Vážení tvorcovia reklám

nevyužívajte v reklamách deti na poučovanie rodičov a nerobte z nich umelých dospelých, ktorí sa správajú panovačne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vážení tvorcovia reklám,

nevyužívajte, prosím, vo svojich reklamách deti na poučovanie vlastných rodičov a nerobte z nich umelých dospelých, ktorí vedia všetko najlepšie a správajú sa panovačne.Chápem, že zaujať v reklame niečím novým, čo tu ešte nebolo, prekvapiť, či šokovať natoľko, aby si reklamný výrobok zapamätala čo najširšia skupina kúpi schopných obyvateľov, je naozaj náročná úloha, veď, každý sa musíme nejako živiť, ale ...

Vážení tvorcovia reklám, mnohé deti ešte nevedia rozlíšiť skutočnosť a fikciu, hlavne keď je podávaná neškodne. Mnohé deti sú oveľa ľahšie manipulovateľné a tým, že ich staviate do pozície malých dospelých, ktorí poučujú svojich rodičov, dávate im nad nimi moc aj zodpovednosť neprimeranú ich veku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo chcete dosiahnuť obrazom:

Dieťa, ktoré poučuje – vychováva – je prísne

verzus

rodič, ktorý slepo poslúcha – bojí sa svojho dieťaťa - nevie sám, ako sa má správať?

Možno som tento typ reklám nepochopila a mali byť vtipné, možno nemám zmysel pre podobný typ humoru, no každopádne by sme sa mali zamyslieť aj nad tým, ako sa na takúto reklamu pozerajú deti. A možno by bolo zaujímavé si zistiť, koľké takéto správanie doma skúšali na svojich rodičoch.

Nepíšem, o ktoré reklamy ide, lebo idú stále a sú neprehliadnuteľné.

 

 

Zuzana Valachovičová

Zuzana Valachovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Obdivujem detský svet a úžasnú životaschopnosť detí.Viac odo mňa deťom aj na http://www.mamtalent.sk/zuzana-valachovicova.phtml?program=12&ma__0__author=7106 Zoznam autorových rubrík:  ZábavaAj deti sú našeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

SkryťZatvoriť reklamu