V treťom vydaní čísla tohto roka sa nachádza na prvých štyroch stranách prakticky iba kampaň Smeru - vyjadrenie premiéra, oslava vlády. Na ďalších dvoch stranách sa nachádza porovnanie vlád z rokov 2002-2006 a 2006-2010. Ktorá asi bola lepšia?
Túto kampaň by som nenazval inzerciou, lebo vyzerala ako súčasť časopisu a žiadnu inú inzerciu som v tom časopise nenašiel.
Keď som začal zisťovať, prečo je to tak, vysvetlenie mi poskytla posledná veta na prvej strane: "Časopis Tretí vek vychádza s finančným prispením Ministerstva práve, sociálnych vecí a rodiny SR."
JDS má podľa serveru senior.sk okolo 70 tisíc členov, náklad Tretieho veku sa mi zistiť nepodarilo. Navyše je nepredajný, rozosielajú ho do schránok.
Jedno treba uznať, Smer si kampaň urobiť vie. Napríklad v časopisoch, o ktorých nemá takmer nikto ani potuchy. Potom sa divíme, prečo má toľko percent...