Viac hláv, viac rozumu (možno)

Písmo: A- | A+

Nedá mi, aby som nepochválila ministra školstva Grőhlinga. Ako avizoval na poslednej tlačovej konferencii, je pre neho výzvou rozmýšľať o otázke nosenia rúšok na hodinách hudobnej výchovy.

A pretože si nie je istý vlastným zdravým rozumom, požiada o konzultáciu i hlavného hygienika a doktorku Prokopovú. Takáto závažná vec sa totiž nemôže rozhodnúť len tak, bez rozmyslu, najmä, keď sú pochybnosti. Veď to by nemalo logiku, aby 6 hodín deti mali na tvári rúška a potom si ich na poslednú hodinu dali dole a spievali Pec nám spadla a Nad Tatrou sa blýska. To celé musí mať logický základ, hlavu a pätu, aby to bolo zrozumiteľné i menej chápavým a viac rýpavým. A preto budú 3 hlavné odborné mozgy už týždeň pred začiatkom školského roka dumať nad základnou otázkou, či dovoliť deťom spievať s rúškom alebo bez. Či si to budú odborníci skúšať pri klavíri alebo sa len teoreticky dohodnú, sa nevie.

A to nie je všetko.

Len čo rozhodnú tieto 3 kapacity v tejto veci, čaká na nich ďalšia výzva.

Nosenie rúšok na hodinách telesnej výchovy.

Ďalšie hodiny a hodiny diskusií v odborných kruhoch, ďalšie hodiny testovania v telocvični. Nuž, i takto môže vyzerať pracovný deň ministra školstva a hlavného hygienika: tepláky, tenisky, rúško a hajde šplhať či skákať cez kozu.

Osobne si myslím, že takéto osobné výzvy si mali dávať naši odborníci aspoň dva mesiace pred nástupom do školy a nenechávať si takýto záhuľ na poslednú chvíľu, ale čo už...

Hlavné je, že je tu snaha rozmýšľať.

Tak držme pánovi ministrovi palce, aby výzvu naplnil a aby rozhodnutie, ktoré vydá a ktoré ovplyvní tisícky detí, bolo hodné ministra, ktorý má deti zastupovať.

Zdroj:

https://www.topky.sk/cl/10/2167805/KORONAVIRUS-Grohling-otvara-brany-skol-so-svojim-novym-planom--Rodicom-ponuka-samotesty-ci-uvodne-kloktanie

 

Skryť Zatvoriť reklamu