Každá žena, vrátane prezidentky medziplanetárneho hnutia ortodoxných feministiek, sa rada páči, vonia a miluje kvety. Je toho asi viac, ale toto sú prvé základné princípy, na ktoré prišli kolegovia z nadácie „Za Šťastné Tváre Našich Žien (ZŠTNŽ)“. Pôvodne sa nadácia volala „Za kvalitný sex, chutné jedlo, opraté veci a kľud pri pozeraní futbalových prenosov“, ale kvôli nedostatku priestoru na vizitkách bol názov radikálne skrátený.
Začnime teda prvým princípom „Páčenie sa“.
Možno ste si všimli, ale väčšina pohostinstiev bola v poslednom čase necitlivo vytlačená butikmi a všakovakými obchodmi s plastovými postavičkami vo výkladoch. Vedci z nadácie ZŠTNŽ vykonali odvážnu expedíciu do jadra jedného z butikov. Bolo to omnoho ďalej ako sa kedy dostal ktorýkoľvek z nás a preto si ich práce a odvahy vážme.
Potajomky sa prešmykli okolo pokladne a ocitli sa v miestach, kde sa nachádza ohromné množstvo fajnových vecí, ktoré vždy tak nesmierne pristanú naším polovičkám. Tieto veci sa volajú „Blúzky“, „Sukne“, „Sexi prádelko“ a podobne. Kolegovia zistili, že každá z vecí má svoju veľkosť (S,M,L,X,XS,XL...), ktorú môžeme nepozorovane obkukať v priateľkinej skrini.
Komplikácie nastávajú pri „Sexi prádelku“, pretože tu na nás číhajú všelijaké čísla kombinované s písmenkami. Vedci z nadácie doporučujú dve metódy nákupu spomínaného artiklu. Buď obhliadame (čiže očumujeme) okolostojace predavačky a keď nájdeme podobné poprsie, spýtame sa ho aké je veľké. Alebo sa spýtame partnerky. Je to na vás.
Druhý princíp hovorí o „Vôni“.
Budete sklamaní, ale žena nevonia len preto, že s vami strávila noc. Je to spôsobené parfumom, alebo takzvanou toaletnou vodou (Nie, nemá to nič s WC). Je to niečo ako naša voda po holení, len s tým rozdielom, že ony sa neholia a netľapkajú si to na tvár, ale na krk a do dekoltu.
Zo skupiny parfumov ihneď vylúčme naše „veľkonočné“ konvalinkové a orgovánové voňavky, takisto ako jablkový osviežovač vzduchu. Napriek tomu, že sa nám veľmi páči. Vylúčiť.
Vedci zistili, že parfum sa dá zadovážiť v takzvaných „Parfumériách“. Nepreberné množstvo vôni vás môže isto zaskočiť. Ako teda vybrať tú pravú vôňu? Opäť sú tu dve rady. Voniame všetko rad radom až upadneme do delíria a v tranze kúpime tú najdrahšiu vôňu, ktorú poznáme z reklamy. Alebo sa pozrieme partnerke na nočný stolík.
Posledný z objavených princípov sú „Kvety“.
Dobre vieme, že každý z nás je telom i dušou ekológ. Naše citlivé srdce krváca pri pohľade na tie úbohé mŕtve nebožiatka, ale žena ich má rada práve také. Je tu malá možnosť kompromisu vo forme črepníkového kvetu, avšak ísť na rande s malou palmou, či pôsobivým sekulentom je mierne nepraktické. Čiže tie mŕtve kvietky sú tie pravé.
Otázka znie “Kde a ktoré?“.
Ak žiadame naozaj kvalitu, tak hneď vylúčme krádeže zo zahrádok a cintorínov, ako i štvornožkovanie po stredovom pruhu na diaľnici.
Ideme do kvetinárstva, kde na nás hádžu vyzývavé pohľady ruže, slnečnice, ľalie a iné krásne stvorenia (Ak na nás hádže pohľad kareláb a pol kila zemiakov, tak sme zle). Ktoré kvety teraz kúpiť? Napríklad si môžeme odpočítať našou obľúbenou odriekavankou „O dvoch špendlíkoch“ jednu z kytíc. Ak je kytica mimo nášho rozpočtu, tak ju vyradíme zo zoznamu a počítame kytice až kým chrbtom otočená predavačka nepovie STOP. Druhá možnosť výberu je zapamätať si, čo naša priateľka úplnou náhodou zavzdychala, keď sme naposledy úplnou náhodou prechádzali okolo kvetov. „Mhilhujhem rhužheee“, alebo „Akhee khrashnee slhnečnihce “. A máte to!
Takže chlapi, vezmime si k srdcu precízne výsledky výskumu bratov z nadácie „Za Šťastné Tváre Našich Žien“ a dokážme opačnému pohlaviu, že sme citliví, všímaví a milujúci gentlemani!