O Revival ani tak teraz nejde. Ide skôr o formu propagácie, ktorú si režisérka pre film zvolila. Do uvedenia filmu zostávajú tri mesiace a nedávno bola predstavená prvá ukážka z filmu, v ktorej sa diváci, ktorí Revival s napätím očakávajú, dočkali pohľadu na jednu zo scén filmu. Alice Nellis však išla trochu inou cestou, než by sa možno očakávalo – hneď v prvej ukážke sa divákom „predstaví“ relatívne známa česká herečka Zuzana Bydžovská a to Evinom rúchu. Sympatická 50-tnička zhodí svoje šaty na znak toho, že „revivalová“ kapela sa rozhodne opätovne vystúpiť na pódiu. Objektívne povedané, o Zuzanu Bydžovskú zrejme takmer určite nepôjde a pri tejto scéne bola využitá dablérka, ale i tak vzbudila spomenutá ukážka pomerne veľký rozruch.
Alice Nellis sa však zjavne kontroverzie neobáva a sleduje pomerne jasný marketingový zámer, ktorí môžeme pomenovať ľudovým „za málo peňazí, veľa muziky“ - pohľad na nahú „Bydžovskú“ je práve totiž tým správnym katalyzátorom, ktorý zaistí filmu želanú publicitu bez toho, aby musel tím vynakladať veľké množstvo peňazí na reklamu. Otázka je však prítomná niekde inde – neverí Nellis svojmu filmu natoľko, že sa musí uchyľovať k takto lacnej reklame? Alebo inak povedané, potrebuje kvalitne spracovaný film takto kontroverznú reklamu? Nemal by mať film sám tú vnútornú silu pritiahnuť divákov do kín skrz svoju tému a spracovanie, nie cez nahotu herečky?
Všetci zrejme rozumieme tomu, čo Nellis týmto sleduje. Vyvolanie želanej publicity. Otázkou však znie, kde končí „rozumná“ publicita a kde začína lacná reklama, ktorá má s umeleckým výtvorom pramálo spoločné. Každopádne Revival si už teraz vytvoril nálepku filmu, na ktorý sa bude po rokoch spomínať ako na „ten, v ktorom sa vyzliekla Bydžovská“. Osobne dúfam, že sa podobných „soft-porno“ ukážok/trailerov/reklám dočkáme v budúcnosti, čo najmenej.