Učitelia budú koordinovať aktivity a riadiť odovzdávanie projektov. Výsledok z projektu bude mať zmysel a študenti uvidia priamo ovocie tvorivej práce. Toto ich bude silno motivovať. Firmy získajú nové idey, ktoré môžu zlepšiť aj ich procesy. Už len malá odmena vytvorí pocit, že si niekto váži moju prácu.

Kategórie: Motivácia, Odmena,Psychológia, Súťaživosť, Spolupráca, Individualizmus, Sebauvedomenie
5. kolo
Spolupráca
Učitelia
1. Čo si myslíš o skupinových aktivitách v triede?
Dobré / Zlé pre študentov - Lepšie zapojenie / horšie zapojenie - viac stresujúce / menej stresujúce - viac relaxu / menej relaxu
2. Aká je veľkosť skupín? 1-3 členov 1-5 členov 1-10 členov
3. Kde sa odohrávajú aktivity skupín?
- fyzický priestor (trieda, vonku, ihrisko)
- virtuálny priestor (digitálna platforma, facebook, linkedin, moodle, fóra)
4. Myslíš, že online spolupráca dokáže naštartovať motiváciu?
5. Myslíš si, že online spolupráca dokáže zlepšiť produktivitu?
6. Myslíš si, že online spolupráca vo virtuálnych tímoch môže zlepšiť výsledky študentov?
7. Myslíš si, že by bolo zaujímavé pre externé firmy, podnikateľov, podporovateľov talentov sledovať aktivity a dáta hodnotenia študentov, výsledky zo súťaží?
8. Podľa tvojich aktivít sledovaných tretími stranami, akceptoval by si potenciálnu pracovnú ponuku alebo inú formu spolupráce na prevode znalostí z firiem k študentom?
9. Myslíš, že by spoločnosť dokázala lepše rozpoznať tvoj prínos, keby tvoje aktivity a aktivity študentov a výsledky študentov boli zdieľané na digitálnej platforme?
10. Akceptoval by si ponuku tretej strany trénovať zručnosť / vedomosti študenta v nejakom odbore za odmenu? A) Áno - koľko B) Nie
11. Akceptoval by si ponuku učiť / doučovať študenta so sťaženými schopnosťami učenia?
A) Áno B) Áno, iba za odmenu C) Nie
Spolupráca
Študenti
1. Čo si myslíš o skupinových aktivitách v triede?
Dobré / Zlé pre študentov - Lepšie zapojenie / horšie zapojenie - viac stresujúce / menej stresujúce - viac relaxu / menej relaxu
2. Aká je veľkosť skupín? 1-3 členov 1-5 členov 1-10 členov
3. Kde sa odohrávajú aktivity skupín?
- fyzický priestor (trieda, vonku, ihrisko)
- virtuálny priestor (digitálna platforma, facebook, linkedin, moodle, fóra)
4. Myslíš si, že online spolupráca v tíme ti pomôže, aby si chcel viac pracovať na úlohe?
5. Myslíš, že spoluprácou v online tíme dokážeš vyriešiť viac úloh?
6. Chcel by si pracovať v online tíme aj so študentami zo zahraničia?
7. Myslíš si, že by bolo zaujímavé pre externé firmy, podnikateľov, podporovateľov talentov sledovať aktivity a dáta hodnotenia študentov, výsledky práce v tíme?
8. Myslíš si, že online spolupráca dokáže zlepšiť aj tvoje samostatné výsledky?
(predstav si, že by si hral s najlepšími futbalistami, budeš aj ty potom lepšie hrať?)
9. Prijal by si ponuku na spoluprácu s nejakou firmou, keby sa im páčil tvoj projekt, alebo výsledky tímu?
10. Prijal by si možnosť ísť sa školiť niekam do firmy ako odmenu za tvoje aktivity v tíme, prípadne s celým tímom?
Po uverejnení otázok zo všetkých kategórii plánujeme vyhlásenie súťaže. Pôjde o súťaž už priamo spojenou s novou digitálnou platformou. S finančnou odmenou pre najlepších.
--Postav školu na hlavu!
Digitálne technológie rozumne na školách
Ak sa Vám páči naša iniciatíva, zdieľajte ju prosím ďalej.
Nasleduje: 7. časť: Individualita
barej.blog.sme.sk/c/512869/postav-skolu-na-hlavu-7-cast-individualita.html