Telecom teda urobil to najlepšie, čo v tejto situácií mohol. Otázka, samozrejme, znie či by to urobil aj v prípade, že by som nebol novinár a frustráciu by som si nemohol vybiť v článku namiesto na deťoch :-).
Zo slov operátorky som vyrozumel, že chyba sa dotkla viacerých zákazníkov, ktorým systém omylom poslal ponuku niečoho, čo nemohli dostať. Takisto som vyrozumel, že aj také ospravedlnenie, ako mne, Telecom ponúkne všetkým. Takže - ak sa vám stalo niečo podobné, zavolajte do Telecomu a domáhajte sa toho, čo vám patrí. Ak to nepomôže, napíšte mne :-)
Marketing podľa Telecomu, časť II.
Pred týždňom som písal o tom, ako mi Telecom zaujímavým spôsobom ponúka služby, ktoré mi potom nechce predať. Dnes Telecom zareagoval - zazvonil mi telefón, operátorka sa mi ospravedlnila za omyl a ako odškodnenie mi ponúkla, že sa môžem predsa len stať členom MaxKlubu, aj keď podmienky nespĺňam.