Čo si treba ceniť u Natálie Žembovej

Písmo: A- | A+

Nová hovorkyňa očarila politikov KDH (a nielen ich).

Keď sa podpredseda oslavujúceho KDH Július Brocka nedávno dozvedel, že novou hovorkyňou by mala byť Natália Žembová, potešilo ho to, lebo "je to sympatická žena a vylepšilo by to náš imidž v médiách".

Je to vysoký funkcionár hnutia, ktorý sa možno aj nechtiac preriekol, fakt je, že vylepšovania imidžu nie je nikdy dosť.

Politický analytik Ján Baránek má iný názor: "Jedna vec je čítať správy v televízii, druhá vec je robiť hovorcu politickej strany. Taký človek musí mať kontakty, ovládať štruktúru strany. Zo strany KDH je to neprofesionálna a veľmi rýchla reklama".

Reklama čoho? Mimoriadne krásnej dámy v prostredí, v ktorom by tento faktor oficiálne, už zo samej podstaty, nemal zohrávať úlohu? Súvislostí so známou tvárou v reklame Aliance za referendum, keď predstavitelia KDH hlásali: Áno. Trikrát áno?! Prípadné problémy s problémami na predchádzajúcom dlhoročnom pracovisku?

Netuším, či niekomu zišlo na myseľ najpodstatnejšie: Nespomínam si na nijakú inú osobu v tejto Krajinke plnej často nepodstatných a trápne provokujúcich "celebrít", ktorá by svoje presvedčenie uprednostnila pred kariérou známej televíznej tváre. A vôbec to nemôžu znevážiť úvahy bulváru, koľko asi "zhrabne" v KDH pani Natália.

Intuícia mi našepkáva, že v budúcnosti môže pani hovorkyňa Žembová zažiariť v KDH aj na inom poste.

Skryť Zatvoriť reklamu