Z pobočky ČSOB ma vyhnali... Dvakrát...

Riešim hypotéku – veľmi lukratívny biznis pre každú banku. Prieskum možností je prirodzený spôsob ako dostať čo najlepšie podmienky, tak obchádzam všetky možné pobočky ako sup. Aj do ČSOB som išiel. A už nepôjdem. Poslal som tam aj e-mail – do konkrétnej pobočky, do druhej pobočky, aj na ústredie, aj sťažnosť cez formulár. No na reakciu čakám márne už týždeň...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Vážený pán riaditeľ,

v pondelok a v utorok som navštívil Vašu pobočku. Chcel som sa informovať o hypotéke. Do pobočky som prišiel tesne pred štvrtou, Vaše pracovníčky ma usmernili, že ohľadne hypotéky treba ísť na poschodie. Nezastavili ma. Vybehol som na poschodie, kde som narazil na Vašu zdesenú pracovníčku, ktorá sa ma pýta, že čo si prajem. Hovorím, chcel by som nejaké informácie o hypotéke. Jej reakcia – no ale už sú štyri hodiny. Zostal som nemo stáť, lebo som nevedel ako na také niečo reagovať, pretože som ani len netušil, že pobočka sa o štvrtej zatvára, na čo ma Vaše pracovníčky pri vstupe do pobočky snáď mohli upozorniť, namiesto toho ma pokojne poslali na poschodie. Pracovníčka pokračovala – to vás už nikto nevybaví, môžete prísť zajtra, ale JA vás nevybavím, vybaví vás kolegyňa. Zrazu ste sa objavili Vy, pán riaditeľ. Nepozdravili ste sa mi, ani ste sa situáciu nijako nesnažili riešiť, aj keď Vaša prítomnosť aspoň pracovníčku donútila prvýkrát povedať – prepáčte, že vás dnes nevybavíme. Nedostal som žiadny kontakt na nikoho, ani na kolegyňu, ktorá ma vraj mala na druhý deň vybaviť, tak som odišiel s veľmi zlým pocitom, že to predsa len skúsim na druhý deň.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel som na druhý deň už s dostatočným predstihom o 14:45, čo som si aspoň myslel. Do 5 minút sa objavila iná pracovníčka, nie tá, čo mi deň predtým niekoľkokrát zdôraznila, že ma nevybaví ani dnes, ani zajtra. Táto pracovníčka však len prišla ku kopírke a za neustáleho kopírovania sa ma opýtala, že čo si prajem, bez pozdravu, bez očného kontaktu. Hovorím – chcel by som sa informovať ohľadne hypotéky. Odpoveď – to vás dnes nikto nevybaví, nám skončila kampaň, my nahadzujeme hotové hypotéky, musíte si dohodnúť stretnutie. Moja reakcia – už včera ma poslali preč, dnes ma zase posielate preč, vidím, že nemáte záujem. Jej reakcia – nieže nemáme záujem (stále hľadela do kopírky), treba si dohodnúť stretnutie. Ani jedno slovo prepáčte...

SkryťVypnúť reklamu

A potom som odišiel a už sa do Vašej pobočky nikdy nevrátim...

Samozrejme nezanevrel som na celú banku a skúsil som to v druhej pobočke, kde sa ku mne správali milo, aj keď ma tiež nemohli vybaviť kvôli tomu, že ich hypotekárni špecialisti boli na školení, čo mi normálnym ľudským spôsobom zdôvodnili a povedali prepáčte. Okamžite som dostal kontakt a dohodli sme si stretnutie...

Nikto mi niekoľkonásobne nezdôrazňoval, že ma nikto nevybaví...

Vidíte, že sa to dá... Nič iné som ani od Vašej pobočky nechcel...

Lukáš Biba

Lukáš Biba

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tešia ma veci, aj materiálne, sushi aj iPhone... Zoznam autorových rubrík:  HudbaJedloĽudia

Prémioví blogeri

Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

215 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu