Nezaučená profesionalita

stalo sa, že ste zistili po odchode z autoservisu, že nemáte vyvážené kolesá? že vám nepredali cibuľky kvetov, ale cibuľu? že predavač v elektro nevedel rozdiel medzi striedavým a jednosmerným prúdom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Stalo sa...

Ak nie Vám, tak iným určite! 3 situácie z perexu sú totiž reálne prešľapy "odborníkov". Bordel, ktorý zamrazí hlavne pri predstave, že to tak funguje i v nemocniciach...

Nechcem sa ďalej pitvať v príkladoch a hodnotiť neschopných zamestnancov (vlastný názor alebo zážitok môžte vyjadriť v komentároch nižšie) Ja viem pochopiť, že nie vždy človek za pultom, obsluha alebo odborník je plne vinný za vzniknutú chybu.

Mnohokrát sú to zle nastavené firemné pravidlá, ktoré sú buď benevolentné pri výbere uchádzačov alebo zaškolovanie prebieha za pochodu bez podpory kvalifikovaných a skúsených kolegov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nečudo, že v takých podmienkach je profesionálny rast pomalý a zákazníci chtiac-nechtiac platia za chyby rýchlokvasených profesionálov, ktorý v skutočnosti bohužiaľ nie sú tým čo majú napísané pod svojim menom na vizitke. 

Tí neschopáci to na nás (alebo sa s nami) hrajú účtujúc si ceny za sfušovanú robotu!

 Po stretnutí s takými nekvalitnými profíkmi máme preto čo robiť, aby sme potlačili rozčarovanie a sklamanie... 

Miroslav Bredschneider

Miroslav Bredschneider

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,093 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu