Ak mám byť úprimná, jediné, čo Markíze hneď vyšlo, je spomínané štúdio. Vyzerá „západne“...
Inak mám pocit, že kvantita je tu na úkor kvality. Aký má zmysel, že Televízne noviny trvajú takmer hodinu? Aby sa tento čas vyplnil, prinášajú redaktori často prebytočné (nechcem povedať zbytočné) regionálne informácie, ktoré by sa svojim obsahom hodili skôr do Lampárne, Reflexu, či regionálnych televízií (a tým sa nechcem nikoho dotknúť).
Taktiež reklama po 10 minútach ma veľmi znervózňuje. Aj CNN má počas svojich správ niekoľko reklám, rozdiel je „len“ v tom, že tam správy trvajú niekoľko hodín a prinášajú politické správy z celého sveta. Na našom malom Slovensku sa toho toľko za jeden deň neudeje, aby bolo nutné „naťahovať“ spravodajstvo na celú hodinu.
A mám taký pocit, že aj živé vstupy sa míňajú svojmu účinku. Prirodzene, sú kauzy, prípady, či udalosti, ktorých vývoj sa tak rýchlo mení, že je nutné, aby sa pomocou živých vstupov priniesli čo najaktuálnejšie informácie. Ale to neznamená, že by teraz každý druhý- tretí vstup musí byť živý. Aké to ma pozitívum? Ukoktaných redaktorov?
Lenže zatiaľ to vyzerá tak, že správy majú slušne vysokú sledovanosť a tlačia do úzadia správy na JOJke a STV.
Musím však uznať spravodajskému tímu jedno: snaží sa veci korigovať za pochodu. Nové Televízne noviny sú „v obehu“ necelý mesiac a niektoré drobnosti boli upravené. Avšak dúfam, že Markíza nezabudne na fakt, že správy majú informovať. O politickej, ekonomickej situácii našej krajiny a jej vzťahu k ostatným krajinám a o nás. Majú slúžiť občanom, nie ich zneužívať na zvýšenie sledovanosti..