Stalo sa...
Ak nie Vám, tak iným určite! 3 situácie z perexu sú totiž reálne prešľapy "odborníkov". Bordel, ktorý zamrazí hlavne pri predstave, že to tak funguje i v nemocniciach...
Nechcem sa ďalej pitvať v príkladoch a hodnotiť neschopných zamestnancov (vlastný názor alebo zážitok môžte vyjadriť v komentároch nižšie) Ja viem pochopiť, že nie vždy človek za pultom, obsluha alebo odborník je plne vinný za vzniknutú chybu.
Mnohokrát sú to zle nastavené firemné pravidlá, ktoré sú buď benevolentné pri výbere uchádzačov alebo zaškolovanie prebieha za pochodu bez podpory kvalifikovaných a skúsených kolegov.
Nečudo, že v takých podmienkach je profesionálny rast pomalý a zákazníci chtiac-nechtiac platia za chyby rýchlokvasených profesionálov, ktorý v skutočnosti bohužiaľ nie sú tým čo majú napísané pod svojim menom na vizitke.
Tí neschopáci to na nás (alebo sa s nami) hrajú účtujúc si ceny za sfušovanú robotu!
Po stretnutí s takými nekvalitnými profíkmi máme preto čo robiť, aby sme potlačili rozčarovanie a sklamanie...