Utorok, 26. september, 2017 | Meniny má Edita

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pay-per-click má dlhý chvost (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Je známe, aký má inzercia na dlhý chvost konverzný pomer? (z pohľadu inzerenta, teda nákup/clik) Môj odhad je, že bude rádovo nižší ako na hlavu hada, takže strašne neefektívny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

.....

skusim pohladat relevantne data a pripadne o tom napisat clanok.
kazdopadne konverzny pomer na dlhy chvost zavisi od relevancie klucovych slov k produktom alebo sluzbam inzerenta.
ak bude inzerovat na nerelavantne slova, konverzny pomer bude nizky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Chvost alebo hlava ?

Podľa mojich aj keď krátkych skúseností z pohľadu inzerenta je konverzia na dlhý chvost malá a je to beh na dlhé trate. Aj keď je pravda, že to závisí od cielenie reklamy na určitý segment. Nie som v tom odborník ale doterajšie skúsenosti ohľadom PPC kampaní napr na cestovný ruch v BA sú dosť málo efektívne. Konverzia dosť nízka. Už som vyskúšal v priebehu 2 mesiacov všeličo ale akosi nič nezaberá. Možno by ste mi milí páni vedeli poradiť.
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME