
Sama som v piešťanských kúpeľoch pracovala ako brigádnička. A to na niekoľkých pozíciách. Na procedúrach (parafín, parafango, vaňové kúpele, zrkadlisko), na recepcii Vodného a saunového sveta a dokonca som na týždeň bola aj chyžnou. Ako je to možné? Jednoducho. Vyhadzuje sa nadpriemerne často a na nových zamestnancoch sa šetrí, takže radšej žiadnych neprijímajú. Brigádnici sú výhodnou pracovnou silou. A neostáva sa len pri tom.
Keďže je pracovníkov málo, tí čo ostali musia pracovať aj za iných. Dovolenka je neželaný luxus a získa sa veľmi ťažko. Ak by ste chceli vyšší plat, môžete sa s pracovnou pozíciou rozlúčiť. Potom nečudo, že kúpele zaváňajú sklamaním a vyčerpaním, po chodbách sa prechádzajú zachmúrené tváre a neustále počuť boľavé sťažnosti.
Pacienti a ich spokojnosť klesá s nespokojnosťou zamestnancov. Pacient si za služby musí zaplatiť viac ako pominulé roky. Avšak ceny nestúpajú úmerne s kvalitou služieb. Je pravda, že isté vylepšenia nastali. Ale aká je kvalita vylepšení je už otázne...
Krásne je, že i napriek všetkému máme pacientov a turistov, ktorí sa do Piešťan s nadšením vracajú...
Bude nám však táto hŕstka nadšencov naveky udržiavať náš nádherný kúpeľný skvost?