Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dlhé nosy spotrebiteľov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

cudoval by si sa

ale na asertivitu tunajsi obchodnici este nevedia reagovat a tak je to pomerne ucinny nastroj v sebaobrane...

naposledy sa nam podarilo "vychovat" dispecera jednej taxisluzby v nitre, odvtedy ziaden problem, mile privitanie a spokojnost so sluzbami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

vymozitelnost je casto len v nasej hlave

... inak povedane, nicnerobenim a rezignaciou sa este nikdy nic nepohlo vpred...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hypermarkety

Ja to vidím práve naopak. Odkedy pôsobia na maloobchodnom trhu hypermarkety je reklamácia pre zákazníka oveľa jednoduhšia, resp. pravdepodobnosť úspechu reklamácie dramaticky vzrástla. Jednoduchosť a akceptovanie reklamácii v hypermarketoch je jedným z hlavných dôvodov, prečo tam nakupujem. Tovar, či služby som tam reklamovať už niekoľkokrát, vždy s úspechom a k mojej plnej spokojnosti.
.
Vymožiteľnosť práv pre zákazníka najlepšie zabezpečí slobodný trh. V oblasti maloobchodu to už našťastie spoľahlivo funguje aj na Slovensku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

"ochrana"? spotrebiteľa

Podľa mňa eurokomisii nejde o ochranu spotrebiteľa, ale o snahu regulovať čoraz viac oblastí nášho života.
.
Napríklad "práva" spotrebiteľa v oblasti leteckej dopravy.
http://www.pravaspotrebitela.sk/index.php?page=brochures&itemid=13
Ak má letecká spoločnosť vyplácať odškodné v uvedených prípadoch (porucha lietadla, zlé počasie a podobne) musí sa proti uvedeným rizikám poistiť a poistné zahrnúť do ceny letenky. Ale poistenie proti zrušeniu, resp. meškaniu letu je už dosť dlhú dobu normálny poistný produkt. Tiež možnosť výberu dopravcu na slobodnom trhu umožní zákazníkovi zmenšiť riziko komplikácií (čo sa samozrejme môže odraziť v cene za službu). Podľa nariadenia EU však toto poistenie, resp. zvýšené náklady na dochvíľnosť budú musieť platiť v cene letenky VŠETCI pasažieri. Aj tí pasažieri, ktorí akceptujú vyššie riziko na oplátu za nižšiu cenu.
.
Stránka "práv" spotrebiteľa http://www.pravaspotrebitela.sk/ je financovaná eurokomisiou z daní nás, daňových poplatníkov. Aj tých poplatníkov, ktorí takéto výpalnícke zvyšovanie cien produktov a služieb jednoznačne odmietame.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Preniesť na dopravcu zodpovednosť za zlé počasie je skutočne milé.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

asi nakupujem v inom tescu

Pretože ja najčastejšie nakupujem v tescu, mäso tak kupujem úplne bežne a žiadem problém som nemal. Rozprával som sa s viacerými známymi, tiež žiadny podobný problém v tescu ani v inom obchode nemali. Tak neviem ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nova finta

- v Tescu bola od 24.5. 'akcia' s vynimocne nizkymi cenami niektorych vybranych potravin. Pri prichode cakal zakaznikov akurat plagat s 'ospravedlnenim', ze z dovodu kratenia dodavok onen tovar nie je k dispozicii. Ja byt OI, naparim im za tento odrb aspon milionovu pokutu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

k certu s pravami

mna teda z prav spotrebitelov ide slak trafit. vzdy ked pride nejaka reklamacia (odevy), tak sa v duchu pytam "co to je zasa za sprostost" a mozem potvrdit, ze v 90% su to neopravnene reklamacie, ktore castokrat aj tak uzname, pretoze sa nechceme nadarmo natahovat s nejakym hovadom a kazit si meno. vacsinou su to bud sezonne reklamacie (skoncila sezona - sup s tym spat k predajcovi, vyrobcovi) alebo podobne pripady. spaja ich podobny znak, ze ich spotrebitel so vsetkymi jeho pravami umyselne poskodi a potom sa tvari ako najvacsi hero. takze aj obrazu, kde je chudak spotrebitel ovcou a obchodnik mu ide po krku ma ide slak trafit druhy krat.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Podla mna ta webova stranka je zla, uplne zla...jak keby to niekto odflakol.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nebude dôvod odfláknutia náhodou tento:

"Stránka je financovaná Európskou komisiou"
.
Ohľadom ochrany mojich práv a tejto stránky by ma najviac zaujímalo, koľko to všetko stálo. Koľko nás stoje všetky tie "neziskové" organizácie, ktoré sa starajú o naše "práva", ale hlavne o naše peniaze, ktorých si tak hojne užívajú.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME