
Zoberme si ako príklad kampane Pepsi a Coca Coly. O čom nám to len hovoria ? Že je pepsi chutnejšia ? Zdravšia ? Nie. Podľa reklamy pijú pepsi celebrity a ak ju budem piť aj ja, zaradím sa medzi ne. Aspoň podvedome istotne. Ja a Beckham, spája nás Pepsi. Kokakola, pre zmenu, urobí moje leto nezabudnuteľným, vlani dokonca s DJ Bobom.
Podobné je to aj s operátormi. Orange mi vraví, že keď je to dobré, musí to byť Orange, T-Mobile zase naznačuje, že ak je v spote použitá ružová farba (ja viem, v skutočnosti "magenta") musí to byť bývalý Eurotel.
A čo kampaň telekomu ? Aký pocit mi má sprostredkovať spot, v ktorej informujú nechápavého poskoka krstného otca o tom, že "kura už je na pekáči", prípadne sa telefonuje na sicíliu, či sú tri trojky viac ako tri päťky ? Dlho som nad tým rozmýšľal a myslím, že som na to nakoniec prišiel.
Spoty jednoducho hovoria, že Slovak Telecom je mafiánsky podnik.