Boj o Vianoce sa začal

Že Vianoce, obdobie radosti, pokoja a dobra. Ako pekne to znie. Ale pre koho je to reálne možné? Viac ako dva mesiace pred Štedrým dňom a už sme konfrontovaní reklamami, vianočnou výzdobou v obchodoch a akciovými ponukami na rybie filé. Ľudia sa nebláznite ! Užívajte si ešte chvíľku jesenné počasie v teple voňavej kaviarničke. Sŕkajte teplé kapučínko, čítajte knihu a doprajte si času na rozmyslenie, čomu by sa potešili vaši najbližší pod stromčekom. Veď máte ešte chvíľku čas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Viac ako 70 dni pred Vianocami a už sa začala mediálna vojna. Televízne spoty bežia v plnom prúde. A o tom, že trvajú tieto krátke brejky niekedy aj 15 minút a rušia tak zážitok zo sledovaného programu a vyženú ma do postele ešte pred jeho skončením ani nehovoriac. Ale nie o tom som chcela. Boj medzi ružovým a oranžovým operátorom o získanie čo najväčšieho počtu zákazníkov, ktorí sa nechajú zlákať výhodnými ponukami sa začal. Kto teda získa tohtoročné Vianoce a kto si bude môcť viac ťapkať nad ziskom?  Ja a myslílm si, že aj väčšina užívateľov mobilných telefónov sa neriadi farebnosťou a vynaliezavosťou reklamy, ktorú nám servíruje televízia. Jednoducho si ideme po lepší a výhodnejší paušál, keď uznáme za vhodné. Áno sledujeme ponuky operátora a vyberáme si tú, ktorá je pre nás ušitá na mieru a vyhovuje našim požiadavkám a peňaženkám. Ale dôvodom našej návštevy a trpezlivosti vystáť si rad, kým sa nám venuje pracovník klientského centra nie sú neodolateľné marketingové ťahy. Už sú to nekonečné príbehy. Či ide o Kikuš s Dedém a ich bukelela Vianoce alebo o vianočku na pódiu, ktorá sa rozospieva až keď vidí v hľadisku ďalšie pečivo, stále mi tam chýba nejaká hlavná myšlienka, o čo tam ide. A prisahám vačku, že pokiaľ som sa nesústredila na koniec reklamných spotov, čo mi to vlastne ponúkajú, tak by som nepostrehla, že niekto rozdáva 100 darčekov denne a že najlepšie mi je s najbližsími, s ktorými môžem voľať zadarmo. A to za tých pár sekúnd, ktoré sú týmto informáciam venované spracovať je fuška. Veď ružoví sa spojili, aby mali všetci všetko, tak to je fakt paráda, veď kto by niečo také pre nás dneska urobil?  A to je vážení len prvá vlna. Necháme sa prekvapiť, čo za hviezdy na nás pošlú nabudúce. A čoskoro nám nad hlavami budú rolničky hrať už v septembri, aby sme sa na ten krásny vianočný čas stihli pripraviť. Marketing majú dobrý, to áno. Vedia ako zaujať, minimálne pobaviť. Motíváciou a príkladom by mohli byť pre kandidátov do komunálnych volieb, ktoré sú za dverami a o nejakej kampani ani chýru ani slychu. Ale čo ja sa tomu rozmiem...

Anna Borakova Benadikova

Anna Borakova Benadikova

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..večný študent, knihomoľ, aktivista, kvetinár,s túžbou po poznaní,s tvrdym pancierom... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Marcel Rebro

Marcel Rebro

150 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
Radko Mačuha

Radko Mačuha

241 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,089 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu