Aj ja som bola z mnohych, ktori sa nalakali na akciu z O2 . Rozhodla som sa, ze si kupim kartu za 605 sk. este v predajni som sa pytala, ako to vlastne cele funguje.
Hovory do kazdej siete 4 sk. Esemesky do kazdej siete 2 sk. No neoplati sa to vziat, ked vraj po roku pouzivania vratia poplatok za kartu 605 sk? Ano je to lakava ponuka s nizkymi cenami povedala som si a koli tomu som sa rozhodla ze si ju kupim.
Raz v nedelu som si chcela zavolat ako zvycajne, vezmem telefon a zistim ze mi pise ze sim karta neaktivna. Co sa deje? Pytala som sa samej seba.
tri dni po vypojeni mi prisla faktura z O2 a na obalke bolo napisane DAKUJEME.
Poriadne som si prestudovala vypis a to co som tam zbadala ma totalne vytocilo, nie nebola to suma ktoru mam zaplatit, bolo to nieco celkom ine.
Boli tam vypisane sumy ktore som prevolala a preesemeskovala, no ale potom tam boli ze dalsie administrativne poplatky. A to su ake? To tan pre istotu ani nenapisu. A tak ze idem zavolat na tu zakaznickuk linku, Tak som si vzala svoju kreditovu kartu a zistila som, ze ta infolinka je vlastne platena, co by mala byt podla mna zadarmo.
prezeram si fakturu dalej a zistujem, ze ked si dam poslat informacnu spravu o tom kolko mam prevolane tak aj ta je spoplatnena. no a ja som bola v tom, ze je to zadarmo tak ako v ostatnych slovenskych mobilnych sietach.
Najviac ma vsak nastvalo, ze splatnost faktury je do 12.12.2008 tak nerozumiem preco ma vypojili, ked este nieje po tom datume????
Opat a zas som sa presvedcila, ze slovko fair alebo fer ako chcete na tomto svete neexistuje