Kto by nebral takú príležitosť? Je to ako sen..
Z videného zostanelen pocit priania a túžby. Ideálne pre šírenie konzumu...
Reklamy a filmy vytvárajú v divákovi túžby. (Sny o bývaní,o svadobnej hostine, o autách, ženách...)
Funkciou reklamy je zaujať a vytvoriť chuť po niečom čodotyčný v skutočnosti pôvodne vôbec nechcel...
Napadlo vás niekedy kdeje hranica toho čo v skutočnosti chceme my a čo chcú aby sme chceli?
Pozlátka všade kde oko dovidí. Všetko je easy, bezpečné,podporené úsmevom malého dieťatka alebo rytmickou hudbou.
Ak sme tí šťastní, vstávame ráno do práce aby sme sizarobili na naše potreby a túžby. Túžime po šťastí ( ale okrem toho i pomobile, LCD televízore, notebooku, práčke a značkách na textile)
Niektorí z nás nie sú spokojní, ale frustrovaní. Nie a niezohnať dostatok peňazí na uspokojenie toho čo „chcú“...a chcú a chcú....!!!