Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

NAKA v autoškolách... (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V PO kraji majú vodičáky aj cigáni, čo nevedia čítať. Ako asi robili písomné testy?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ešte som nevidel cigánov havarovať,

a už vôbec nie vážne. Zato bieli muži čo sú gramotní končia často v strome či v protismere a zmasakrujú nevinných a ženy čo tiež vedia čítať aj písať sú častým zjavením na križovatkách s pokrčenými plechmi na svojom aute aj na aute ich obete.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pôvodná otázka znela, ako môže negramotny cigán, ktorý ledva pozná svoje meno, úspešne napísať test v autoškole?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kedže nebol napísaný dôvod položenia

prvej otázky, tak platí protiotázka.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ono by stačilo viac otvoriť oči a našli by ste ich. Skúste viac pátrať v prešovskom kraji.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skús pátrať sám,

ja som pátral a platí to, čo som napísal.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hej, hej, vy eštébáci nič iné nerobíte. Len furt pátrate....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Štebáci sliedia

a magooo ri trolujú.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Hej, hej, dilino, čo má 21 príspevkov za deň netroluje. On je len platený za rozvracanie diskusii. Ale v pohode. Odpočúvaj v pokoji....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ale chod...

neprejde jediny tyzden, ze by nejaky blondiak neroztrieskal svoje auto. castokrat aj bez vodicaku. staci si vecer zapnut tv spravy.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ja uz zazil som zopar situacii, ktore

zapricinil svojim manevrom cigan a neskoncili nehodou iba vdaka reakcii toho druheho.
Napriklad ze mi tesne pred nosom vyleti z vedlajsej ulice v Secovciach. A potom, samozrejme, sa tridsiatkou plazi, kym bez smerovky neodboci o dvesto metrov dalej znovu do inej ulicky.
Alebo som zazil, ako sa jeden na uzkej ceste od Medzeva vyslovene zabaval tym, ze siel 30-40 km rychlostou po stredovej ciare a umyselne blokoval moznost predbehnutia. Samozrejme, zvysnych osemnast, co ich bolo v cervenom zigulaku, sa cez zadne okienko vyskieralo a bohovsky si to uzivalo. Kym neodbocili po 15 minutach do jasovskeho slumu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Co sa stat stara

do vycviku vodicov. Nech si autoskoly skolia vodicov ako chcu, treba riadne preverit ich schopnosti pri skuskach a to pokial viem vykonavaju skusobni komisari z policie. V inych statoch to nerobia policajti a funguje to dobre (zeby prave preto?).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To, že súčasný (a roky dozadu pretrvávajúci) spôsob preverovania vedomostí a zručností absolventov autoškôl je už beznádejným, nič nevyjadrujúcim anachronizmom je fakt. To však ešte neznamená, že tí tzv. civilní skúšobní komisári budú iní, lepší a potom dobrí - nie je vôbec zaručené. Sme predsa na Slovensku... Zmenu však určite treba!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Problem je v tom,

ze stat nariaduje autoskolam kolko musia s kazdym frekventantom najazdit hodin na cvicisku, na trenazeri, v premavke a pritom kazdy jeden potrebuje iny pocet podla jeho schopnosti. Autoskoly by mali mat moznost sa sami rozhodnut kolko kto potrebuje na uspesne vykonanie skusok (a podla toho aj urcit cenu za vycvik). Nie ze kazdemu rovnako a potom vychadzaju z autoskol pipiny ktorym komisari privru oko lebo kratka suknicka a odbavia sa na chlapcovi ktory dostatocne neotocil hlavu pred krizovatkou.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, ono to funguje ako kde. V kanadskej provincii Ontario kde zijem nie. Skusanie vodicov robia civili. Ako je to v sucasnosti v mode, ministerstvo dopravy outsourcovalo skusanie vodicov akejsi britskej(!) firme. A je zaujimave ze na jednej strane je propblem ich test spravit a na druhej strane je na cestach tolko babrakov ze to az boli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

boh uchovaj...

v tomto state. spomen si len na to, ako funguje prednost chodcov na priechodoch. co sme tiez prevzali z civilizacie. a ako to funguje tam.
alebo si spomen na exekutorov. na ktorych stat tiez previedol svoje pravomoci. skusobny komisar z policie je predsa len pod nejakym dozorom, prinajmensom cez prisahu a nasledne trestne postihy ako verejny cinitel. a pod nejakym rezimom. vypusti to von a hned sa na to vrhne penta, to chces? :-)
skor by som sa spytal, preco stale drzime tento stalinsky model evidencie na verejnej bezpecnosti. vozidiel aj vodicov. uradnicku pracu, ktoru draho preplacame u uniformovanych zloziek. aj v CZ uz davno preniesli model evidencie na obecne urady. hoci aj do jablunkova. :-))) https://lnk.sk/irAQ
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Pán bloger,

mám 3 pripomienky:
1. Chcete povedať, že vodičáky dostávajú šoféri bez preskúšania, bez teoretickej a praktickej skúšky?
2. Myslíte si, že v najautomobilovejšej krajine sveta sú autoškoly povinné?
3. Babráci na cestách? Tých nám tu vychovávajú práve autoškoly.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

no, takto...

v prvom rade - vodicak nevydava autoskola, ale policia sr. to autor iste velmi dobre vie, napriek tomu v texte tvrdi opak :-)
po druhe - vsetko tu uz bolo. v socializme, zaciatkom osemdesiatych rokov. dve "zlate" autoskoly - nitra a topolcany, do ktorych sa strkali peniaze a ukazovali ich zahranicnym navstevam, cosi ako jzd slusovice.
a prave v nitre vtedy prepukol tento isty skandal s vydavanim vodicakov bez kurzu. tykal sa vtedy juhoslovanskych monterov, pracujucih na atomke. stb medzi nimi, samozrejme, nasadila svojich spiclov a ti ako bocny produkt zistili tento stav. v yu stal vodicak na nakladne auto cca 15 tisic, u nas 2500 korun. tak sa veselo otvarali kurzy, pisali falosne hodiny a ucast a falosne jazdy. vysledny produkt bol vodicak sk. c. podiel na zisku sa rozdelil.
vyhodili zastupcov a par ucitelov, trestne ich stihali. a vo vecernych spravach v tv popisali celu udalost ako vinu autoskoly. z prislusnika vb, ktory tie vodicaky podaval "absolvenom", na kameru ukazali len rukav z uniformy. :-)))
pytam sa: kto tym ludom vydal vodicaky a ako, preco? a kto im este aj dnes vydava vodicaky, ak je uplne zrejme, ze nedokazu precitat ani len testove otazky? alebo nech skusia. skusili? a co, ako to dopadlo, zvladli ich aspon precitat? kolko, dve a pol otazky? ci tak, ako ten blondiak zvoleny za starostu, za ktoreho musela este aj prisahu na jednej stranke precitat - matrikarka. sam to nezvladol. :-)))
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tvoj priklad o Topolčanoch, Nitre

bol o nabaľovaní sa autoškôl. Tento blog s NAKA je o čom? Ani som nepochopil , o čo NAKE išlo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ani nie. v socializme sa autoskoly nenabalovali cez falosne vycviky. na tom nebolo ako profitovat, firma bola majetkom uv zvazarmu, aj jej ucty. ak by na tom chcel niekto profitovat osobne, tak vtedy jedine cez vykazovanie falosnych jazd a dotacanie tachometrov = usetrenie blokov na benzin do svojho auta. radovo stokorunacky.
ako vtedy, tak aj dnes je to len o uplatkoch, cit. autora:
"vybraných autoškolách, ktoré vydávali vodičské oprávnenia pre osoby bez toho, aby sa fyzicky zúčastňovali na výučbe a výcviku."
opravil by som ho v tom, ze namiesto terminu vydavanie vp, tam mal byt pojem vykazovali vycvik.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie


  1. Stanislav Martinčko: Kočner, Kočner ty si veľký beťárisko!! 360
  2. Milan Brejcha: Marián Kuffa - na čo bratia katolíci zabudli? 280
  3. Júlia Piraňa Mikolášiková: Exšéf vojenských tajných chcel na neho poslať kamošov. Kto je Kočnerov Sven? 154
  4. Rudolf Trbušek: Zastavenie starých exekúcií "exekučná amnestia" od 1.1.2020 129
  5. Danica Chames: Milovníci mačiek, spojte sa! 118
  6. Filip Bajtoš: 30 rokov hnusu 99
  7. Ondrej Prostredník: Je capnutie dieťaťa po zadku násilím? 67
  8. Július Kovács: Nebezpečná osoba Jaroslav Naď, NA PRÍKAZ FICA 62
  9. Dušan Koniar: Prečo vlaky horia 57
  10. Martin Droppa: Čo je nové, čo sa deje v Rusku? 51

Rebríčky článkov


  1. Juraj Hodul: Prečo nemáme po celej Bratislave električky?
  2. Štefan Vidlár: Hospoda "U tajných"
  3. Ján Franz: KOVOZOO
  4. Peter Krajňák: Na Slovensku vzdelávame aj deti cudzincov...
  5. Ľubomír Belák: Broadway sa usalašil v Ružinove
  6. Július Kovács: Nebezpečná osoba Jaroslav Naď, NA PRÍKAZ FICA
  7. Štefan Vidlár: Gréta
  8. Martin Turčan: Don Quijote
  9. Juraj Hodul: Poznáte zjazd z diaľnice D2 - výjazd Stupava ? Prečo niekto nerozmýšľal?
  10. Štefan Vidlár: Apel agitkový

  1. Impérium kontroverzného milionára z východu sa rozpadá
  2. Laššáková nevie vysvetliť vyše pol milióna za galavečer
  3. Smrť Violy nie je tragédiou temnej uličky
  4. Mlčať o smrti mladej ženy bola taktika, tvrdí polícia. Páchateľa nemá
  5. V Košiciach sa zrazili dve autá, jeden vodič zomrel
  6. S Kočnerom si dohadoval stretnutie aj bývalý šéf vojenských tajných
  7. Slovensko zdolalo Azerbajdžan, v kvalifikácii skončilo tretie a nepostupuje
  8. Obrí projekt na Šírave: čudné výnosy aj zisk, pozemky nevlastnia
  9. Slováci dostanú druhú šancu. Ich prvým súperom bude Írsko
  10. O predbežné prejednanie vraždy žiadala Kočnerova obhajoba, neznamená to hneď problémy

  1. Na obranu Jaroslava Danišku
  2. Ivan Mikloš: Tí, ktorým ste slúžili, priniesli dnešný marazmus, pán Zala
  3. Matovič: Dostanete takú na solar, že to v Ilave nerozdýchate do smrti
  4. Na mieste, kde popravili Jánošíka, sú dnes domy
  5. Tri roky uvostatu, prevádzka, nápady, spolupráce
  6. Vladimír Palko: Ak je niekto muž, je pre mňa mužom, hoci sa cíti byť ženou. Držím sa objektívnej rea
  7. Podvýživa súvisí s diétami, na ktorých je väčšina žien väčšinu svojho života
  8. Evropa bojkotuje Izrael, kde jsou dokonce i novorozenci v krytech.
  9. Bod G. Naučte se dosáhnout mnohočetného orgasmu během týdne
  10. Reštitúcie Václava Havla sú dodnes zahalené tajomstvom

Už ste čítali?