Nezaujaté časopisy versus reklama

Dnes sa mi do rúk dostal časopis s odbornou tématikou vhodný pre moje štúdium zubného lekárstva, avšak po prečítaní Editorialu a prebehnutí celého časopisu som zostala prekvapená...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Citujem: "Studenti zubního lékeřství jsou, bohužel, od útlých akademických let vystavení tlaku stomatologických firem, ktoré mnohdy výrazně populistickou formou, přesvědčují mladé studenty bez odborného přesahu o jedinečnosti svého produktu. ... Studentům budeme poskytovat ověřené, nezaujaté a odborné informace z jednotlivých stomatologických oborů."

Krásne sa to čítalo a krásne sa to zhodovalo s prvými stránkami, ale potom vidím reklamu na jedno zubárske kreslo, na ďalšej stránke na nejaké extra super svetlo v ordinácii a na mnohých ďalších sa to opakuje. Nevylučuje sa to s tým, čo nám oznamovali na začiatku? Nie je práve toto forma reklamy, ktorá sa rozmáha a človek nemá šancu porovnávať? Nemali by sme mať na výber aspoň z dvoch reklám, ktoré propagujú produkty a potom ešte samy vyhľadávať?

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na poslednej stránke je aj tabuľka o cenách reklám v tomto časopise, a poviem Vám nie je to najnižšia čiastka. A presne takto sa k nám - študentom dostávajú "nezaujaté informácie".

Netvrdím, že reklama je zlá, a ani, že tento časopis mi neposkytol veľa užitočných informácii, len to, že ak chceme naozaj nezaujaté informácie, neovplyvniteľné peniazmi a kontaktami, tak by sme mali byť neustále v strehu.

Lucka Šoltysová

Lucka Šoltysová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka, priateľka, osoba milujúca tento svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Skryť Zatvoriť reklamu