V oddelení elektrických spotrebičov sa moja pozornosť upriamila na istý rádiobudík. Po dlhej chvíli čakania na obsluhu a následnom rozhlasovom vyhlásení sa pracovník dostavil k pultu. Rádiobudík mi ukázal, zapojil, skontroloval a starostlivo zabalil naspäť o škatule. Keďže podľa vnútorných predpisov mi tento tovar nemohol dať do ruky, prešiel so mnou až k pokladni, kde ho osobne odovzdal pracovníčke. Keď na mňa prišiel rad s platením, pracovníčka vzala škatuľu s budíkom, otvorila ju, znova všetko skontrolovala a opäť poctivo zabalila. Prekvapene som sa pousmial a podával pokladníčke peniaze. V hlave mi blúdilo pár nechápavých myšlienok ohľadom dvojitého kontrolovania výrobku a straty času. Toto však ešte nebolo všetko. V momente zaplatenia sa ku mne spoza chrbta priblížil pracovník bezpečnostnej služby, zabalený rádiobudík vzal, začal ho znovu otvárať, prezerať a kontrolovať. Tento „trinovaný“ krok vo mne už definitívne vzbudil „obdiv“ na službami supermarketu a nepochopiteľným márnením času. Kontrola skončila pečiatkou s nápisom „prešlo kontrolou“ (vhodné doplniť „3 krát“) a ja som sa pobral k informáciám pre potvrdenie záruky. Našťastie, tam sa už žiadne revízie úbohého budíka nekonali.
22. máj 2006 o 13:15
Páči sa: 0x
Prečítané: 2 006x
Trojitá kontrola tovaru - (ne)spokojný zákazník.
Zavše si zájdem niečo nakúpiť do supermarketu. Je to najmä preto, že kvantum tovaru pod jednou strechou mi ušetrí množstvo času stráveného chodením z obchodu do obchodu. Nedávno som sa tam však stretol unikátnou novinkou – trojitou kontrolou vybraného tovaru.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(9)