Slovak Telecom a jeho posolstvo

Podľa zásad moderného marketingu sa už nerobí reklama, ale kampane. Musí sa komunikovať pocit zo značky a to najmä u značových výrobkov či služieb. A čo komunikuje Slovak Telecom ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Slovak Telecom
Slovak Telecom (zdroj: www.telecom.sk)

Zoberme si ako príklad kampane Pepsi a Coca Coly. O čom nám to len hovoria ? Že je pepsi chutnejšia ? Zdravšia ? Nie. Podľa reklamy pijú pepsi celebrity a ak ju budem piť aj ja, zaradím sa medzi ne. Aspoň podvedome istotne. Ja a Beckham, spája nás Pepsi. Kokakola, pre zmenu, urobí moje leto nezabudnuteľným, vlani dokonca s DJ Bobom.

Podobné je to aj s operátormi. Orange mi vraví, že keď je to dobré, musí to byť Orange, T-Mobile zase naznačuje, že ak je v spote použitá ružová farba (ja viem, v skutočnosti "magenta") musí to byť bývalý Eurotel.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo kampaň telekomu ? Aký pocit mi má sprostredkovať spot, v ktorej informujú nechápavého poskoka krstného otca o tom, že "kura už je na pekáči", prípadne sa telefonuje na sicíliu, či sú tri trojky viac ako tri päťky ? Dlho som nad tým rozmýšľal a myslím, že som na to nakoniec prišiel.

Spoty jednoducho hovoria, že Slovak Telecom je mafiánsky podnik.

Tomáš Árva

Tomáš Árva

Bloger 
  • Počet článkov:  70
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek s vlastným názorom na svet a svojimi záľubami. Zoznam autorových rubrík:  ČajNázory a komentáreHudba, film a inéFotoSúkromné

Prémioví blogeri

INESS

INESS

108 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu