Niekoľko mecenášov bude po voľbách v Bratislave veľmi smutných

Viete ako spoznať kandidáta, s ktorého voľbou by ste mali byť opatrný? Má príliš pompéznu kampaň. Alebo si myslíte, že riadenie jedného mesta stojí za pár sto tisíc Eur minutých v kampani? Niekomu asi áno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Úcta k starším - Jednota Dôchodcov Slovenska
Úcta k starším - Jednota Dôchodcov Slovenska (zdroj: StareMesto.sk)

Posledné dni s údivom sledujem, ako veľmi stoja o zvolenie niektorí kandidáti v nadchádzajúcich komunálnych voľbách. Okrem nádejných primátorov ma udivujú aj niektorí uchádzači o poslanecké kreslo. Honorár, v najlepšom prípade, ak sa vám ujde nejaká tá dozorná rada, do 500 Eur mesačne, stojí niektorým za kampaň v desať tisícoch. Osobne ma fascinuje Martin Borguľa, poslanec za SMER-SD a známy to upratovač, ktorý na nás svieti z billboardov, bigboardov aj citylightov. Billboard a citylight minimálne 100 Eur za mesiac, bigboard okolo 1000; no, pán poslanec má zjavne eminentný záujem chrániť záujmy občanov tohto mesta.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán Borguľa mal pôvodne vyššie ciele a kampaň si pripravoval na post starostu. Avšak nakoniec sa idylicky dohodol s terajšou starostkou Táňou Rosovou (SDKÚ) a ja tak nejako tuším, že toto modro červené kamarátstvo Staré Mesto ešte poriadne vyzametá.

Zaujímavá kapitola sú nádejní primátori. Ftáčnik, Kňažko, Nesrovnal, každý kampaň aspoň za 300 000 Eur a kreslo primátora iba jedno :) Niekoľko mecenášov bude asi veľmi smutných. Áno, pán Nesrovnal si vraj platí kampaň sám zo svojich poctivo zarobených peňazí. Tak dúfam, že veľmi smutný nebude, lebo aj keby sa stal primátorom, za celé štyri roky zarobí necelých 220 000 Eur. Slušný zárobok, ale na kampaň pustil skoro určite viac. Desiatky (stovky?) billboardov mesiace pred voľbami, ktoré boli minimálne štyri krát prelepené, akcie pre občanov, brandované asi všetko, čo je možné brandovať, ... Pán Nesrovnal musí byť veľký patriot a ľudomil, keď takto „zainvestoval“ pre získanie kresla primátora.

SkryťVypnúť reklamu

Stovky billboardov Milana Kňažka taktiež x krát prelepené a veľkoformátové plochy Milana Ftáčnika stáli minimálne toľko ako kampaň Iva Nesrovnala. Obzvlášť kampaň Milana Ftáčnika je ukážkový príklad, čo sa dá urobiť za relatívne krátky čas so zrejme neobmedzeným rozpočtom.

Páni, ani jednému z Vás neverím, že pod Vašim vedením sa nebude v Bratislave kradnúť. Ja osobne mám veľký problém, koho 15.novembra voliť za primátora.

Autor je členom politickej strany a v komunálnych voľbách kandiduje do miestneho zastupiteľstva.

Peter Cmorej

Peter Cmorej

Bloger 
  • Počet článkov:  141
  •  | 
  • Páči sa:  27x

Celý život sa profesionálne venujem financiám a investovaniu. V politike sa venujem aj dôchodkom, daniam a odvodom. Člen strany SaS a komunálny poslanec v Bratislave. A ešte sem tam vyvíjam softvér, radím s investíciami, či chránim spotrebiteľov. Viac na mojom LinkedIn. Zoznam autorových rubrík:  Finančné poradenstvoMajte sa na pozoreDruhý pilierCestovanieSlepá spravodlivosťVeselé príhody z neveselého VOPolitický obšťastníkSúkromné

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

218 článkov
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu