
Okrem drobností ako „predajna“ alebo „telefon“ sa iba nadvoch stranách A4 zhromaždili aj takéto skvosty:
jedáleský set

obývacia stena stena (žebydve steny za cenu jednej?) v bílej farbe


vnútorný rozmery alebo posteľ v provedenídrevený rám vyplnený molitánóm, koženkaa kovové části

toastovač so zásuvkou na omrviny

odšťavovač (ktorý je napísaný správne, hurá!) má všakpriehľadné vieko a môjho osobného favorita– oddelovac dužiny a mesiačok !!! (potlesk!)

a na toto mi, ehm, ani nenapadá žiaden komentár:-)
Provedenia: sklo a nerez ocel, spolu s batériou –chróm, umývadlo a 2 skrinka

Nepriehliadnuteľné sú aj útoky na bránicu v podobelogických kiksov:
mixér s troma rýchlosťami riadenýmikontrolkou (nový typ inteligentného svetielka!) a vyrábajúci š´tavu

kapacita vody v žehličke má kapacitu 240 ml (hm, málo alebo veľa?)

Oko škodoradostníka potešia aj detaily:
stolica (dvakrát)

medzera síce pred výkričníkom, ale už nie za ním

provedenia (pri každej ponukeprevedení)




pri spomínanej žehličke zostali zabudnuté české siroty, bratia Systémoví

maximalná teplota

elektrická pánev (panva by bola ešte lepšia, možno nabudúce)

či špecialná ponuka (to mi bolo jasné od začiatku, že obyčajná nebude)

A na záver upozornenie:

(nečudujte sa, ak namiesto sľubovanej bílej bude iba obyčajná biela!)
Chcem sa poďakovať všetkým marketingovým pracovníkomvyrábajúcim letáky s toľkou zodpovednosťou a šikovnosťou za to, ževnášajú humor do nášho každodenného života :-)