Nie je guma ako guma, alebo keď armáda rozdáva kondómy a opozícia stratila kontakt s realitou

Ak si myslíte, že toto je prepadák, gratulujem, stratili ste kontakt s realitou ešte pred rannou kávou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ministerstvo obrany sa rozhodlo osloviť mladú generáciu úplne inak, rozdávaním prezervatívov s vlastným dizajnom na festivale LOVESTREAM. Namiesto nudných plagátov a powerpointov dostali ľudia niečo, čo si zapamätajú a o čom budú hovoriť.

A čo robia naši milovaní politici a opozícia? Vybuchnú: Nevhodné! Ponižujúce! Znižuje prestíž! Jasné, lebo podľa nich profesionálny vojak musí byť strohý, vážny a schopný vidieť len pištole a tanky. Humor a relevantnosť pre mladých ľudí? To je podľa nich poníženie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veronika Remišová a spol. si určite predstavujú, že armáda musí rozdávať letáky o predpisoch a uniformách, lebo mladí ľudia na festivale LOVESTREAM určite čakajú poučné prednášky o maskáčoch a šnúrkach. Namiesto toho dostanú kondómy s vlastným dizajnom. Trhák, nie? Ak  to budú rozdávať fešáci v obtiahnutých tričkách, bude to  DO KO NA LÉ! Ako by povedal jeden politik.

Niektorí sa tvária, že je to nemiestny marketingový výstrelok. Fakt? Rozdávať zdravotnú výbavu s logom armády je nemiestne? Ale hej, keď kritici prežili 24 hodín bez tanku alebo streliva, svet sa hneď rúca. Presne toto funguje: provokuje, baví a ukazuje, že armáda má zmysel pre humor a zdravý rozum. Ale nech kritici hľadajú urážku aj tam, kde nie je, veď je to ich špecialita.

SkryťVypnúť reklamu

Ak niekto stále nechápe, pozrite sa na fakty: ľudia diskutujú, smejú sa, zapamätajú si armádu. Presne takto sa robí marketing. A ak sa niekto chce hrať na „vážneho občana“, či váženého?, nech si pokojne myslí, že armáda má len tanky a pištole, a zdravý rozum a humor je pre nich zakázaný luxus.

Ja tlieskam! A už som sa prihlásila do aktívnych záloh. Chcem poznať toho, kto vymyslel tú kampaň.

Memento:

Nehraj sa na hlupáka, kondómy sú súčasť kampane, nie poníženie.

Prestaň byť kkt,  aj netradičný marketing môže fungovať.

Politici a kritici? Nech si nadávajú, kým svet reálne reaguje a mladí ľudia sa zapájajú. Kým oni strácajú čas na svojom vznešenom hneve, armáda robí svoju prácu, osloviť cieľovku.

SkryťVypnúť reklamu

Ak si myslíte, že toto je prepadák, gratulujem, stratili ste kontakt s realitou ešte pred rannou kávou.

 A ak ti vadí, že armáda rozdáva kondómy, problém nie je v armáde.

Takže áno, je to provokatívne, je to netradičné a nie, nie je to poníženie armády. Presne toto je spôsob, ako osloviť mladých ľudí, ukázať relevantnosť armády a zároveň im pripomenúť, že humor a zdravý rozum nie sú luxus.

A vy ostatní: Neberte život príliš vážne, aj tak z neho nevyviazneme živí.   

 

 

Monika Albertiová

Monika Albertiová

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  1 180x

Som človek a to je moja politika. Nezávislá občianka Slovenskej republiky a Európskej únie. Politologička, absolventka Fakulty politických vied a medzinárodných vzťahov. Verejný priestor sledujem s odstupom, ale nie bez názoru. Píšem, keď treba pomenovať veci pravým menom.

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

768 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

266 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

36 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu