The fun theory

Nová kampaň Fun theory funguje ako séria rôznych experimentov zachytených na video a následne zhodnotených, aby sa zistilo ako vplýva zábava na zlepšenie správania ľudí. Zatiaľ ich najlepší zdokumentovaný experiment dosiahol 10 miliónov pozretí na YouTube. Človek si prirodzene radšej vyberie to, čo ho viac baví a tak sa im podarilo dosiahnuť to, že ak niečo robíte pre zábavu, tak sa to stáva oveľa efektívnejším.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tu máme jednoduchý príklad ako docieliť to, aby ľudia odhadzovali viac odpadkov. V niektorých krajinách by to skôr rozkradli :)

Tu sa zas podarilo docieliť to, že si ľudia vybrali schody miesto eskalátoru. Nie je to veľmi užitočné, ale aspoň si rozhýbu svaly.

A nakoniec v tomto sa rozhodli urobiť hru z recyklovania fľaší. Celkom sa im to podarilo.

Andrej Čierny

Andrej Čierny

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Študent grafiky Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyKnihyVédyVýroky a citátySúkromnéZaujímavostiSvet

Prémioví blogeri

Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

766 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu