Potom začali chodiť desiatky správ denne a ja som ich prestal otvárať a začal kvôli nízkemu signal-to-noise ratiu len automaticky zmazávať.
A potom prišiel Gmail a niekoho to napadlo. Zlomyseľní novinári začali označovať otravné tlačové správy ako spam a tak máme dnes systém, kde každý vyhráva.
Klienti si objedná tlačovú správu. PR agentúra ju napíše, klient dá niekoľko ostrých pripomienok k jediným dvom vetám, ktoré nesú nejakú informáciu, agentúra ich vymaže. A pošle správu novinárom. Mne Gmail automaticky správu označí ako spam a vymaže bez toho, aby som ju čo i len raz zahliadol.

Novinár je spokojný, nikto ho neotravuje nezmyselnými textami.
Agentúraje spokojná, lebo dostala zaplatené a novinári jej už nenadávajú, že imposiela hlúposti.
Klient je, ehm, povedzme že spokojný, lebo videlsvoje meno v tlačovej správe.
Ekonomika rastie :)