V Bratislave sa zpredvolebnieva

Ako je na Slovensku zvykom a obzvlášť v našom hlavnom meste, kampaň kandidátov do primátorských kresiel naberá na obrátkach. Dnes sa mi do rúk dostalo zaujímavé čítanie, na ktoré som v podstate upozorňoval už dlho dlho pred tým, než sa to akože potvrdilo. Poďme sa na to pozrieť bližšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Ftáčnik kampaň
Ftáčnik kampaň 

Bratislavský kuriér nám predstavil článoček a k nemu letáčik. K článku o tom ako v Dunaji našli štyri podozrivé predmety.

Nuž keď som sa dávnejšie dozvedel, že sa práce na stavbe nového mosta "nie rekonštrukcia ako nám bolo prezentované na začiatku" pozastavili z dôvodu, že majú obavy o tom, že na dne leží munícia z čias vojny, upozorňoval som, že "munícia" mala byť predpokladaná už na samom začiatku a nie počas prác. Prvý prieskum, ktorý stál magistrát a teda nás daňových poplatníkov peniaze musel rátať s tým, že tam možno niečo bude. Ale nerátal, pretože s tým nepočítal nikto z nás, veď tam leží už desiatky rokov, jazdili cez most autobusy plné ľudí a nikto sa o to nezaujímal. A zrazu niekomu v hlave vznikol nápad, že treba zaplatiť x-tý prieskum, možno tam je bomba. Neveril som tomu a ani tomu neverím a keď aj mám tomu veriť, tak by som chcel vidieť na živo, ako sa munícia vytiahne, pretože zneškodňovať pod takým silným prúdom v rieke bomby nikto nebude a keď aj áno, tak by to definitívne zničilo to, čo z mosta ostalo. V článku sa dočítate, že tie predmety nemá kto vytiahuť, nakoľko ministerstvo obrany alebo vnútra nemá potápačov na tieto práce. Takže hor sa, ideme najať ďalšiu firmu, ktorú zaplatíme. Ono sa niekto nájde, že?

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kapitola druhá, kde bolo, tam bolo, bol náš terajší primátor Ftáčnik...

Bratislavský kuriér
Bratislavský kuriér 

Och, keď vidím tu srdce rvúcu fotku, tak sa mi slza z oči roní. Ach ten náš pán primátor. Nie som voči nemu zaujatý, ale tak ako jeho predchodca, ani tento človek pre mňa ako Prešporáka nespravil nič, ba naopak! Otvorím leták, kde sú jeho zásluhy:

Nový starý most pre električky, chodcov a cyklistov - nuž ako som písal vyššie, nemáte sa čím chváliť pán primátor. Most je plný rozporov s financovaním, prieskumom, raz tak, raz onak, hrozba nestihnutia termínov ba dokonca aj to, že nám to Brusel nezaplatí a teda si to zaplatíme všetci Bratislavčania. Most nestojí, možno tam ani nikdy nič stáť nebude, pretože Eurovia a jej zásluhy sú poznačené nešťastiami.

SkryťVypnúť reklamu

Modernizácia električkovej trate Dúbravka - panebože. Toto keď som zbadal, tak som neveril vlastným očiam. Toto beriete ako prvenstvo? Čo je samozrejmosť MHD Bratislava, ktorá je bez peňazí a ktorá to mala dať do poriadku dávnejšie? To, že koľaje nebudú zatrávnené ako je to na úseku Záhradnícka, pretože nie sú peniaze? Viete vôbec, s čím prišli Vaši radcovia?

Nové trolejbusové trate na Patrónke a Trenčianskej - Patrónku Vám zoberiem, ale Trenčianska? Opýtam sa ako hulvát, na akého ancikrista toto malo zmysel? Výrub stromov, o to sme prišli a subjekt, ktorý verejne má problém s daňovým zákonom bude mať konečnú pod nosom. Ako výhovorka toho úseku je to, že cestujúci z regionálnej dopravy budú môcť využiť túto konečnú. Nuž, keď už idem autobusom, tak vystúpim na AS Mlynské Nivy a nie na tej zastávke a pešo na linku 207, ktorá tam bude stáť. Toto tiež u mňa neobstálo ako u voliča. Nie som vôl.

SkryťVypnúť reklamu

Opravený električkový tunel - tak toto ma zabilo. Nehanbíte sa? 2 roky rekonštrukcie, jedna námraza a ďalších x mesiacov mimo prevádzky hneď po jeho spustený? To aké firmy oslovujete? Na západe by tieto firmy neobstáli a nikdy by ani latrínu na družstve nepostavili, tak by to pocítili aké to je sfušovať stavbu. A nie takéto zákazky, ktoré platí ovčan.

Bezplatný internet v 50 autobusoch - v Čechách majú zadarmo MHD v niektorom z miest... A píše sa o tom v novinách, kde bol Váš leták strčený.

70 tisic m2 opravených ciest, 40% znížené ceny za opravy - hmm, hmm, hmm. Pár záplat dier, ktoré sa cez zimu znova otvoria a pár vyfrézovaných ciest a natiahnutí nového koberca, ktorého kvalita neprevyšuje úroveň poľnej cesty v Rakúsku.. O tom sú naše komunikácie pán primátor.

SkryťVypnúť reklamu

Nákup 120 nových trolejbusov a električiek - kde sú? Tie 4 dverové a nové 5 dverové od známej firmy SOR, ktoré pozadie ide jedným smerom? Električku novú som ešte nevidel, okrem testovacej pre iné mesto a tie 4 dverové trolejbusy, ktorým bohate stačia aj dvere tri. Ale pochopil som, prečo tam sú tie 4 dvere alebo 5. Pretože sú tie vozidlá tak úzke, že sa tam cestujúci tlačí ako smetie v kontajnery, ktoré na zastávke vypadne presne tak ako keď OLO vyklopí obsah na skládke... O tom je dnešná MHD. Pre hobitov..

Spustenie Bratislavskej integrovanej dopravy - s oneskorením a myslím si, že je to neefektívne.

27 nových a obnovených cyklotrás - viete, zasmial som sa, keď som videl ako amatérsky a šlendriansky sa natiahol cyklopruh na Košickej a dochádza tam k zaujímavým situáciam... Namalovať pruhy na ceste s nekvalitným povrchom, kde sa nevojde poriadne ani autobus, kde parkujú autá, pretože nemajú kde parkovať vďaka parkovacej politike mesta skôr hovorí, že môže prísť k nebezpečným stretom. Ale nedajbože..

Viete pán primátor, nie som žiadny pesimista, som nas...tý Bratislavčan "nie blavák!", ktorý vidí ako to v meste v skutočnosti je a čo treba zmeniť. Tak ako Váš predchodca, tak aj Vy, tak aj kandidáti, ktorí si robia prieskum, že čo nás ťaží v meste a ako kandidáti na primátora by toto mali vedieť aj o polnoci, keď ho zobudím, tak ste pre mesto nespravili nič. Prišli sme o krásne industriálne pamiatky, hlavná stanica je bez električiek plná bezdomovcov a smradu, vyrástli nám tu sklenníky a developeri sa predbiehajú ako blázni, kto postaví vyšší a rýchlejšie, Trinity nám tu padli na hlavu a ostali ako torzo, MHD s klímou za 1 cent a 5 dverami a samozrejme škandáli pri predajoch pozemkov, ktoré vlastní magistrát bez toho, aby o tom ľudia vedeli a potom sa čudujú, keď im pod nosom vyrastie 20 poschodová budova na priestore 2x2 metre. A integrovaná doprava, ktorá by mala možno byť koncipovaná ako trojkoľajnicová električka, ktorá by využila aj prímestské trate.. tam by to malo smerovať. Proti gustu žiaden dišputát.

pekný deň Vám prajem.

Radovan Bajer

Radovan Bajer

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má rád Bratislavu. Mám rád industriálne pamiatky a všetko čo sa týka priemyslu. Som Ružinovčan, mám rád prírodu a ľudí. Rád im pomáham a chcem pomáhať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Anna Brawne

Anna Brawne

105 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu