reklama

milujem čokoládu

Veľké oriešky zaliate v lahodnej čokoláde. Švajčiarski bobri, ktorý na gramy pridávajú presne množstvo orieškov. Na prvý pohľad romantická idyla. Avšak kto si kupuje čokoládu práve kvôli tým orieškom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Reklama je vec veľmi zaujímavá. Ponúka niečo čo si neskôr kúpime, pôsobí teda podporujúco. Veľakrát pôsobí aj kontraproduktívne. Väčšina ľudi si čokoládu kupuje práve kvôli čokoláde, kvôli šťavnatým a sladkým kúskom hnedého zázraku a nie na orechy, ktoré máme uložení doma v komore. Preto ma tento postup reklamných mágov tak udivuje. Pokiaľ chcem orieškovú čokoládu, tak stačí predsa vedieť, že je to oriešková, pretože maškrtník ide priamo po nej a hovoriť, že švajčiarsky bobri starostlivo do nej pridávajú všetky ingrediencie a najväčšími kúskami lieskových orieškov, ktoré aj tak také nie sú. Chcem čokoládu, orieškovú čokoládu Miesto toho dennodenne pozerám na bobríkoch, ktorí by miesto behania po lese ovládajú sypacie zariadenie, vážia a pridávajú to bez čoho by to nebola ani čokoláda. Len aby sa raz nestalo, že keď zájdem do obchodu budem mať chuť na bobríkov a nie na čokoládu.

Michal Ondruš

Michal Ondruš

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu