Myslíme na najvýznamnejších 20 minút dňa v obchode.Nie konzultácie,nie cenové ponuky,nie samotné obchodné zmluvy,nie porady a štatistika,nie práca a zábava na pc ,celá podstata najvýznamnejších 20 minút toho dňa je telefonické dohodnutie dvoch vašich obchodných stretnutí na prichádzajúci deň.Dnes na zajtra,zajtra na napozajtra a napozajtra na nasledujúci deň.Ostatné je servis ,ktorý delegujte na niekoho iného.300 pracovných dní v roku vám dáva 600 pracovných stretnutí a príležitosť v čomkoľvek,či v potravinárstve,cestovnom ruchu alebo v zdravotníctve.Stretnutia však čosi stoja,čas,pohon automobilu,opotrebovanie,káva,hotel,strava,príliš je to drahé.Dve obchodné stretnutia denne,ale iba raz osobne a potom virtuálna asistentka na spôsob google.
