Bolia Vás po práci trapézy? jednoduchý cvik vám uľaví

Bolia Vás po práci trapézy? jednoduchý cvik vám uľaví
bolesť chrbta (Zdroj: pexels.com)
Písmo: A- | A+

V čánku sa dozviete ako si jednoduchným cvikom uľavíte od bolesti trapézov.

Veľa ľudí, čo pracuje celý deň pri počítači, pociťuje občas bolesť trapézov. Osobne mám skúsenosť s chrbticou, konkrétne vysunutou platničkou a vyskúšané mám cičenie DNS a SM system. SM system cvičím denne 15 minút každé ráno dodnes.

Napriek pravidelnému cvičeniu ma po dlhšej práci na počítači (najmä keď si nedávam prestávky a neponaťahujem sa), bolia trapézy, aj ked pri cvičení SM systemu je to výrazne menej.

Objavila som cvičenie na uvoľnenie fascií a ukážem Vám jeden cvik, ktorý vie parádne natiahnuť fascie a svaly v mieste trapézov/ hornej časti lopatiek.

Ja si ho zacvičím aj v práci, dá sa urobiť aj v sede na stoličke a je nenápadný. Stáčí minútka.

Tu je cvik (pod ním je ešte jeho modifikácia):

  • Sadneme si do tureckého sedu, chrbát je vystretý, hlava je v jednej línii s chrbticou. Pravú ruku položíme na pravé koleno, ľavú na ľavé koleno. Ak máte dlhé ruky (ako ja), alebo kratšie nohy, treba ruky položiť nižšie na koleno tak, aby boli ruky v lakťoch vystreté. Východisková poloha je na obrázku

bolesť chrbta
bolesť chrbta (zdroj: Zuzana Srncová)
  • Rukami zatlačíme do kolien, stále tačíme a počas tlačenia vyhrbíme chrbát vzad, ako keby sme napodobňovali mačku. v polohe vydržíme, koľko je nam príjemné. Môžee opakovať.

    Môžete ma sledovať ak na INSTAGRAME: TU alebo na FACEBOOKU: TU alebo na TWITTERI: TU

    Druhý cvik a pokračovanie článku: TU

    Ak sa Vám článok páčil a chcete pokračovanie na túto tému, prosím Vás o odber a lajk.

    Ďakujem

Skryť Zatvoriť reklamu