Rátajme nejaký priemer ročne narodených detí cca 55.000.
Rátajme, že dieťa sa definuje od 0-15 rokov.
Spočítajme to.
825.000 detí.
Zopakujme.
825.000 detí.
Koľkožeto pán premiér bude umiestnených detí do táborov?
700 detí.
Je to teda spočítané, podčiarknuté – 0,085 % detí.
Teda šanca, že vase dieťa sa dostane do tábora je 1:1176.
Každé tisíc sto sedemdesiate šieste dieťa sa teda dostane do tábora.
Ak je v chudobnej obci v priemere 50 detí do 15 rokov, tak do tábora sa dostane jedno dieťa z 23 obcí. To pokojne môže znamenať jedno dieťa zo spádovej oblasti možno 10.000 obyvateľov.
Pán premiér, musíte pridať. Keď je ekonomika v dobrej forme, ako to denne opakujete, tak pre chudobné rodiny s deťmi robíte neskutočne málo.
Nula celá nula NIČ!
PS. Celé opatrenie má stáť cca 100.000 EUR. Koľkožeto zaplatíme za Váhostav zo štátneho? 100.000.000 EUR. Sto miliónov EUR.
Tisíckrát viac dostane pán Široký, Váš osobný priateľ a sponzor SMER-SD ako rodiny na letné tábory.
Tomuto hovorím marketing – ale nie pomoc sociálne slabším rodinám. Tá vyzerá úplne ináč. Adresne, konkrétne.