na kultúrnosť národa, útokom na najširšie vrstvy populácie, na jednoduchého diváka, je to znevažovanie diváka v prospech zvyšovania sledovanosti. O tom sa popísalo a pohovorilo dosť. Lenže kde jedna show končí, tam druhá začína, snáď sa s nimi roztrhlo vrece. A najnovšia prebehne o niekoľko dní a podľa upútaviek v médiách by mala byť najmasovejšia. Nazval som si ju pracovne VyVoľbení. Napriek tomu, že už sa začalo zverejňovať, aké vysoké sumy minuli na svoju kampaň – rozumej výber kandidátov do najdlhšej - štvorročnej reality show, je táto kampaň dosť nevýrazná. Jej aktéri sa stretávajú v rozhovoroch pred divákom, kde začínajú jeden druhého znevažovať alebo proti sebe útočiť. Vybrané tváre so širokými úsmevmi sa vozia na sklách autobusov, no paradoxom je, že medzi cestujúcimi ich asi veľmi nemáme šancu uvidieť. A ako vo VV2 vyhral kontroverzný obyvateľ vily, asi aj vo vyvoľbených to dopadne podobne. Len myslím, že dostane menšiu podporu. To hlasovanie pomocou sms-iek by aj v tomto prípade urobilo zázraky. Stranícky verní by sa pretekali, kto koľko hlasov dokáže poslať a potom by predkladali ku kontrole svoje telefónne účty. A ide o viac, ako vyhrať auto, alebo „smiešnych“ 12 miliónov, ide o štyri roky, teda obdobie dosť dlhé na to, aby si nepoctivci nabalili svoje vrecká oveľa väčšou sumou, alebo naopak, tí čo to myslia úprimne a vážne, pomohli Slovensku. Preto je dôležité (ostatné reality som veľmi nesledoval, lebo ma rozčuľovali ich hádky, intrigy, klebety a ukazovanie vzorky vybraných obyvateľov, dobre že nie ako závislých na alkohole), aby sme tentokrát dobre sledovali, o čo vlastne ide a koho sľuby sú reálne splniteľné. Takže tejto show sa určite zúčastním a odovzdám svoj hlas tomu, kto naplní moje predstavy. Čím viac sa nás zúčastní, tým to bude lepšie. Len tak ukážeme celej Európe, že vieme si rozhodnúť sami o budúcnosti a hoci sme malý národ, nedáme sa zahanbiť a nedáme si diktovať budúcnosť.
VyVoľbení
Reality show skončila, nech žije reality show. V poslednom období sa televízie predbiehajú, kto vymyslí väčšiu atrakciu pre divákov, aby zvýšili sledovanosť. Umožnili nám hľadieť do bytov, postelí jednotlivých aktérov, pod pokrievky hrncov ale aj vzťahov. Áno, ale ich vysielania podľa mňa sú útokom