Nech už si o štúdii prečítate na ktoromkoľvek serveri , všade sa to prezentuje v podstate ako zlá správa - sprostí zákazníci nechápu, že musia neustále nakupovať nové "riešenia" bez ohľadu na to, či im tie staré postačujú alebo nie, a tým okrádajú predajcov o zaslúžené zisky, brzdia ekonomiku a vôbec rozvoj celej spoločnosti. Luditi!
Neviem, asi by som mal mať nepríjemný pocit z toho, že po pekelných 90. rokoch, kedy musel človek vymieňať počítač každých 18 mesiacov, ak chcel spustiť nové verzie kancelárskych aplikácií, už dnes robím na vyše dva roky starom stroji a vôbec sa ho nechystám vymeniť? Nehladujú náhodou kvôli mne deti zamestnancov v IBM?
Je technologický priemysel jediným odvetvím, kde sa dodávatelia snažia o to, aby boli ich zákazníci čo najmenej spokojní, alebo je táto správa konečne kľúčom aj k pochopeniu slabých služieb v zdravotníctve či doprave? :-)
Svet je ohrozený: ľudia sú spokojní!
Čo je najvčm problmom pre ďal rozvoj eurpskeho technologickho priemyslu? Tto otzku kldla dodvateľom informačnch technolgi v novom prieskume spoločnosť IDC. Druh najvč problm je celkom očakvan: nedostatok schopnch zamestnancov, na ktor sa sťažuje 40 % firiem. Ale ten plne najvč problm? Rozmhajci sa pocit, že technolgie s už dosť dobr a netreba nakupovať ďalie. - sťažuje sa 60 % eurpskych dodvateľov.