vieme čo chceme?

Videl som v kine: ubytoval sa v luxusnom hoteli, objednal si drahé pitie, jedlo a masáž. Ráno si nechal pristaviť limuzínu a šiel na nákupy do najznačkovejších obchodov, kde si kúpil drahý oblek, hodinky v cene desiatich platov bežného robotníka a nezabudol na sofistikovanú luxusnú vôňu. Na obede zbalil na ulici modelku a zvyšok dňa sa premiloval v mäkkých perinách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Kto by nebral takú príležitosť? Je to ako sen..

Z videného zostanelen pocit priania a túžby. Ideálne pre šírenie konzumu...

Reklamy a filmy vytvárajú v divákovi túžby. (Sny o bývaní,o svadobnej hostine, o autách, ženách...)

Funkciou reklamy je zaujať a vytvoriť chuť po niečom čodotyčný v skutočnosti pôvodne vôbec nechcel...


Napadlo vás niekedy kdeje hranica toho čo v skutočnosti chceme my a čo chcú aby sme chceli?

Pozlátka všade kde oko dovidí. Všetko je easy, bezpečné,podporené úsmevom malého dieťatka alebo rytmickou hudbou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sme tí šťastní, vstávame ráno do práce aby sme sizarobili na naše potreby a túžby. Túžime po šťastí ( ale okrem toho i pomobile, LCD televízore, notebooku, práčke a značkách na textile)

Niektorí z nás nie sú spokojní, ale frustrovaní. Nie a niezohnať dostatok peňazí na uspokojenie toho čo „chcú“...a chcú a chcú....!!!

Miroslav Bredschneider

Miroslav Bredschneider

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

245 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

325 článkov
Anna Brawne

Anna Brawne

108 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
INESS

INESS

110 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu