Byť zdravý je výhra – názov očkovacej kampane, z ktorého je cítiť po všetkých emotívnych tlačovkách bývalého premiéra tú pravú, kreatívnu a egoistickú „matovičovinu“.
Igor Matovič už zistil, že ho ľudia nemajú radi. Už zistil, že mu zmena odvodového systému nepomôže k rastu preferencii, lebo tie klesajú rýchlejšie ako rastie zaočkovanosť na Slovensku (všetko rastie rýchlejšie ako percento zaočkovanosti na Slovensku).
Igor skúša. Skúša byť aspoň trochu populárny a ako nástroj využíva peniaze, a populistickú lotériu skrýva za snahu zvýšiť číslo predstavujúce počet zaočkovaných proti covidu na Slovensku. Ale to Igorovi nepomôže. Nezvýši zaočkovanosť a ľudia ho budú mať ešte za väčšieho blázna.
Snaží sa nám naznačiť, že existuje, a že by nám ešte vedel voľačo ukázať, no nič pekné a svetové to zatiaľ nebolo. Celoplošné testovanie, antigénové testy, daňovo-odvodová reforma, ktorú ešte nikto nevidel (ani on sám) a teraz trápna očkovacia lotéria, ktorá bude vysielaná ako žrebovanie výhercu 1000€ v Teleráne. Nezdvineš, nevyhráš. Zdvihneš, nepovieš správne heslo, nevyhráš tiež. Tento zábavný program by sa hodil ako predskokan šou Československo má talent, no Igorovi to nevadí. Hlavne, že je spokojný.
Igor, žiadne trapasy už vyrábať nemusíš. Neboj sa! My na teba tak ľahko nezabudneme.