Zákazník nemá vždy pravdu
• Nie, zákazník rozhodne nemá vždy pravdu. Ak totiž beriete vážne aj sťažnosti od blbcov, rozčuľujete a ponižujete vlastných zamestnancov (a tým zhoršujete služby, ktoré dostávajú ostatní zákazníci). Preto je často naozaj pre váš biznis najlepšie, ak zákazníkovi poviete - keď sa vám tak nepáči, choďte inde. • Nesporné výhody operácie mozgu (skvelý fejtón) • Cool triky vášho tela. Napr.: pravým uchom lepšie počujete rytmus reči, kým ľavým, lepšie zachytíte hudbu. Ak zakašlete pri podávaní injekcie, nebudete ju cítiť. Ak vás bolí zub, potierajte si ruku naproti dlani ľadom. Ak sa motáte po alkohole, položte ruku na stôl. Ak vám počas spánku zdrevenie ruka, zatraste prudko hlavou. Atď... • Najnudnejšie miesta na Zemi. • Ako odpovedať na "zákerné" otázky na prijímacích pohovoroch do novej práce • Hru Space Invaders určite poznáte... • Česká polícia naozaj pritvrdila - na miestach vyhradených pre invalidov už nemôžu parkovať ani samotní invalidi :) • A ešte trochu Itchycho a Scratchyho.