobre netesní a žerie olej. Ono ten agregát určite bude aj hlučný a s menším výkonom. O auto sa treba starať, dať mu aspoň to minimum čo treba dať, nevytáčať, a do kopca zas nedusiť, nepreťažovať-netrápiť a potom autíčko slúži.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Pavel Macko: Prečo sa Lučanský ponáhľa? 124
  2. INESS : Aká je skutočná cena zamestnanca? 124
  3. Gabriela Sabolová: Nedarí sa vám schudnúť? Určite pijete... 90
  4. Jozef Drahovský: Keď nevidíte blikať na priecestí červené svetlo, tak idete? 71
  5. Věra Tepličková: Tak Andrej sa nám opäť zdul. 69
  6. Július Kovács: Mafiáni máju navrch, nedoprajú nám ani pitnú vodu. 51
  7. Andrej Šverha: Moldavsko - krajina vína a medu 43
  8. Ondrej Prostredník: Nechcem, aby sa na moju cirkev skladali všetci v štáte 40
  9. Jozef Šátek: Kto, ako a prečo zatajoval "Gorilu". 33
  10. Margita Vernerová: Prečo je Toskánsko výnimočné? 28

Rebríčky článkov


  1. Mário Bulla: Kto zaplatí "Dického" dlhy?
  2. Helena Michlíková: Kŕdeľ vtákov nad Kulturákom
  3. Milan Lacúch: Ľudstvo v tieni smrti
  4. Štefan Vidlár: Možno ropa
  5. Peter Žiak: Nezabúdajme na zákony umožňujúce vratky DPH .
  6. Július Kovács: Mafiáni máju navrch, nedoprajú nám ani pitnú vodu.
  7. Vladimír Krátky: Pellegrini musí dole, inak vyhrá voľby ( Ficovi, a aj mafií ) .
  8. Daniela Fuchsová: Ako bojovať proti nachladnutiu a chrípke - podľa TCM
  9. Štefan Vidlár: Dvá ministri
  10. Radovan Medovič: Schyzofrénia po gorilovsky

  1. Bývalý šéf tímu Gorila: Našli sme stámiliónové transakcie
  2. Sudca Lindtner z Threemy: Kočner si tyká so všetkými, no jeho vplyv sa preceňuje
  3. Stíhaný košický podnikateľ rozpredáva vozový park cez inzertný portál
  4. Čia kauza je Gorila? (píše Ivan Mikloš)
  5. Lučanský rozpustil vyšetrovací tím vraždy novinára Kuciaka
  6. Košickí vzbúrenci v Smere končia. Nechcú byť s Ficom a korupčníkmi
  7. Zvláštny príbeh Bašternákovej vily na Slavíne: Kočner, Počiatek i sudkyne z Threemy
  8. Prokurátor podal obžalobu na Kočnera v prípade Kuciakovej vraždy
  9. Kiska odmietol trojkoalíciu s PS/Spolu, chce diskusiu o veľkej koalícii
  10. Prepaľuje telo, voda nepomáha. Pribúdajú dôkazy, že Turci v Sýrii používajú biely fosfor

  1. Robert Fico - krstný otec Gorily aj mafie
  2. Lipšic vyzval na zverejnenie nahrávky z rokovania vlády o odvolávaní Bubeníkovej
  3. Tomáš V. viní starostu Rače z krádeží a úplatkov
  4. Sudca Lindtner priznal kontakty s Kočnerom, kolegovia ho vyzvali na odstúpenie
  5. Smer naleje Našim ľuďom do alobalu 40 miliónov: Baníkov nevyplatia majitelia ale štát
  6. Generálny prokurátor Trnka si nahrával návštevy na prokuratúre
  7. Súdnej moci šéfoval cez mobil Kočner: Neposielaj toho toľko, krotil Kočner Sklenku
  8. Súd odmietol žalobu na známeho zápasníka, ktorý zrazil ženu
  9. Martin Hanus: Rozhodnutie Kisku je zlou správou pre Hlinu
  10. Glváč sa toxicitou vymyká aj v rámci Smeru: Komunikoval aj s Kočnerom aj so Zsuzsovou

Už ste čítali?