reklama

Neklopať! Pacientov voláme!

Máte pocit, že naše dane v zdravotníctve žerie daňožrút? Máte pocit, že všetky tie miliardy sa akosi nedostanú do rúk ľuďom, ktorí sa starajú o to naše najcennejšie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Tento článok sa netýka zdravotného personálu ochotného ľuďom pomáhať a personálu zdravotníctva, ktorí majú radi svoju prácu.

Nechápem však ľudskú hlúposť. Nezmôžem pochopiť ako môže jediná kompetentná osoba oprávnená poradiť pacientovi v čakárni, tá jediná osoba, ktorá sa skrýva za dverami "Neklopať! Pacientov Voláme!" "Poradie pacientov určí vyšetrujúci lekár" Tak práve takáto osoba Vám bez jediného pohybu mimických svalov na tvári povie:

Netlačte sa na mňa! Čakajte!

Chápe niekto prečo môže človek, ktorý ako jediný má informácie, či vôbec stojím pri správnych dverách pred správnou ambulanciou? Človek ktorý je určený ľuďom pomáhať, ktorý vlastní odpoveď na to, či moja priateľka, ktorá odpadla od bolesti a zo sĺzami v očiach pretrpela komplikované nosenie na mojom chrbe, deň predtým pretrpela dvojhodinové čakanie a následné vyhodenie z pohotovostnej ambulancie, pretože nie sme na správnej pohotovosti a podľa občianského preukazu patríme niekam inam! Takže jediná šanca je cestovať s opuchom kolena na druhú stranu Bratislavy a čakať ďalšie dve hodiny do ďalšieho vyšetrenia. Práve ten človek Vám odpovie "Netlačte sa na mňa!" Chápe to niekto?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bože, prečo neexistuje spôsob opýtať sa niekoho v zdravotníckom zariadení, minimálne, či som pred správnymi dverami, či som na správnom obvode? Prečo osadzujú naviagačné tabule v štátnych nemocniciach ľudia, ktorí sa zrejme narodili v nemocnici, študovali tam, pracovali tam, bývali tam a je im úplne jasné ako sa dostanú pred dvere číslo osemnásť. Mne to jasné nie je! Ja zablúdim opakovane a viac krát. Nevadí mi zablúdiť. Vadí mi zablúdiť s priateľkou na chrbe hľadajúc pomoc a tie správne dvere! Ja som v nemocnici nebýval! Informátor má zrejme vážny dôvod prečo krásny oválny stôl opustil a dovolenku si vzali aj označenia typu "Vážený pán prvýkrát návštevník tohto miesta, nech sa páči tadiaľto! Dovolenku si určite vzal aj papierik visiaci opticky blízko pri nápise "Neklopať...!", ktorý mne, prvýkrát navštevníkovi, dovolí odovzdať informáciu o mojom príchode a zaradiť sa do fronty čakateľa na tak dlho vyhľadávanú a očakávanú pomoc pre môjho blízkeho.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja chápem, že pani znechutená životom a platom v zdravotníctve vie trafiť pred dvere číslo osemnásť. Veď tam chodí dennodenne. Chápem že má určité poradie a určité pravidlá ktoré dodržiava. Chápem, že pani v bielom nesedela 7 hodín na pohotovosti a v noci spala kľdune, keďže jej koleno sa nesnaží opuchom dohnať obvod hrudníka. NECHÁPEM však prečo celé dve hodiny odmieta podeliť sa o informáciu typu: "Volám pacientov objednaných na deviatu, nových pacientov volám od x do y hodiny" alebo "Lekár tu nie je, takže čakáme" alebo čokoľvek, čo mi dá tú vieru, že predsa len sa pracuje na možnosti ako pomôcť moje blízkej osobe spôsobom, ktorý nepotrebuje odovzdávanie obálok plných papierikov krytých štátnou bankou a ostatnými aktívami štátnej banky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som ale optimista. Verím, že to o pár rokov bude vyzerať v štátnych zariadeniach úplne ale úplne inak.

Marián Hreňo

Marián Hreňo

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu