Reklama je vec veľmi zaujímavá. Ponúka niečo čo si neskôr kúpime, pôsobí teda podporujúco. Veľakrát pôsobí aj kontraproduktívne. Väčšina ľudi si čokoládu kupuje práve kvôli čokoláde, kvôli šťavnatým a sladkým kúskom hnedého zázraku a nie na orechy, ktoré máme uložení doma v komore. Preto ma tento postup reklamných mágov tak udivuje. Pokiaľ chcem orieškovú čokoládu, tak stačí predsa vedieť, že je to oriešková, pretože maškrtník ide priamo po nej a hovoriť, že švajčiarsky bobri starostlivo do nej pridávajú všetky ingrediencie a najväčšími kúskami lieskových orieškov, ktoré aj tak také nie sú. Chcem čokoládu, orieškovú čokoládu Miesto toho dennodenne pozerám na bobríkoch, ktorí by miesto behania po lese ovládajú sypacie zariadenie, vážia a pridávajú to bez čoho by to nebola ani čokoláda. Len aby sa raz nestalo, že keď zájdem do obchodu budem mať chuť na bobríkov a nie na čokoládu.
25. feb 2005 o 16:20
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 142x
milujem čokoládu
Veľké oriešky zaliate v lahodnej čokoláde. Švajčiarski bobri, ktorý na gramy pridávajú presne množstvo orieškov. Na prvý pohľad romantická idyla. Avšak kto si kupuje čokoládu práve kvôli tým orieškom?
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(2)