reklama

Slovensko – neprekonateľný inovátor po každých voľbách

Vleklá choroba Slovenska: absencia dlhodobých programov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čím je Slovensko charakteristické? Myslím si, že veľmi dobre to vystihol Richard Kollár: „Nástup politických síl z opačnej strany však takmer vždy znamená hľadanie úplne nových riešení, a zamietnutie tých doterajších, či už existujúcich alebo pripravovaných. Neposúvame sa tak vpred nahor, či napred, len oscilujeme v hlbokej jame, či sa prepadáme v blate stále nižšie.“

A trefne sa vyjadril aj k školstvu: „Azda každých 5 rokov sa pripravuje iná zásadná reforma vzdelávania od základných po vysoké školy. “

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Máme 25. ministra/ministerku školstva za 33 rokov. Ako sa tam dá dosiahnuť skutočná zmena, ktorá bude udržateľná a nezvratná, ak sa nedohodnú politické strany naprieč celým spektrom spolu s odborníkmi dlhodobo podporovať jeden spoločný cieľ? “

Skutočne sme svedkami absencie dlhodobých programov, ktoré by boli rešpektované celým politickým spektrom a aj odborníkmi. Keby sme takéto rešpektované dlhodobé programy mali, bol by to dobrý nástroj na hodnotenie programov politických strán a aj nastupujúcich vlád.

Zatiaľ v tomto smere zlyhávame a pokiaľ sa nevynorí na Slovensku iniciatíva, ktorá to dokáže, tak budeme stále oscilovať v tej našej hlbokej jame a prepadať sa v blate stále nižšie. Tú iniciatívu potrebujeme viac ako soľ. R. Kollár iste nie je sám s takýmito názormi. Nájdu títo v sebe odvahu ustanoviť určitú platformu, na ktorej triezvo rozvinú spomenutú problematiku? Bodaj by našli. Nebol by to precedens.

Julius Kravjar

Julius Kravjar

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  215x

pozorovateľ - čitateľ - pisateľ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu