Moji rovesníci geodeti zo 4.A o týždeň maturujú. Ešte dnes si na hodine praxe každý študent skúšal jednotlivé meračské metódy a čítania na latách a prístrojoch. Stojí to vôbec za to?? Modlia sa, aby si vytiahli toho správneho človeka a otázku a samozrejme ,,vychytili" toho najlepšieho profesora, ktorý ochotné svoju maturitnú tému dostatočne vysvetlí..
Ja a môj spolužiak máme s týmto problémom pokoj, pretože sme počas 1. polroka ,,zriešili" stredoškolskú odbornú činnosť zameranú práve na oblasť geodézie. Vytvorili sme 2 práce, ktoré na seba nadväzujú. Obhájili sme ich na školskom, regionálnom i okresnom kole, preto to pred komisiou na mature problém dúfam nebude:-D
Aký zhon som pozorovala na dnešnej praxi? Triedna dokonca pustila hlášku: ,,Toľko koľko ste namerali dnes, ste za celé štyri roky nenamerali!?" Znamená to, že každý makal aby aspoň čo - to vedel o týždeň už ,, naostro."
Profesori už vysvetľujú obsah 1. a 2. dňa merania. Prvý deň sa meria v teréne a druhý deň si každý sám spracuje zápisníky pomocou kalkulačky a potom na počítači pomocou geodetického programu.. Samozrejme všetci hútajú urobiť to v predstihu už večer a poobede, aby na druhý deň bolo menej stresu, je to však neprípustné, všetko sa má robiť v škole...
Uvidíme, čo naši geodeti vymyslia, držíme im vo všetkom palce!!!