
Áno, ja viem že teraz vás ruším pán premier, máte teraz aj so svojimi námestníkmi dôležitejšie úlohy. Zachraňujete Slovensko pred povodňami. A darí sa vám, ide vám karta. Permanentná prítomnosť vašich „silákov“ Kaliňáka s Glváčom, vyobliekaných v podivných montérkach štýlu Pat a Mat na hrádzach a brehoch Dunaja, dala priestor zabudnúť na rysujúce sa trapasy parlamentných návrhov z dielne MV SR resp. hnisajúce škandály a rozkrádačky na MO SR. Aký to paradox, keď si človek uvedomí, že najväčšia a trvalá povodeň na Slovensku ste práve vy aj so svojou 19-tisícovou armádou spolustraníkov. Ale späť k téme ciest. Čo také dôležité sa zmenilo, že agenda diaľnic a pozitívny politický pí ár plynúci z výstavby cestnej infraštruktúry stratil na lukratívnosti natoľko, že už nestojí pomaly ani za zmienku ? Vyschli zdroje ? Alebo nasadenie eurofondov príliš sprehľadňuje financovanie výstavby ? Prípadne je za tým Vážny stav Širokého ?Áno, bola to dlhá zima a vybrala si svoju daň. Časť cestnej siete „zožral“ nadprirodzený výskyt dier, zmenili sa na ementál. Ďalšia časť padla za obeť eróznej činnosti ako dôsledku kolobehu vody, a najnovšie si svoj podiel odniesla aj povodňová vlna. Keďže som za ten rok nezaznamenal otvorenie žiadnej novej cesty ani len miestneho významu (a bol by som si to určite všimol vďaka osvedčenej taktike čiernej limuzíny, veľkých nožníc a farebnej stuhy), neostáva mi nič iné len skonštatovať, že na Slovensku ciest za posledný rok vlastne ubudlo.