To modré tričko nie je značkové a nič inév šatníku neladí so zvyškom oblečenia...
Ach, (aj vy ste si povzdychli nad zápletkou?) Pre niekohosmiešna nepodstatná záležitosť. No niektorí ľudia sa riadne „vyčerpajú“ pririešení takýchto problémov. (potom im už zväčša nezostáva sila, chuť a aničas riešiť niečo serióznejšie)
Kritizujem značkové oblečenie? Veď podľa akéhosi štatistického šumu 80percent obyvateľov kupuje značkové topánky a trošku menej sa do značkyodieva.
Pokoj, ja len podpichujem.
Nosením výrobku sa každý z nás skrýva za značkua jej reklamou vytvorený „umelý image“....Tvrdím, že značka predáva zákazníkovi určitý status.
Ak to napíšem trošku inak, vychádza z toho, že si zvyšujemesebavedomie.
Každý chce byť predsa pekný a príťažlivý. Značka dávašmrnc, rešpekt. O čo je svetové meno pútavejšie a štýlovejšie ako nášprivátny vkus....(aspoň tak to vníma dievča hore)
Je ľahšie sa obliecť do značiek a budiť takv okolí uznanie.
Mali by sme si všakdávať pozor aby to uznanie nemalo krátke trvanie alebo aby sa nezmenilo vovýsmech. (keď sa to preženie alebo zle skombinujeJ
Z môjho pohľadu je krásny ten, čo je spokojný a vyrovnaný. Sršiacidobrou náladou, šarmom nadhľadom a zdravým sedliackym rozumom....
Je totiž úžasne elektrizujúce keď je človek sám o sebe značkakvality.
( kto má svoj štýl je slobodný)